Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Συνήθως, κοιμάμαι από νωρίς… Και έτσι, δεν κατάλαβα (εκτός από μια «ψυχραιμία» που αισθανόμουν) ότι από το βράδυ, είχε αρχίσει να πέφτει αυτό το δεύτερο, το πολύ το χιόνι! Όλη την ανακάλυψη, την έκανα το πρωί, όταν ανοίγοντας τα εξώφυλλα είδα να είναι τα πάντα χιονισμένα στον κήπο μου! Μέχρι και σταλακτίτη ιδιόκτητο, είχα αποκτήσει!

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
10 Ιανουαρίου στις 9:17 π.μ.
ΣΧΟΛΙΑ:
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
καλημερα κυριε Παναγιωτη!
Panagiotis Michalopoulos
Καλημέρα Αθηνά μου!
Κι εγώ απολαμβάνω ένα ωραίο θέαμα εδώ, πρωτόγνωρο για την περιοχή μου, τόσο χιόνι στην αυλή.
Ένας κήπος, τελείως χιονοσκεπής! Μια μίνι Πάρνηθα, στο Άνω Ελληνικό!
Panagiotis Michalopoulos 
Τώρα πρόσεξα ότι ένα επικλινές, μόνιμο σκιάστρο –πλαστικό, που έχω στην πρόσοψη, αντί για τέντα -μπροστά στο σαλόνι μου... Έχει κρεμάσει έναν λεπτό σταλακτίτη, σαν κουρτίνα, πλάτους 20 περίπου εκατοστών!
Και ακόμα δεν έχω ανοίξει το παράθυρο της τραπεζαρίας, δίπλα, για να δω έξω, τι γίνεται και στην υπόλοιπη αυλή.
Φαντάζομαι δε, ότι την μεγαλύτερη έκπληξη, μου την επιφυλάσσει το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας, στο πίσω μέρος του σπιτιού, που βλέπει στην πίσω αυλή με τα μεγάλα δέντρα.
Φτιάχνω καφέ, και αρχίζω την εξερεύνηση της… Αλάσκας!
ελενη ιωαννιδου 
καλημερα Παναγιωτη!!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 
Καλημέρα Ελένη! Εσείς τι κάνετε; 
Αν και συνηθισμένοι –σαν τα βουνά, από τα χιόνια, εκεί ψηλά, στα βόρεια της πατρίδας μας που είστε, φοβάμαι ότι θα περνάτε κάπως πιο δύσκολα από όλους μας, με αυτό το ακραίο φαινόμενο που σκέπασε με χιόνι όλη σχεδόν την Ελλάδα, ακόμα και τα νησιά μας, από Σποράδες και Ανατολικό Αιγαίο, μέχρι και την Κρήτη!
Εμείς εδώ στην Αθήνα, το βλέπουμε όμορφο το χιόνι, πολλοί άλλοι όμως συνάνθρωποι μας, περάνε δύσκολα, από την μια άκρη της Ελλάδας μέχρι την άλλη, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Εύχομαι ό,τι το καλύτερο για όλους!..

ελενη ιωαννιδου 
και για μας εδω πανω πρωτογνωρες θερμοκρασιες!!!!!
-13 τη νυχτα -8 τη μερα!!
φοβαμαι πως αυτος ο καιρος θα κανει πολλες ζημιες σε πολλα επιπεδα....
Panagiotis Michalopoulos 
Έτσι φαίνεται, δυστυχώς! Ο απολογισμός σε ζημιές και σε ανθρώπους, όταν περάσει όλο αυτό, μετά από λίγες μέρες όπως λένε, δεν θα είναι καθόλου καλός!
Στο μεταξύ, τώρα που μιλάμε, φωτίστηκε ξαφνικά περισσότερο το δωμάτιο μου, εδώ που είμαι με τον υπολογιστή. Και δεν ήταν μόνο από τον Ήλιο που έχει βγει πριν από λίγο, αλλά από εκείνη την κουρτίνα τον σταλακτίτη, που κόπηκε μόλις τώρα και κατέρρευσε, και το φως του Ήλιου πίσω μας (εγώ βλέπω δυτικά), αντανακλά σε εμένα από την άσπρη βίλα απέναντι!
Και ενώ το χιόνι ήταν παρά πολύ εκεί κατά τα χαράματα, τώρα αρχίζει να λιώνει σιγά –σιγά. Ωστόσο, αυτό το περιστατικό με την ολονύχτια χιονόπτωση στην περιοχή μας, έκανε τους αρμόδιους να βγάλουν από νωρίς το πρωί μια ανακοίνωση ότι τα σχολεία θα είναι κλειστά σήμερα, σε ολόκληρη την Αττική.
ελενη ιωαννιδου 
εχει και τις ομορφιες του!!!!!!!!!
οπως συμβαινει αλλωστε στη φυση!
ευχομαι νασαι καλα και ζεστα!
Barbara Daferera 
Καλημερα Παναγιωτη!!!!
Ελα βγηκε ο ηλιος!!!!
Basilhs Onoufriadis 
Καλημερα παναγιωτη
Panagiotis Michalopoulos 
Καλημέρα φίλτατε!
Senti Stavroula Tsili 
Καλό μεσημέρι
Panagiotis Michalopoulos 
Ευχαριστώ Σταυρούλα! Να είσαι καλά!
Γιωργος Καλφαγιαννης 
η ασπρουλα στο ασπρο
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1289339344462075&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater
ελενη ιωαννιδου - ΚΙΛΚΙΣ


Panagiotis Michalopoulos - ΑΘΗΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: