Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Το επάνω κάλυμμα -το κόκκινο σκούρο, είναι η μαντήλα; Και το άσπρο, από κάτω, τι είναι;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Αικατερίνη Οικονομοπούλου πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία...
17 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑ:
Maria Macris 
AMHN
Panagiotis Michalopoulos 

Το επάνω κάλυμμα -το σκούρο, είναι η μαντήλα; 
Και το άσπρο, από κάτω, τι είναι;
Γεωργία Σωτηριάδου
22 Νοεμβρίου στις 3:21 μ.μ.    
Λατρευω την Παναγια μας !!!!! σε ολες μου τις δυσκολες στιγμες διπλα μου παντα την ειχα  κ την εχω συνοδοιπορο μου κ παντα λεω ευλογημενο το Θελημα Σου !!!!!
 
Panagiotis Michalopoulos 
Τι είναι αυτά που λες, Γεωργία;
Πας, καλά;
Λες στην Παναγία…  «ευλογημενο το Θελημα Σου»;
Και μια ακόμα διόρθωση:
Τους αγίους, τους τιμούμε… Δεν τους λατρεύουμε!
Μόνον τον θεό, λατρεύουμε. Τελεία και παύλα!
Αν πηγαίνεις εκκλησία, τότε ρώτησε εκεί όποιον θέλεις, για να στο βεβαιώσει…
Ο λόγος του θεού Γεωργία, είναι ρητός και κατηγορηματικός:
«Κύριον τον θεόν σου προσκυνήσεις, και αυτόν μόνο λατρέψεις!» 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=264108977324878&set=a.264108643991578.1073741885.100011773322089&type=3&theater

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ελενη ιωαννιδου 

πρωτη φορα βλεπω το μοντελακι!
αγνοω τι ειναι η φουσκα απο κατω!
Panagiotis Michalopoulos 

Έκανα το μεσημέρι, την ίδια ερώτηση, και εκεί που είδα την εικόνα αυτή.
Τώρα βλέπω (στα μέηλ μου) ότι υπήρξε και νέο σχόλιο (μιας κ. Γεωργίας), αλλά η διαχειρίστρια (Αικατερίνη Οικονομοπούλου) έσπευσε και μας τα έσβησε όλα!

ελενη ιωαννιδου 
για ολα αυτα φιλε μου φταιει η ηγεσια της εκκλησιας!
αδιαφορει για την ουσια, οταν προκειται για χρημα.
μηπως αυτος ειναι ο αγιος θεος τους?
-οδηγουν στην αποβλακωση τους αφελεις φοβισμενους και δημιουργουν στρατιες φανατισμενων επικινδυνων.
Δεν βρισκεις πια συχνα χριστιανους, αδολους, καθαρουςμε πιστη, παρα φανατισμενους ανοητους και τελικα επικινδυνους. κριμα....
καλημερα καλε μου φιλε!
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα Ελένη, καλή μου φίλη!
Έχεις και πάλι, απόλυτο δίκιο!
Έγραψες, και με αυτό το σχόλιο σου:
Ευαγγέλιο –όπως πάντα, τα λόγια σου –θεόπνευστα!
Να είσαι καλά! Χαίρε!

ελενη ιωαννιδου 
εμπνευστης και παραδειγμα ηταν για μενα η καλη μου γιαγια... η αειμνηστη Ελενη, ταπεινη, βαθια πιστη, με μετρο, σ'ολη τη ζωη της!
η υπερβολη κορη μου, μονο στην αγαπη ...μου ελεγε... να τα περνας ολα απο τη λογικη, και να τα δεχεσαι με αγαπη..
στις σειρηνες να επικαλεισαι το Θεο, ποτε μη σταματησεις να βαζεις μπροστα τη λογικη, την σοφρωσυνη.. γιατι αλιμονο θα συναντησεις στη ζωη σου πολλα απιθανα...
το νου σου κορη μου...
Panagiotis Michalopoulos 

Είχες λοιπόν μια τέτοια και τόση ευλογία, Ελένη!
Αποδεικνύεται, ότι ήταν πράγματι μια καλή και άγια γυναίκα η αείμνηστη γιαγιά σου!
Να έχεις πάντα την ευχή της… Να ζείτε να τη θυμόμαστε!

Τα σχόλια:
1. Maria Macris
AMHN
2. Panagiotis Michalopoulos
Το επάνω κάλυμμα -το σκούρο, είναι η μαντήλα;
Και το άσπρο, από κάτω, τι είναι;
3. Γεωργία Σωτηριάδου
Λατρευω την Παναγια μας !!!!!
σε ολες μου τις δυσκολες στιγμες διπλα μου παντα την ειχα
κ την εχω συνοδοιπορο μου
κ παντα λεω ευλογημενο το Θελημα Σου !!!!!
4. Panagiotis Michalopoulos
(22/11/2016 6:33 μμ)
Τι είναι αυτά που λες, Γεωργία;
Πας, καλά;
Λες στην Παναγία… «ευλογημενο το Θελημα Σου»;
Και μια ακόμα διόρθωση:
Τους αγίους, τους τιμούμε… Δεν τους λατρεύουμε!
Μόνον τον θεό, λατρεύουμε. Τελεία και παύλα!
Αν πηγαίνεις εκκλησία, τότε ρώτησε εκεί όποιον θέλεις, για να στο βεβαιώσει…
Ο λόγος του θεού Γεωργία, είναι ρητός και κατηγορηματικός:
«Κύριον τον θεόν σου προσκυνήσεις, και αυτόν μόνο λατρέψεις!»
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1244369962292347&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ (ΦΟΝΤΟ), ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΔΟΥ
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=129721950757402&set=a.129722014090729.1073741827.100011587932783&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: