Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Ένας νέος άνθρωπος, επιστήμονας, ένα από τα πολλά παιδιά που είναι φίλοι μου στο facebook (υπάρχουν πολλά αγόρια και κορίτσια), ο κ. Αλέξανδρος, μου γράφει στο inbox

Ένας νέος άνθρωπος, επιστήμονας, ένα από τα πολλά παιδιά που είναι φίλοι μου στο facebook (υπάρχουν πολλά αγόρια και κορίτσια),  ο κ. Αλέξανδρος, μου γράφει στο inbox:
1. Πάντα είχα την απορία, γιατί πρέπει να φιλάμε εικόνες στην εκκλησία, να αγοράζουμε τάματα και ασημικά, να πηγαίνουμε με τα γόνατα στην Παναγία, γιατί φοράνε πανάκριβα χρυσάφια οι τραγόπαπες. Μόνο και μόνο τα σκήπτρα και τα κράνη είναι ολόκληρη περιουσία; Δεν έχω διαβάσει τίποτα γι'αυτά στα Ευαγγέλια. Γιατί να προσκυνάμε παντόφλες; Kαι να κάνουμε λιτανείες, να περνάμε κάτω από τον επιτάφιο. Και δεν έχει τέλος.
2. Εγώ σπίτι μου τις πέταξα σχεδόν όλες τις εικόνες, εκτός από κάποιες αξίας, παμπάλαιες, και τον εσταυρωμένο.
Έπαθαν εγκεφαλικό οι δικοί μου. χαχα
3. Μόνο υπέρ των μυστηρίων είμαι.
(Τέλος συζήτησης)


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2016

Στο «facebook», λειτουργεί καθημερινά -εντατικά, ΚΑΙ ένα σύγχρονο βραδινό Κατηχητικό… Κανονικό παράρτημα, του ιστολογίου «xairete»… Ως φανερό φόρουμ, αλλά και ως ιδιαίτερο σχολείο, ανώτερης πάντα βαθμίδας! Τα μαθήματα, συνεχίζονται απρόσκοπτα! Χαίρετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: