Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Τι είδους φωτογραφία π.χ. μπορεί να έχει δημοσιεύσει στο προφίλ του ένας από εμάς, για την οποία θα πρέπει να ντρέπεται αν τη δει και αλλού;

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... 
Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

Β.Λ.: «Έχω πει πολλές φορές, ότι δεν θέλω να κοινοποιούν φωτογραφίες μου ατομικές… Δεν θέλω να κοινοποιούν τον εαυτό μου!..» (φίλη μου –από σήμερα, στο facebook)


Panagiotis Michalopoulos
Βέβαια εμείς σαν χριστιανοί, δεν πρέπει να φοβόμαστε τίποτε, διότι… «ο φόβος έχει κόλαση», που λέει και ο λόγος του θεού.
Αν λοιπόν εμείς οι ίδιοι έχουμε ήδη δημοσιοποιήσει κάτι για το οποίο ντρεπόμαστε μετά αν αναπαραχθεί, τότε το κρίμα είναι περισσότερο –αν όχι αποκλειστικά- δικό μας.
Τι είδους φωτογραφία π.χ. μπορεί να έχει δημοσιεύσει στο προφίλ του ένας από εμάς, για την οποία θα πρέπει να ντρέπεται αν τη δει και αλλού;
Τι είδους σχόλιο π.χ. έχουμε κάνει, το οποίο αν το μάθουν κάποιοι παραπέρα σημαίνει ότι αυτό θα μας κάνει ρεζίλι;
Άπλα ερωτήματα ενός διαρκώς προβληματισμένου φίλου σας.

http://xairete.blogspot.gr/2014/12/facebook_23.html

ΣΧΕΤΙΚΟ:
P. MICHALOPOULOS είπε...
21 Δεκεμβρίου 2016 - 12:13 π.μ. 
Εμείς αντιγράψαμε, την δική σας περιγραφή για το πρόσωπο σας, που έλεγε: 
Στυλιανός Τζινευράκης Ιερομόναχος 
Υποψήφιος Διδάκτορας (PhD) στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 
Σπούδασε Ιστορία της Φιλοσοφίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τόπος καταγωγής: Αθήνα 
 

ΕΛΑΒΑ ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ:
Δεκ 21 τις 1:47 μ.μ.
Από: pstylianoserimitis
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr
Ναι, η φωτογραφία όμως παραμένει.
Προσπαθώ με όμορφο και κοινωνικό τρόπο 

να βγάλετε τη φωτογραφία μου από το μπλόγκ σας
δεν θέλω να είναι εκεί,
δεν μου αρέσει με στενοχωρεί.
Σας παρακαλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: