Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Μπορώ άραγε κι εγώ (π.χ. ως «πάτερ» Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, να πούμε) να εύχομαι υπέρ υγείας και άλλων τινών… Αρχικά, υπέρ της Σταματίνας, του Ευάγγελου, του Παύλου, της Βασιλικής, της Γεωργίας, του Στυλιανού, και της Μακαρίας της μοναχής… Και να το συνεχίσω μετά αυτό και με άλλους που θα μου στέλνουν ονόματα;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Πατήρ Νικόλαος
1 ώρα πριν

Οιοσδήποτε άδελφή ή άδελφός, θέλει κάποια εύχούλα γιά άρρώστους ώς έπί τό πλείστον, ή γιά κάτι άλλο, άς γράψει μικρό όνομα. Δέν έπιδέχομαι κανενός είδους άντάλλαγμα, οίκονομικό ή ύλικό. Ότι μπορεί σέ άπορα παιδάκια, ή όποιον έχει άνάγκη. Προυπόθεση.........νά πιστεύει.........ότι ό Κύριος θά τού δώσει ότι ποθεί ή καρδιά του.
ΣΧΟΛΙΑ:

μαρουσα γκουμα
Σταματινας, ευαγγελου, παυλου, βασιλικης, γιωργιας, στυλιανου, μακαριας μοναχης.
Panagiotis Michalopoulos 

Μήπως μπορώ να το κάνω κι εγώ αυτό; Να ζητάω δηλαδη να μου στέλνουν ονόματα για να λέω μια ευχούλα;
Δεν είμαι δα και κανένας τυχαίος! Είμαι πτυχιούχος κατηχητής, και χειροθετημένος Αναγνώστης!
Λέω, μήπως…

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=119747041720736&id=100010563221444

Δεν υπάρχουν σχόλια: