Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Καλησπέρα σας, πάτερ! Αυτό εννοούσα κι εγώ. Ότι είναι κάτι ανάγλυφο. Ένα ξύλινο κατασκεύασμα, κάτι σαν άγαλμα δηλαδή. Και μου έκανε εντύπωση αυτό, γι αυτό σας ρώτησα αν είναι άγαλμα. Άραγε, συνηθίζεται κάτι τέτοιο στην ορθοδοξία; Ή μήπως δεν είναι σε ορθόδοξο ναό στην Καστοριά –που λέτε, αυτό το «ομοίωμα» του αγίου Γεωργίου; Και γιατί του έβαλαν και κουρτίνες; Συγγνώμη αν σας ζάλιζα με τις απορίες μου. Καλό σας βράδυ!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης π.βασιλειος χοροζης, κοινοποίησε...
ΣΧΟΛΙΑ:
Ευαγγελία Παπα 
Την καλησπέρα μου πατέρα Βασίλειε .
π.βασιλειος χοροζης 

Καλησπέρα ευαγγελία
Maria Pappa 

Καλησπερα σας πατερα Βασιλειε,καλη εβδομαδα!
Panagiotis Michalopoulos 

ΑΓΑΛΜΑ ΕΙΝΑΙ;
π.βασιλειος χοροζης 
Καλησπέρα Παναγιώτη 
Οχι... Ξύλινο ομοίωμα του αγίου Γεωργίου είναι σε ενα χωριό τις Καστοριάς
Panagiotis Michalopoulos 

Καλησπέρα σας, πάτερ!
Αυτό εννοούσα κι εγώ. Ότι είναι κάτι ανάγλυφο. Ένα ξύλινο κατασκεύασμα, κάτι σαν άγαλμα δηλαδή. Και μου έκανε εντύπωση αυτό, γι αυτό σας ρώτησα αν είναι άγαλμα. Άραγε, συνηθίζεται κάτι τέτοιο στην ορθοδοξία; Ή μήπως δεν είναι σε ορθόδοξο ναό στην Καστοριά –που λέτε, αυτό το «ομοίωμα» του αγίου Γεωργίου; Και γιατί του έβαλαν και κουρτίνες;
Συγγνώμη αν σας ζάλιζα με τις απορίες μου.
Καλό σας βράδυ!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1695263690744836&set=a.1428734197397788.1073741826.100007836642818&type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
π.βασιλειος χοροζης
Τόπος διαμονής: Δράμα (πόλη)
Παντρεμένος με την Μαρία Ευγενειάδου
Τόπος καταγωγής: Δράμα (πόλη)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007836642818
ΣΧΕΤΙΚΟ
Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Σήμερα είδαμε -για χιλιοστή φορά, το επεισόδιο του τέλους της σειράς «το Καφέ της Χαράς», στο οποίο ο Δήμαρχος Κολοκοτρονιτσίου, τρέχει πεζός πίσω από το αυτοκίνητο της «πρωτευουσιάνας» της κ. Χαράς, που φεύγει για πάντα. Έτσι από αύριο θα έχουμε μια νέα αρχή με «vintage», επεισόδια. Με πρώτο πάλι, αυτό με το αισχρό, με το άγαλμα του «Μενι-ΠΕΟΣ…». Και τι σύμπτωση! Πριν από λίγο είχα μια απάντηση σχετική με ένα άγαλμα του αγίου Γεωργίου -από ανάρτηση φίλου μου παπά, στο facebook, που στο φωτοστέφανο του λέει, γράφει… «Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο τροΠΕΟφόροΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: