Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Οδηγίες προς ευλαβείς προσκυνητές, προς όσους και όσες ασπάζονται εικόνες με αγίους και αγίες, που έχουν για διακόσμηση δράκους: 1. Ασπαζόμενοι την Αγία Μαρίνα, μη νομίσετε ότι το ανθρωπόμορφο δρακάκι που κρατάει, είναι το παιδάκι της (το έπαθε μια γριά στη γειτονιά μου), και… το φιλήσετε κι αυτό! 2. Επίσης, ασπαζόμενοι τον Άγιο Γεώργιο, στοχεύστε ψηλά στον ίδιο, και μη φιλήσετε -διότι έτσι σας βολεύει, ούτε τον δράκο, ούτε και τα καπούλια του αλόγου του, όπως το έπαθε τις προάλλες σε μια εκδρομή μας, η φίλη μου η γιαγιά κ. Ιωάννα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Μαιρη Τσεβα κοινοποίησε μια εικόνα της Αγίας Μαρίνας...
13 ώρες πριν
 

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
το παιδάκι της;
Μαιρη Τσεβα 

Καλημέρα!
μοιάζει για παιδάκι της;
το βλέπετε καλά;
Panagiotis Michalopoulos 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Εγώ το βλέπω, και ήταν πράγματι προσχηματική η ερώτηση μου. Και σας εξηγώ…
1. Μου έλεγε μια γιαγιά -εδώ στη γειτονιά, η οποία δεν βλέπει και τόσο καλά η κακομοίρα, ότι πήγε στην εκκλησία (χωρίς τα χοντρά γυαλιά, της πρεσβυωπίας της) και προσκύνησε την εικόνα της Αγίας Μαρίνας, και ότι φίλησε λέει… και, το παιδάκι της.
Της είπα ότι δεν είναι το παιδάκι της αλλά ο διάβολος μεταμορφωμένος, και τότε η γιαγιά τρελάθηκε, και άρχισε να φτύνει χάμω και να φωνάζει: «Φτού-σου τρισκατάρατε, που σε φίλησα κιόλας!»
2. Επίσης τις προάλλες, σε μια εκδρομή με ένα σύλλογο, σε ένα μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου, μπαίνοντας στο ναό που είχε στην εξώπορτα του μια μεγάλη εικόνα του Αγίου Γεωργίου -σαν καβαλάρη να σκοτώνει τον δράκο, μπροστά μου πήγαινε μια άλλη γιαγιά, η κ. Ιωάννα με την εγγονή της, και την είδα να σταυροκοπιέται γρήγορα και να σκύβει να προσκυνήσει… Μου έκανε εντύπωση που στη βιασύνη της -διότι ερχόμασταν πολλοί από πίσω, ασπάστηκε τα… καπούλια του αλόγου!

Μαιρη Τσεβα 
Αν είναι έτσι ζητάω συγνώμη απο εσάς.
καλη σας ημερα.
και παλι συγνώμη
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1557055864604278&id=100008996386467

Δεν υπάρχουν σχόλια: