Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Και δεύτερος χριστιανο-Ταλιμπαν πετάχτηκε σήμερα –σαν πορδή κι αυτός...

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Και δεύτερος χριστιανο-Ταλιμπαν πετάχτηκε σήμερα –σαν πορδή κι αυτός, μετά τον χθεσινό τοιούτο. Ο σημερινός, είναι ρασοφόρος (ο πάτερ Γου-Θου), και πριν από λίγο –ξημερώματα, έπιασε κι αυτός δουλειά μόνο και μόνο για να με βρίσει, επειδή χθες τόλμησα να μπω στο γκέτο –κατ΄αυτόν, στη θεολογική συζήτηση της σελίδας «Εκκλησία- online», και να καταθέσω –σοβαρά και κόσμια δυο σχετικούς με το θέμα προβληματισμούς μου! Χα!

 π. Γ. Θ.
π. Γ. Θ. 
προς Panagiotis Michalopoulos
Σου προτείνω να διαβάσεις τα αρχεια μου.

Panagiotis Michalopoulos
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ. 
ΠΑΡΕ, ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ... ΑΡΧΕΙΑ!
Έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα, στο να αναδεικνύω το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα.
Έχω άποψη, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας.
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό.
Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας… Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Περί του καλόγερου Παΐσιου, ξανά ο λόγος:
Νομίζω φίλε ότι στο θέμα αυτό, δεν αναφέρθηκε καμιά προφητεία για θέματα εθνικά, αν αυτό εννοείτε.
Αλλά δεν τίθεται γενικά θέμα προφητειών, του συγκεκριμένου γέροντα. Ο ίδιος σε δικά του πρόσωπα, τα οποία έτυχε να είναι και δικοί μου γνωστοί, επίσης -και έτσι το έμαθα κι εγώ, έλεγε ότι αστειεύεται λέγοντας διάφορα που τάχα θα συμβούν και ότι μετά διασκέδαζε βλέποντας το πόσο ευκολόπιστοι είναι κάποιοι. Μοίραζε δε και ελπίδα σε άλλους, κατά τα πρότυπα της ταινίας «η κυρά μας η μαμή», παριστάνοντας –μιμούμενος καταπληκτικά την Γεωργία Βασιλειάδου στον σχετικό ρόλο.
Έτσι, σε γνωστό μας θεολόγο του είχε πει –όταν τον επισκέφτηκε, ότι θα κάνει γρήγορα οικογένεια, και πολλά παιδιά, αλλά  ο ίδιος έφτασε πια στο γήρας και τίποτε από αυτά δεν συνέβη!
Επίσης, σε όποιον αξιωματικό τού στρατού τον επισκεπτόταν, του έλεγε «εμπιστευτικά», ότι τον βλέπει να μπαίνει πρώτος στην Πόλη –νικητής, τροπαιοφόρος! Κλπ, κλπ, κλπ. Και μετά, όταν αυτοί έφευγαν -φουσκωμένοι από υπερηφάνεια, αυτός έσκαγε στα γέλια!

Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Πετώντας μαλακίες, αγαπητέ Περικλή, δεν γίνεται κανείς πιλότος! Και μαλακές χοντρές είναι αυτά που σας λένε για την δήθεν ασκητική ζωή του Παΐσιου, και εσείς τα πιστεύετε!
Και βέβαια ο τύπος αυτός καλοπερνούσε με διάφορα ταξιδάκια, ακόμα και με επισκέψεις σε γυναικεία μοναστήρια… Και βέβαια ανήκε σε μεγάλο κοινόβιο στο άγιο όρος, στο οποίο έμενε και ζούσε άνετα και καλότρωγε και καλοέπινε…
Και βέβαια, είχε και ένα εξοχικό εκεί κοντά, ένα καλοχτισμένο πέτρινο οικοδόμημα με ναό μέσα, σε ένα πολύ μεγάλο κτήμα με δέντρα κλπ… Στο οποίο εξοχικό δεχόταν τους οπαδούς του, και έκανε τις πλάκες σαν κλόουν-προφήτης, παριστάνοντας την Γεωργία Βασιλειάδου στο έργο «η καφετζού» και στο «η κυρά μας η μαμή», και έκανε επίσης και διάφορα σόου τσίρκου, με διάφορα ζώα όπως σαύρες, φίδια και βατράχια… Αυτή η... μεγάλη (μη χέσω) αγία μορφή! Χα!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Όλοι κρινόμαστε από όλους τους άλλους, και όλοι μπορούμε να κρίνουμε οποιονδήποτε!
Δεν είναι κατάκριση η ορθή κρίση, δεν είναι καταδίκη σαν την τελική απόφαση του θεού για τους αμετανόητους.
Την ορθή κρίση την ζητεί ο ίδιος ο Χριστός να την έχουμε, την ορθή κρίση την επαινεί ο Χριστός.
Χωρίς κρίση, είμαστε άβουλα όντα, που ο κάθε επιτήδειος μπορεί να μας παρασύρει οπουδήποτε αυτός θέλει!
Τέτοιο σιωπηλό –χωρίς δυνατότητα κριτικής σκέψης, άλογο ποίμνιο, κατάλληλο μόνο για άρμεγμα και για σφαγή, ας μην το αποζητούν οι συμφεροντολόγοι παπάδες, όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν καταχρηστικά και στο έπακρον το «μη κρίνετε»!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
ΠΑΝΑΓΙΑ, η… Γοργοϋπήκος; Τίνος κράτους γρήγορη υπήκοος; Χα!
Γοργοϋπήκοος; Ποιας χώρας γοργή υπήκοος;
Ή μήπως Γοργοεπήκοος; Μια εικόνα δηλαδη που ακούει καλυτέρα από τις άλλες;
Ή... Γοργοεπήκοος λοιπόν;
 Και αν αυτή η εικόνα είναι τέτοια που ακούει γρήγορα, οι άλλες εικόνες ακούνε με καθυστέρηση; Χα!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Αγαπητε κ. Στέλιο, μεγάλε ιεροψάλτη!
Σχετικά με τη μεσιτεία που λέτε, αυτή δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της Παναγίας. Αφού είστε ψάλτης θα ξέρετε το «Άγιε του θεού, πρέσβευε υπέρ ημών».
Οι Άγιοι λοιπόν πρεσβεύουν κι αυτοί, αλλά κάποιοι από αυτούς, έχουν και ορισμένα έξτρα χαρίσματα…
 Έχουμε λοιπόν και λέμε:
        Ο Άγιος Φανούριος, φανερώνει…
        Ο Άγιος Σώστης σώζει…
        Ο Άγιος Ελευθέριος ελευθερώνει…
        Ο Άγιος Προκόπιος φέρνει προκοπή (ευχή στο μυστήριο του γάμου)…
        Ο Άγιος Ευτύχιος φέρνει ευτυχία…
 ΥΓ
 Το ρύζι δε, ριζώνει το ζευγάρι που παντρεύεται…  Χα!
(ΜΙΛΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ, ΓΙΑ ΜΑΓΙΚΗ, ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΥΠΟΥ… ΒΟΥΝΤΟΥ)
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Όχι μόνο «ΘΕΟΤΟΚΟΣ» και «θεομήτωρ», και «μήτηρ θεού», και «θεογεννήτρια», αλλά και… «θεός μετά τον θεόν», η Παναγία!
Η οποία βέβαια είναι ανώτερη από το μωρό της, -τι να σου κάνει ένα μωρό;
Γι αυτό και παρακαλάμε αυτήν να μας σώσει: «Υπεράγια Θεοτόκε Σώσον ημάς!»  Χα!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Καλημέρα, πάτερ! Με υγεία ο νέος ναός σας! Καλή αρχή και στην αγιογράφηση!
Και μη ξεχνάτε αυτό που σας είπα και χτες. Δηλαδη να μην κάνετε και εκεί αγιογραφίες που να είναι βλάσφημες (όπως η αγία τριάδα με τον γέρο και το περιστέρι), να μην κάνετε αγιογραφίες γελοίες (όπως αγίους με άλογα και δράκους), να μην κάνετε και αγιογραφίες αισχρές (όπως τον Χριστό και τους αγίους να ευλογούν σαν δεσποτάδες, με το… κωλοδάχτυλο)!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Ω, Θεοτόκε!
Ω, «θεά» εσύ, σύμφωνα με την Μαριολατρεία των παπικών! Ω, εσύ που γεννάς τον Θεόν, άρα είσαι και ανώτερη του…
Εσένα λοιπόν παρακαλούμε να μας σώσεις («Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς»), …εσένα, διότι τι μας κάνει αυτό το μωρό που έχεις αγκαλιά; Τίποτε δεν μπορεί αυτό, ένα μωρό!
Εσύ και σώζεις, εσύ και μεσιτεύεις (δυο σε ένα), εσύ και θαυματουργείς, ω Μεγαλόχαρη παπικιά της Τήνου, εσύ με τον γονιμοποιό κρίνο στην εικόνα του Ευαγγελισμού σου!

 Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Χριστός και Παναγία!
Ήταν άραγε τόσο όμορφοι στ’ αλήθεια οι δυό τους, μάνα Παναγιά και γιος –μικρός Χριστός;
 Ετσι σούπερ μοντελάκια και ζουμπουρλούδικα κοκκινομάγουλα -μπουλουκάκια πρόσωπα, έτσι δηλαδή όπως αγιογραφούνται;
Και ποιος το πιστοποιεί αυτό;
Κι αν δεν ήταν δηλαδη; Αν δεν ήταν μια πεντάμορφη η Παναγία, δεν θα την διάλεγε ο θεός; Έπρεπε να έχει οπωσδήποτε το ειδικό αυτό γονίδιο, για να γεννήσει έναν Χριστό πεντάμορφο κι αυτόν!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Χωρίς καντήλι, χωρίς κερί, χωρίς εικόνα και λιβάνι και κομποσκοίνι, δεν γίνεται προσευχή; Πρέπει οπωσδήποτε να ανάψεις το καντηλάκι, για να προσευχηθείς; Έχει κάτι το μαγικό, το καντηλάκι; Χωρίς καντηλάκι, δεν σε βλέπει ο θεός και δεν ακούει την προσευχή σου;
Τι εφεύρεση κι αυτή με τα καντήλια ε; Για να μαζεύουν λάδι, οι παπάδες! Χα!
 
Panagiotis Michalopoulos
προς π. Γ. Θ.
Διαβάζω: «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς»
Σχολιάζω:
Ήταν πράγματι Θεοτόκος η Παναγία; Παναγία και αναμάρτητη; Και γέννησε τον Χριστό που ήταν μόνο θεός; Και αυτή θα μας σώσει;
Και αυτήν, ποιος θα την σώσει;

ekklisiaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: