Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Απόψε, βγάζω «selfie» («αυτο-φωτό», «αυτοφωτογραφία», «αυτοφωτοποζεριά»), με τον χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός».

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός
17 Ιουνίου 2016

Η πίστη δεν προβάλλεται.....ενεργεί.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΗ, και ΜΕ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ. 
ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ! ΧΑ !..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1706535756266982&set=pb.100007317225606.-2207520000.1484675569.&type=3&theater
Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007317225606
ΣΧΕΤΙΚΑ:
1. Επίσης σε εικόνα του χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός» με την αγία Μαρίνα, ρώτησα:
«Η αγία Μαρίνα, και η αγία Μαργαρίτα, είναι το ίδιο πρόσωπο;»
(αλλά το διέγραψαν αμέσως το σχόλιο μου)
2. Επίσης σε ανάρτηση του χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός», με την κολόνα από όπου υποτίθεται ότι βγήκε το άγιο φως, αντί για τον τάφο, έγραψα:
«Επιφανειακό το χάραγμα. Από έξω προς τα μέσα!»
(αλλά το διέγραψαν αμέσως το σχόλιο μου)
3. Επίσης, σε χριστουγεννιάτικες ευχές του χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός», με τον Ιωσήφ νεαρό πάνω από την Παναγία στη φάντη, ρώτησα:
«Είστε της γνώμης ότι ήταν νέος ο Ιωσήφ, ή γέροντας;»
(αλλά το διέγραψαν αμέσως το σχόλιο μου)

4. Σε ανάρτηση του χρήστη «Ι.Ν Θεοτόκου Κλοκοτός», αφιερωμένη στην Κυριακή της ορθοδοξίας, με φωτο σχετική με την αναστήλωση των εικόνων, ρώτησα: 
«Αυτοί που δεν ήθελαν την αναστήλωση, τι λόγους είχαν;»
(αλλά το διέγραψαν αμέσως το σχόλιο μου)
5. Όταν τέλος είπα και για την κοπέλα που την διαπομπεύουν, τότε με διάγραψαν και εμένα… Χωρίς απάντηση βέβαια, και, εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: