Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Καλημέρα, καλή εβδομάδα! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…)

Εγώ Αγγελική μου, τον γνώρισα προσωπικά (στα 40 μου), πριν 30 χρόνια τον πατέρα Πορφύριο. Επίσης, έχω προσωπικές μαρτυρίες και για τον γέροντα Παΐσιο αφού...


Συζητώ απόψε (στο facebook), με τον φίλο κ. Andreas Hadjatonevris , με θέμα το Ισλάμ και τους πρόσφυγες.


Χοντρής Μαλακίας, το Ανάγνωσμα: «Γιατί υπάρχουν τα ψυχοσάββατα»


ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ: Είναι λοιπον στρατιωτάκια οι ψυχές; Είναι δηλαδη στην κουραστική στάση της «προσοχής», και περιμένουν τον επιλοχία -τον παπά, για να προστάξει… «ανάπαυση»;


ΔΙΑΒΑΖΩ: Μαζεύονται κι αυτοί οι παλιολαθρομετανάστες και κινδυνεύει ο μπολιτισμός μας, γαμώτο μου!


Ψυχοσάββατο αύριο: Το ότι τους μνημονεύουμε τους νεκρούς μας, –στην εκκλησία και όχι στο σπίτι… Το ότι δεν τους ξεχνάμε –στην εκκλησία βέβαια, και όχι στο σπίτι… Το ότι βράζουμε οπωσδήποτε και κόλλυβα, και ανέβουμε κεριά από το παγκάρι –στην εκκλησία πάντα, και όχι στο σπίτι… Τότε, πόσο μεγαλύτερο μπορεί είναι το όφελος, για τους… παπάδες του Μαμωνά, για τις φαρδιές τους τσέπες, για τα Σιμωνιακά τα τυχερά τους;


Οι Παναγίες της φίλης μου, της Zafi Ment : Ενας πολύ αποκαλυπτικός διάλογος, χθες, στο facebook.


Καλημέρα σας! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: