Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Γιατί ένα απλό πράγμα, το κάνετε τόσο δύσκολο; Το θέμα είναι καθαρά αγιογραφικό, και η ερώτηση σαφής: «Σε σπηλιά, γεννήθηκε ο Χριστός;»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Ιωάννης Λιωλης - Τόπος διαμονής: Ντίσελντορφ (αυτός, στη φωτο)
κοινοποίησε... 15 ώρες πριν:
Καλημέρα τα χρόνια πολλά στης φίλες και φίλους τα θερμά μου χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία υγεία είδη έτερος στους εορτάζοντες...

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Δυο νέα σχόλια στο θέμα…
«Καὶ ἡ γῆ τὸ Σπήλαιον!» …Σε σπηλιά, γεννήθηκε ο Χριστός;
 
...μου απάντησε -πριν λίγο, δηλαδή 15 ώρες μετά:
Αν έχετε το θάρρος της γνώμης σας γιατί δεν ανοίγετε μία σελίδα όπου εσείς και οι άλλοι ομοϊδεάτες σας θα ανταλλάσσεται απόψεις για να περνάτε την ώρα σας παρά μπαίνετε ως κλέφτης την νύχτα σε ξένη ανάρτηση και αλιεύετε κακόβουλα σχόλια;;
Margarita Koi-Chantzigianni 

Πέραν ότι κανείς δεν σας υποχρεώνει να πιστέψετε σε κάτι που δεν θέλετε.....
βλέπετε από την πολύ ανεξιθρησκία εδώ στην Ελλάδα κάποιοι σαν και σας πιστεύουν ότι θα γυρίσουμε πίσω στην εποχή του κρυπτοχριστιανισμού όμως αυτό δεν θα γίνει σας το βεβαιώνω εγώ και το υπόλοιπο 95% των Ορθόδοξων Ελλήνων Χριστιανών....

Panagiotis Michalopoulos 

Γιατί ένα απλό πράγμα, το κάνετε τόσο δύσκολο; 
Το θέμα είναι καθαρά αγιογραφικό, και η ερώτηση σαφής: «Σε σπηλιά, γεννήθηκε ο Χριστός;»
Άλλοτε βλέπουμε τη γέννηση σε σπίτι, άλλοτε σε φάτνη –στάβλο, και άλλοτε σε σπηλιά. Να μην απορήσουμε λοιπόν, να μη ρωτήσουμε; Μας θέλετε τυφλούς χαζούς και μουγγούς; 

Και το σχόλιο μου δεν έγινε στο χώρο σου, που εσένα δεν σε ξαναείδα, δεν σε ξέρω, αλλά έγινε στο χρονολόγιο του φίλου μου, του χρήστη «Ιωάννης Λιώλης», κάτω από μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση του… Και ο οποίος φίλος μου, αν και πέρασαν 15 ώρες από τότε, δεν διαμαρτυρήθηκε, δεν με διέγραψε, δεν αντέδρασε καθόλου.
Νύχτα λοιπόν (τώρα, πριν από λίγα λεπτά) και σαν κλέφτρα (σαν μπουκαδόρισσα και με μπαμπεσιά), μπήκες εσύ στο χώρο του φίλου μου, να με βρίσεις, χωρίς να με ξέρεις! Γιατί;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=442000472855504&id=100011366652389

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ιωάννης Λιωλης 

Είναι φίλοι μου η μαργαρίτα. Ευχαριστώ

Panagiotis Michalopoulos 

Ναι, αλλά η «κυρία» έκανε κάτι το αντιδεοντολογικό… Έκανε κατάχρηση της φιλίας σου. Έπρεπε να απευθυνθεί πρώτα σε εσένα, να σεβαστεί τον χώρο σου, και όχι να μπει σαν κυράτσα, σαν μαινόμενη μέγαιρα… κατευθείαν εναντίον μου –έναν φίλο σου, για να με αρπάξει, να με κατασπαράξει! Φαίνεται όμως και από τη μούρη της, τι σόι σκύλα είναι! Να τη χαίρεσαι!
Τώρα «φίλε», με-γειά σου! Την λούστηκες! Σε καβάλησε κανονικά –όπως βλέπω, και σε τράβηξε από τη μύτη, να μη πω και από πού αλλού, υποχρεώνοντας σε να διαλέξεις: ή να την προσκυνήσεις, ή να με υποστηρίξεις και εμένα σαν φίλο σου!
Προδότη, δειλέ, που σε μανιπουλάρει μια… «Μαργαρίτα – Μαργαρώ»!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=442000472855504&id=100011366652389

ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Kostas Pitiakoudis 
"Από την πολλή ανεξιθρησκία "! 
Εδώ είναι όλα τα λεφτά.
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1276630935732916?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: