Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΣΑΒΟΣ: «Γεια σας κ.Μιχαλόπουλε. Σχετικά με το ερώτημα σας για την Παναγία και τον Ιωσήφ και αυτά τα συμπεράσματα σας...»

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΣΑΒΟΣ


Γεια σας κ.Μιχαλόπουλε. 
Σχετικά με το ερώτημα σας για την Παναγία και τον Ιωσήφ και αυτά τα συμπεράσματα σας...

Panagiotis Michalopoulos 
Λέτε, ότι…
«όπως ακριβώς δικαιολόγησαν και οι γονείς Της Παναγίας την σε προχωρημένη ηλικία σύλληψη και γέννηση Της.»
Σε αυτό, έχω να σας απαντήσω, ότι…
1. Εκείνο το ζευγάρι, ο Ιωακείμ και η Άννα -ας πούμε, ήταν λέει, ένα ταιριαστό ζευγάρι… Δηλαδή συνομήλικο… Εσχατόγηρος αυτός, εσχατο-γερόντισσα κι αυτή, και μάλιστα στείρα από τα νιάτα της… Όπως λένε οι γραφές δηλαδή, αυτές οι έστω και ως πλαστές χαρακτηρισμένες γραφές. 

Και δικαιολόγησαν τη γέννηση της Παναγίας σαν δικό τους προσωπικό θαύμα, σαν μια γέννα που προέκυψε από μια κανονική δική τους σαρκική ένωση. Σωστά;
2. Στην περίπτωση όμως του άλλου ζευγαριού, του τελείως αταίριαστου, τι έχουμε; 

α) Από την μια πλευρά έχουμε την Μαρία, ένα κοριτσάκι 15 ετών, που μόλις είχε αρχίσει η ωορρηξία της, και που γι αυτό και οι ιερείς την έβγαλαν από το ναό, από τα άγια των αγίων, όπου ήταν κλεισμένη για 12 ολόκληρα χρόνια, από μωρό τριών ετών… 
β) Και από την άλλην την πλευρά, έχουμε τον «ετοιμοθάνατο» Ιωσήφ, γέροντα 80 ετών, με τους σπερματογόνους αδένες του νεκρούς, και ανίκανο πλέον να έρθει σε συνουσία. Σωστά;
Επομένως, το ερώτημα μου παραμένει αναπάντητο:

Με αυτά τα δεδομένα, πώς το δικαιολόγησαν το παιδί; Είπαν ότι το γέννησαν με κανονική συνουσία; Με κανονικό σεξ, όπως έγινε και με τη γέννηση της Παναγίας από τους γονείς της; Ε;

http://xairete.blogspot.gr/2016/12/blog-post_784.html


κ.Μιχαλόπουλε, 
Τι ακριβώς πιστεύετε ότι έχει γίνει;
Αυτά τα δηκτικά ερωτήματα σας αγγίζουν μόνο τα ψευδεπίγραφα η και τα κανονικά;
Το μαυλό σας κάπου αλλού πάει. 
Ετσι δεν είναι.Βοηθήστε με να σας κατανοήσω 100%

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ E-MAIL:
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ, είπε...
Σωστά αναφέρθηκε ότι "απαγορεύονται οι συνευρέσεις με: 1/ εξ αίματος συγγενή σου".
Εξ αίματος συγγενής είναι και η κόρη. Και ο πατέρας. Και η μητέρα. Και ο γιος.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Οι εξ αίματος συγγενείς περιλαμβάνουν όλες τις συγγένειες εξ αίματος. Γιατί όμως στην συνέχεια γράφεται η απαγόρευση συνεύρεση του γιού με την μάνα του; Δεν είναι εξ αίματος συγγενείς; Και γιατί παραλείπει την κόρη με τον πατέρα της, αφού και αυτοί είναι εξ αίματος συγγενείς;

P. MICHALOPOULOS είπε...
Εγώ βέβαια, είχα και την απορία σχετικά με έναν άλλον βαθμό συγγενείας.
Ρώτησα αν ήταν αποδεκτό (κοινωνικά και θρησκευτικά) εκείνη την αποχή και σε εκείνα τα μέρη…
Το να συνευρεθεί η μητριά (η Μαρία για παράδειγμα, που πήρε τον χήρο Ιωσήφ), με κάποιον θετό της γιο (με τον Ιάκωβο τον αδελφόθεο, για παράδειγμα), μιας και ο 80χρονος αρραβωνιαστικός, ήταν ανίκανος για τεκνοποίηση.
Για να εξηγήσουμε δηλαδή, και το πώς το δέχτηκαν έτσι εύκολα, χωρίς καμία απορία, οι συμπατριώτες, εκεί στη Ναζαρέτ, τη γέννηση του Χριστού. 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Μη ξεχνάμε ότι ο Ιωσήφ, μόλις άρχισε να διαφαίνεται η εγκυμοσύνη της Παναγίας (νωρίτερα δεν το ήξερε, διότι η Παναγία το έκρυβε), θέλησε να την διώξει, για να μην αναγκαστεί να την λιντσάρει, να την διαπομπεύσει (σύμφωνα με το νόμο), σαν μοιχαλίδα.
Και ποιος θα είχε το θράσος να το κάνει αυτό; Ο 80χρονος Ιωσήφ, που «αρραβωνιάστηκε» μια… 15χρονη!
Και που τελικά δεν την διαπόμπευσε, μετά το μήνυμα του αγγέλου προς αυτόν.
Και η Μαρία κυκλοφορούσε έγκυος, ελεύθερα παντού… Και έκανε και το ταξίδι στη βηθλεέμ για την απογραφή…
Και κανένας δεν απορούσε αν ήταν του Ιωσήφ το παιδί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: