Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Αυτή η Παναγία η Πορτιέρισσα…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Yiannis Michael Georgiou
10 ώρες πριν
Παναγία μου, που στην Μονή Ιβήρων του Αγίου Όρους και στην Αστυπάλαια, σε φωνάζουν ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ...

ΜΕΓΑΛΥΝΩΝ ΣΕ! 
ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ Η ΠΟΡΤΑ, ...
ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΜΑΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
ΜΕΓΑΛΥΝΩΝ ΣΕ!
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑ? 
ΔΗΛΑΔΗ... ΠΟΡΤΙΕΡΙΣΣΑ???
Yiannis Michael Georgiou 

Προφανώς εξοχώτατε κύριε, 
το προσωνύμιο δόθηκε επειδή η συγκεκριμένη εικόνα της Παναγίας βρίσκεται ή βρέθηκε εξ αρχής σε κάποιο κεντρικό σημείο του μοναστηριού, σε κεντρική είσοδο ή κάτι τέτοιο. 
Είναι αυτή που υποδέχεται και προσμένει κάθε πιστό! 
Χαίρομαι για τις απορίες σας. Δείχνουν άνθρωπο αναζητητή! 
Θα πρότεινα να επισκεφτείτε αυτοπροσώπως το μοναστήρι των Ιβήρων, για να πάρεται την χάρη της και την απάντηση στην απορία σας. 
Καλή Παναγιά!
Panagiotis Michalopoulos 

Σας ευχαριστώ θερμά, για αυτό το «εξοχότατε», …με το οποίο με προσφωνήσατε!
Λίγο έλειψε να ακολουθήσω από τα νιάτα μου και τον ιερατικό κλάδο… Οπότε σήμερα, μπορεί να ήμουν ακόμα και… Σεβασμιότατος, ή και Παναγιότατος! Αλλά δεν πειράζει!
Στο θέμα μας τώρα:
Αυτή η Παναγία η Πορτιέρισσα… Λέτε ότι περιμένει και εμένα… Εκεί… Να πάω και να την επισκεφτώ! Σωστά;
Και θα μου απαντήσει λέτε, και σε κάθε απορία μου! Δεν το καταλαβαίνω όμως, πώς θα το κάνει αυτό ένα μπογιατισμένο ξύλο!
Μια ακόμα απορία μου, είναι το πόσο κοντά της, πρέπει να πάω για να πάρω τη χάρη της. Σε απόσταση αναπνοής που λένε; Να την αγκαλιάσω σφιχτά την εικόνα της; Να την ασπαστώ περιπαθώς; Και αν χρειαστεί να την προσκυνήσω, τότε στις πόσες μετάνοιες λέτε ότι έρχεται αυτή η πολυπόθητη χάρη της;
Επίσης, θα με συμβουλεύατε να ανάψω τα καντήλια της… Να ανάψω και μια λαμπάδα –και πόσο μεγάλη… Ή να της κρεμάσω κι εγώ κάποιο ακριβό τάμα;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1734057413526763&set=a.1659365014329337.1073741828.100007675632579&type=3&theater

Σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

Δεν υπάρχουν σχόλια: