Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

2.806, οι φίλοι μου στο facebook. Μαζί με αυτόν που προστέθηκε σήμερα… Και δεν είναι άλλος, από τον αγαπητό σύνθετη και τραγουδιστή… Τον πιστό χριστιανό, κ. Γιώργο Κοινούση! Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!

ΜΗΝΥΜΑ:
Σήμερα στις 11:34 π.μ. 
Ο Giorgos Koinousis στο Facebook
Από:
Facebook
Προς: Panagiotis Michalopoulos
Panagiotis, 

ο Giorgos Koinousis αποδέχθηκε το αίτημα φιλίας που του στείλατε στο Facebook. 
ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos 
Χαίρετε, φίλτατε!
Μου είστε πολύ αγαπητός, από τα παλιά! Ως νέος, ήμουν στην ίδια ιεραποστολική αδελφότητα (στον «ΣΤΑΥΡΟ», του π. Αυγουστίνου) με τον αείμνηστο Νίκο Σωτηρόπουλο, πολύ πριν τον γνωρίσετε εσείς.
Την προηγούμενη φορά που σας είδα, βαδίζαμε πλάι –πλάι στην Αμαλίας, φεύγοντας από το συλλαλητήριο του Χριστόδουλου για τις ταυτότητες! Παραδίπλα μας, ο Χρήστος ο Γιανναράς. Εγώ, με την οικογένεια, τη σύζυγο και τα δυο παιδιά, εργαζόμενος τότε –ως μηχανικός σχεδιαστής, στην κατασκευή του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα…
Αυτά, σαν πρόλογος, καλέ μου γείτονα!
Διότι είμαστε και σχετικά γείτονες, αφού εγώ μένω Άνω ελληνικό, και εσείς αρκετά πιο κάτω, αλλά στην ίδια μητροπολιτική περιφέρεια. Έτσι δεν είναι;
Χάρηκα λοιπόν που τυχαία σας βρήκα και εδώ, ως φίλο φίλου μου (έχουμε 44 κοινούς φίλους), και σας ευχαριστώ θερμά για την αποδοχή στο αίτημα φιλίας…
Εύχομαι να τα λέμε! Χαίρετε!
http://xairete.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: