Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Τα λέμε, με τον πατέρα Ξενοφώντα.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Pateras Xenofontas Zarkadas
16 ώρες πριν
Καλημέρα Αδερφοί μου. 

Καλημέρα Εν Χριστω Αδερφοί μου. 
Καλημέρα και σε όσους Βασιλικότεροι του Βασιλέως, ΟΛΟΙ Ανώτατοι Θεολόγοι και Αγιολόγοι μας κουνάτε το δάχτυλο και μας λέτε εμέσως πλήν σαφώς οτι πρέπει να αποτειχιστούμε...
Δεν κρίνω αποφάσεις των δεσποτάδων μου. Δεν έχω τις γνώσεις.
Αν Δεσπότης μου πει λόγια διαφορετικά ή αντίθετα με τα λόγια που ο Χριστός μας εδίδαξε,Τότε πρώτος το λίθο...
Τότε το συζητάμε.

 

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω: «Αν Δεσπότης μου πει λόγια διαφορετικά ή αντίθετα με τα λόγια που ο Χριστός μας εδίδαξε…»
Σχολιάζω:
Υπάρχει τέτοιος Δεσπότης;
Είναι δυνατόν να πει ποτέ κάτι το διαφορετικό ή αντίθετο, αφού είναι «σε Τύπο και Τόπο Χριστού»;
Αφού και η όψη του είναι βυζαντινή, σαν βασιλέας σαν αυτοκράτορας; Αφού ευλογεί και αυτός με το παρα-μεσαίο δάχτυλο, όπως ο Χριστός στις αγιογραφίες;
Αφού άλλωστε είναι και «άντρας», -όπως αποδειγμένα είναι όλοι οι μητροπολίτες μας, άρα και άνθρωπος με μπέσα;
https://www.facebook.com/paterasxenofontas/posts/679046048933574

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Pateras Xenofontas Zarkadas
πρεσβύτερος - Ιερεας
Σπούδασε στο τει λαρισας
Πήγαινε στο 18ο ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Τόπος διαμονής: Αργοστόλι
Τόπος καταγωγής: Αθήνα
Pateras Xenofontas Zarkadas με Κατερίνα Ζαρκάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: