Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Τάδε λέγει Κύριος: «Αχ, καλέ! Πότε επιτέλους θα επιστρέψει από αυτές τις ατέλειωτες διακοπές της, αυτή η παραδαρμένη -η αρσενικιά, κομμώτρια μου! Μάκρυνε στο μεταξύ, πολύ το χρυσό το μαλλάκι μου, και θέλει κάπως ένα πάρσιμο, ένα λίγο κόντεμα, μια κάποια ανταύγεια! Αχ!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1676938635962120&set=g.441268602736446&type=1&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Τάδε λέγει Κύριος: 
«Αχ, καλέ! Πότε επιτέλους θα επιστρέψει από αυτές τις ατέλειωτες διακοπές της, αυτή η παραδαρμένη -η αρσενικιά, κομμώτρια μου! Μάκρυνε στο μεταξύ, πολύ το χρυσό το μαλλάκι μου, και θέλει κάπως ένα πάρσιμο, ένα λίγο κόντεμα, μια κάποια ανταύγεια! Αχ!»
Κώστας Πιτιακούδης 
Ε..ναι. Η ψαλίδα, τουλάχιστον!
Marina Apidianaki 
ΙΔΙΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ...
Panagiotis Michalopoulos
AYTHN THΝ ΦΩΤΟ ΛΕΤΕ;
Marina Apidianaki 
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΦΩΤΟ. 
ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΤΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΓΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΕ Κ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: