Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Στο σχόλιο μου αυτό, δεν απάντησε ο ναός, αλλά ένας άγνωστος μου. Φανερά ενοχλημένος, -σκύλος προφανώς του ναού, με ειδική εντολή –πρόσταγμα, του παπα-αφεντικού του… Όπως δηλαδή γίνεται πάντα σε αμέτρητες τέτοιες προπτώσεις.

Ο ΝΑΟΣ, ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΟΥ

Panagiotis Michalopoulos 
Υπήρχαν τόσες χιλιάδες νήπια στη Βηθλεέμ;
Demetrios Georgantonis 
Σίγουρα υπήρχαν!! Στήν Βηθλεέμ και τήν γύρω περιοχη!!!!!.........
Όταν κάποιος έχει σκοτισμένο μυαλό σίγουρα τα ερμηνεύει με τήν δική του σκέψη!!!
Panagiotis Michalopoulos 
Θα αρκούσε να απαντήσετε φιλικά, και μόνο με την άποψη σας, με μια τεκμηριωμένη θέση σας, αγαπητέ Δημήτρη. 
Προς τι λοιπόν η επίθεση σε κάποιον αόρατο εχθρό, που «έχει σκοτισμένο μυαλό» και «τα ερμηνεύει με τήν δική του σκέψη!!!» 
Ποιον εννοείτε, και ποια η σκέψη του;
 http://xairete.blogspot.gr/2016/12/blog-post_383.html

Panagiotis Michalopoulos 
Ο διάλογος αυτός (με τον Δημήτρη), έγινε χθες -ανήμερα της γιορτής της σφαγής των νηπίων, στη σελίδα του φίλου χρήστη «Άγιοι Πάντες Ξηροκρήνης» (Θεσσαλονίκη). Σε ανάρτηση του, με φωτο από χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ναού.
Δεν υπήρχαν σχόλια, και εγώ -έτσι για δώσω το παρόν, έκανα το επίκαιρο ερώτημα: «Υπήρχαν τόσες χιλιάδες νήπια στη Βηθλεέμ;». 
Στο σχόλιο μου αυτό, δεν απάντησε ο ναός, αλλά ένας άγνωστος μου. 
Φανερά ενοχλημένος, -σκύλος προφανώς του ναού, με ειδική εντολή –πρόσταγμα, του παπα-αφεντικού του… Όπως δηλαδή γίνεται πάντα σε αμέτρητες τέτοιες προπτώσεις. 
Το σχόλιο του αυτό (του σκύλου), έμεινε εκεί -κάτω από το δικό μου, αναπάντητο για πολλές ώρες, διότι δεν το είδα αμέσως, επειδή απουσίαζα, ήμουν εκτός διαδικτύου. 
Όταν μετά μπήκα και το είδα, απάντησα. Στο λεπτό τότε ο ναός, διέγραψε όλα μας αυτά τα σχόλια μας. 
Επανήλθα με αναφορά στη δική μου σχετική ανάρτηση,

Υπήρχαν τόσες χιλιάδες νήπια στη Βηθλεέμ;

και αμέσως την διέγραψε και αυτήν…
ΣΧΕΤΙΚΟ:
AYTOΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΡΩΔΗΣ ΝΑΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: