Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Το επίκαιρο ιερό σενάριο: Τριών ετών κοριτσάκι ακόμα, η Μαρία, και οι γονείς της, την κλείνουν στον μεγάλο ναό. Δεν είχε μοναστήρια τότε. Στα 15 χρόνια της, μένει έγκυος, και τότε διοχετεύεται αμέσως από τους ιερείς, σε έναν κύριο Ιωσήφ, χήρο 80 ετών, ως κατάλληλη για παλλακίδα! Εκείνη, δεν του λέει τίποτε για την εγκυμοσύνη της, μέχρι που το πράγμα αρχίζει να φωνάζει από μόνο του. Τότε ο πονηρός και συμφεροντολόγος εσχατόγερος, σκέπτεται να την διώξει από το σπίτι του, διότι έβλεπε ότι έτσι του είναι βάρος και άχρηστη για τις βαριές δουλειές του σπιτιού! Τι έγινε όμως τότε -στον ύπνο του, και τον έκανε να αλλάξει γνώμη; Η συνέχεια, στη Βίβλο!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η πλουμιστη ραμφου ενημέρωσε την εικόνα του προφίλ της.
ΣΧΟΛΙΑ:
Rosaria Aiuto 
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΒΩΗΘΕΙΑ
Panagiotis Michalopoulos 

ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ. 
ΣΩΣΤΑ;
πλουμιστη ραμφου 

Σωστά καλημέρα σας
Panagiotis Michalopoulos 

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΝΑΟ, Ή ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ;
πλουμιστη ραμφου 

Δέν είμαι σίγουρη νομίζω στο ναό
Panagiotis Michalopoulos 

Αν ήταν στο ναό, όπως λένε κάποιοι, τότε σημαίνει ότι δεν είχε ακόμα αρραβωνιαστεί! Συμφωνείτε;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=154718711640756&set=a.154718741640753.1073741826.100013078840960&type=3&theater

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
πλουμιστη ραμφου
2 Δεκεμβρίου στις 1:17 μ.μ.
Σωστά μετά αραβωνιαστικε

Panagiotis Michalopoulos 
Έμεινε λοιπόν έγκυος -μέσα στο ναό, το ανήλικο κορίτσι… 
Και τότε οι ιερείς, έσπευσαν και την αρραβώνιασαν με τον Ιωσήφ… 
Εκείνη δε, η Μαρία, έκρυβε από τον αρραβωνιαστικό της, το ότι περιμένει παιδί… 
Μέχρι που η εγκυμοσύνη της, έγινε εμφανής… 
Τότε δηλαδή που ο Ιωσήφ οργίστηκε και ήθελε να την διώξει… Σωστά;
πλουμιστη ραμφου 

Όχι κύριε κάτι λάθος έχεις καταλάβει 
καιρός νά διαβάσετε πιό καλά τής άγιες ορθόδοξες χριστιανικές γραφές
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν είμαι θεολόγος αγαπητή φίλη, δεν είμαι επαγγελματίας ιεροκήρυκας, και βέβαια δεν διαβάζω σαν επιστήμονας τις άγιες ορθόδοξες χριστιανικές γραφές, δηλαδή τη Βίβλο!
Διαβάζω και μελετώ, όπως και όσο μπορώ, σαν ένας οποιοσδήποτε ορθόδοξος χριστιανός. Όπως άλλωστε και εσύ, υποθέτω.
Πιθανό λοιπόν, κάπου να κάνω και κάποιο λάθος, από συγγνωστή άγνοια. Δεν διεκδικώ το αλάθητο εγώ.
Έχω όμως την τάση να προβληματίζομαι και να προβληματίζω, στις συζητήσεις μου -καλοπροαίρετα πάντα, και με στόχο την αλληλοσυμπλήρωση, την αναζήτηση της αλήθειας.
Συνήθως κάνω τον μαθητή, και όχι τον δάσκαλο! Γηράσκω, διδασκόμενος, που λένε.
Έτσι λοιπόν αρχίσαμε και τη σημερινή μας συζήτηση –με το "καλημέρα", και με αφορμή την εικόνα στο προφίλ σου, αυτήν με την Παναγία μας έγκυο.
Και μέχρι και πριν το τελευταίο μου σχόλιο, συμφωνούσαμε. Τώρα βλέπω μια αντίδραση σου, που σίγουρα από κάποιο δίκιο σου θα προέρχεται. Μάλλον κάτι λάθος έχω καταλάβει, πράγματι!
Έχω όμως όλη την καλή διάθεση να το διορθώσω, αν με βοηθήσεις κι εσύ, και αν δεν μείνεις μόνο στο μάλωμα. Σε παρακαλώ λοιπόν να μου πεις, τι νομίζεις εσύ ότι έγινε πραγματικά. Πού έχω ξεφύγει Βιβλικά -Αγιογραφικά, και γιατί;
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά, και σε φιλώ…
Ο φίλος σου, ο ιντερνετικός, και εν Χριστώ αδελφός,
Παναγιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: