Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Αρχειακό (Συζήτηση με το διαδικτυακό μου φίλο κ. Νικόλαο Μπερτσά, για τα οικογενειακά μου)

Αρχειακό:
Panagiotis Michalopoulos
Χθες στις 12:30 μ.μ.
«Ο κουμπάρος την κουμπάρα, δυο φορές την εβδομάδα» λέει το εθιμοτυπικό δίκαιο! Τότε λοιπόν, γιατί δεν ισχύει αυτό και με την κυρία Ελένη Βελέντζα, την κουμπάρα του μπλόγκερ Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, η οποία «το έχει ράψει» (γι αυτόν) εδώ και 15 χρόνια τώρα;

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ -ΣΗΜΕΡΑ:
Nickolaos Bertsas 
Κάπου τα έχω χάσει...... 
Τα εν οίκω μη εν δήμο.;;;; Που λέγαν οι σοφότεροι απλοί άνθρωποι πριν βγει το face book???? 
Βοήθησε με απλά να καταλάβω την έννοια της ανάρτησης.....
Panagiotis Michalopoulos

Α, είναι παλιά ιστορία! Απλά, τη βρήκα ξανά μπροστά μου -αυτήν την ανάρτηση, στην αναφορά που μου κάνει το μπλογκ που έχω -σχετικά με το τι διαβάζουν οι επισκέπτες μου. Έτσι, δεν χρειάστηκε να την ψάξω και να την φέρω στην επιφάνεια, διότι την είχα έτοιμη (τίτλο και λινκ) και την κότσαρα, και, εδώ.
Τι να κάνουμε φίλε! Αυτή είναι η ταυτότητα μου! Η πασίγνωστη στα πέρατα της γης, ιστορία μου!
Η κυρία, έφυγε από το σπίτι (τον «οίκο» που λέτε, έτσι που το είχε καταντήσει) πριν από 5 χρόνια ακριβώς, αφού επί μια δεκαετία προηγουμένως είχε εγκαταλείψει συζυγική κλίνη και τράπεζα, είχε συστήσει εγκληματική συμμορία -μαζί με τα 2 παιδιά μας- εναντίον μου, με σκοπό την ηθική και φυσική μου εξόντωση, συκοφαντώντας με (στον «Δήμο») καθημερινά... Και στη γειτονιά, και στους φίλους και γνωστούς μου, και σέρνοντας με στις αστυνομίες κάθε λίγο και λιγάκι με ψευδείς κατηγορίες… Και έφτασε στο σημείο να επιχειρήσει (Πάσχα του 2006) να με κλείσει δια παντός στο Δρομοκαΐτειο για να σφετεριστεί το σπίτι μου και τη σύνταξη μου!
Καταλάβατε τώρα;

Nickolaos Bertsas 
Όχι ακριβώς αγαπητέ Παναγιώτη , αλλά δεν θέλω λεπτομέρειες απλά με ξένισε το θέμα , εύχομαι να είσαι πάντα καλα παρά τις οποιοδήποτε τρικλοποδιές της ζωής... Καλή σου ημέρα.....
Panagiotis Michalopoulos 

KYRIA-ELENH 
(281 αναρτήσεις) ΕΔΩ
Panagiotis Michalopoulos 

Δρομοκαΐτειο 
(64 αναρτήσεις) ΕΔΩ

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/964046213658058

Δεν υπάρχουν σχόλια: