Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Η κ. Ελένη Γεωργολοπούλου (φωτο) συνομιλήτρια μου, στην ομάδα «ο καλύτερος μου φίλος, ο Ιησούς Χριστός», αυθεντία δε η ίδια στις ιερές εικόνες, μου εξηγεί γιατί αγιογραφούν τον Χριστό να ευλογεί με το «κωλοδάχτυλο», σαν μητροπολίτης.

 ελενη γεωργολοπουλου:
"Ο ΠΟΝΙΡΟΣ, ΣΤΟ ΒΑΖΗ αυτο ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ"
Ιστορικό σχολίων
Panagiotis Michalopoulos

22 Ιανουαρίου 3:46 π.μ.
ΓΙΑΤΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,

ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ, ...ΣΑΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ; 

Η χρήστης ελενη γεωργολοπουλου σχολίασε τη δημοσίευση του χρήστη Panagis Paliki στην ομάδα Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

ελενη γεωργολοπουλου 

22 Ιανουαρίου 4:22 π.μ.
ΑΔΕΛΦΕ ΠΑΝΑΓΙΟΤΗ,

ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΙΣ ΝΑ ΣΕ ΛΕΟ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ...
ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΙΣΟ:
ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΒΗΣ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ. Η ΕΙΚΟΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΟΠΟΥ ΧΕΡΙΑ -ΖΟΓΡΑΦΙΑ ΦΘΑΡΤΗ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΗ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΔΕ ΜΙΛΑΗ.
ΕΣΥ ΘΑ ΠΙΣΤΕΒΗΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ.
ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΚΙΝΗ ΤΗΝ ΟΡΑ ΣΚΕΥΤΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ, ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΗ ΑΓΑΠΙΣΑΝΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΟΣΑΝ ΤΗ ΖΟΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΕ ΜΑΚΑΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑΣΟΥΜΕ.
ΑΠΛΑ, ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.
ΤΟΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΠΟΝΙΡΕΒΕΣΕ ΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ...
:
...Ο ΠΟΝΙΡΟΣ ΣΤΟ ΒΑΖΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΗ ΟΠΟΣ ΤΟ ΛΕΣ...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΗ ΠΑΤΙΡ ΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ!
ΚΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΙΤΑ.
Ο ΘΕΟΣ. ΝΑ ΣΕ ΕΥΛΟΓΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: