Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Βάστα στύλε το κλωνάρι, να μην πέσει το δέντρο και δούμε μετά και το εκκλησάκι σωριασμένο, ξαπλωμένο… τ’ ανάσκελα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Michalis Tsoukalas
14 ώρες πριν
ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ !!!! ΒΑΣΤΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ!!!!!

ΣΧΟΛΙΑ:
Amphitrite Manuel 
Έχω πάει, και θαύμασα το θαυμάσιο θαύμα!
Σπύρος Κώτσιας 

το πιο οφθαλμομωφανες θαυμα
Panagiotis Michalopoulos 

Βάστα στύλε το κλωνάρι, να μην πέσει το δέντρο και δούμε μετά και το εκκλησάκι σωριασμένο, ξαπλωμένο… τ’ ανάσκελα!
Panagiotis Michalopoulos

ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ - ΒΑΣΤΑ ΑΡΚΑΔΙΑς: Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗς ΟΡΘΟΔΟΞΗς ΕΚΚΛΗΣΙΑς ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟς!
Antony Queen 
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ Κ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΥΠΑΜΑΙ,,,,,,,
Panagiotis Michalopoulos
Κάνουμε διάλογο ρε φίλε. Λέμε την άποψη μας, και ανταλλάσουμε ιδέες και πληροφορίες. Δεν βριζόμαστε εκτός και αν δε έχουμε επιχειρήματα, όπως εσύ. Έτσι, εγώ που έχω γνώσεις και στοιχεία και ντοκουμέντα και επιχειρηματα, δεν θα σε βρίσω… Ούτε "μαλάκα" θα σε αποκαλέσω, ούτε τίποτε σχετικό! Καλό σου βράδυ!
Ρενα Καραμπατζακη 
Όταν δεις από κοντά όλα αυτά που δεν εξηγούνται ούτε επιστημονικά, θα αλλάξεις γνώμη αμέσως....
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΣΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩς ΕΙΔΕς ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ; 
Βαγγελης Βεζυρης 
Εγώ συμφωνώ με τον κύριο Παναγιώτη,μούφα είναι όπως οι εικόνες που δακρύζουν και τα σχετικά,το μαγαζάκι έχει στηθεί καλά. 
Stogiannos Spiros 
Η εξήγηση που έδωσαν για το παράδοξο αυτό φαινόμενο συνοπτικά μερικοί επιστήμονες:
[........]
Panagiotis Michalopoulos 

Είναι υπαρκτά αυτά τα πρόσωπα, αγαπητέ Σπύρο; Μπορείς να μας δώσεις -σε παρακαλώ, την πηγή σου, για το πιο πάνω κείμενο; Ευχαριστώ!
Michalis Tsoukalas 

ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΛΟΝΩΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!! ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 
Αρκαδία – εκκλησάκι αγίας Θεοδώρας
(115 αναρτήσεις στο μπλογκ, του Π. Μιχαλόπουλου) 

ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/ARKADIA-EKKLHSAKI-AGIAS-THEODORAS


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=215225538830248&set=gm.899663450146687&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: