Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Δέσποινα Κυανού: Δεν υπάρχει πια… Μόλις μας τελείωσε!

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ:
Δέσποινα Κυανού

1:41 μ.μ.
Καλο μεσημερι
παναγιωτη θεωρω οτι το σχολιο σου ηταν απαραδεκτο
δεν επρεπε να κανεις αυτον τον χυδαιο σχολιασμο
εδσα καποιο δικαιωμα ?
αν σε εχω πειραξει να μου το πεις τωρα αμεσως

Panagiotis Michalopoulos
4:32 μ.μ.
ποιο σχολιο;

Δέσποινα Κυανού
Στο πιο πανω σχόλιο μου, με φωτο, απάντησες:
Κυριακή – όλα ανοιχτά: Μαγαζιά, και πόδια… ανοιχτά! 

Panagiotis Michalopoulos
Α, αυτό ήταν! Δεν την θυμόμουν την περίπτωση. 
Είδα –τώρα άνοιξα πάλι τον υπολογιστή μου, τα σχετικά σχόλια –τα δικά σας και μιας φίλης σας στα μέηλ μου, αλλά στο μεταξύ με είχατε διαγράψει και δεν είχα πια πρόσβαση στο θέμα σας.
Τώρα λοιπόν, το θυμήθηκα.
Και βέβαια, δεν θα ζητήσω συγγνώμη! 

Αν σας ενόχλησε ένα σχόλιο, και δεν σας ενοχλεί η πραγματικότητα (τα ανοιχτά πόδια), τότε αυτό είναι δικό σας πρόβλημα!
Σας διαγράφω κι εγώ με τη σειρά μου!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1

Δεν υπάρχουν σχόλια: