Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Άραγε ποιος άλλος τράγος μπήκε μέσα στον «Πανάρετο» αυτόν άνθρωπο, και τον εξώθησε σε αυτήν την απρέπεια, στο να σβήσει δηλαδή μια ευχή του για «χρόνια πολλά»;

Εκατοντάδες οι ευχές (για τα 72α γενέθλια μου) που έλαβα χθες, και συνεχίζω να λαμβάνω και σήμερα, μέσω facebook… 
Από όλο τον κόσμο, από τους πολλούς φίλους και φίλες μου… ακόμα και από κάποιους ιερείς… 
Απάντησα δε σε όλους για να τους ευχαριστήσω.
Σε μια περίπτωση δε, ευχής (ιερέα αυτή), όταν πήγα να απαντήσω, είδα ότι το μήνυμα είχε αμέσως διατραφεί. Βλέπω ακόμα ότι ο ιερέας αυτός που λίγο πριν μου είχε ευχηθεί, με είχε επίσης διαγράψει και από φίλο του. 

Επρόκειτο για τον Αρχιμανδρίτη Πανάρετο Χρήστου Κυπριανού (φωτο), ο οποίος στο εικονίδιο αυτό του προφίλ του, εμφανίζεται σε ένα μαντρί, να χαριεντίζεται με έναν… τράγο στο μαντρί του! Χα!
Άραγε ποιος άλλος τράγος μπήκε μέσα στον «Πανάρετο» αυτόν άνθρωπο, και τον εξώθησε σε αυτήν την απρέπεια, στο να σβήσει δηλαδή μια ευχή του για «χρόνια πολλά»;
Αρχιμανδρίτης 
Παναρετος Χρήστου Κυπριανού 
https://www.facebook.com/panaretoskyprianou
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δεν το πιστεύω!


ΣΧΕΤΙΚΑ:
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016 

Πως γιόρτασα χθες (14-1-2016), τα γενέθλια μου, στο προφίλ μου, στο facebook.


Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016 

Εδώ, Παναγιώτης Μιχαλόπουλος! Εδώ, από 14 Ιανουαρίου 1945 (πρωτοχρονιά με το παλαιό) Και είναι πλέον, πάνω από 70, τα έτη μου… Και είμαι ακόμα εδώ! Χα! (σ.σ. μην το πείτε, ούτε του παπά!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: