Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Με θυμήθηκαν σήμερα που γιορτάζω, και μου ευχήθηκαν…

Με θυμήθηκαν σήμερα που γιορτάζω, και μου ευχήθηκαν…
Μόνο φίλοι, βέβαια, και άλλος κανείς!
 

Με θυμήθηκαν...
1. Η κ. Ασπασία η γειτόνισσα (η κολλητή της Ελένης) που με είδε, από δίπλα, στον κήπο.
2. Ο γείτονας ο κ. Μιχάλης, από δίπλα, που μου τηλεφώνησε
3. Ο γείτονας ο κ. Γιάννης, που μου έκανε το τραπέζι το μεσημέρι, για να νοιώσω οικογενειακά και όχι μόνος) χρονιάρα μέρα σήμερα
4. Ο εκλεκτός συνεργάτης ο «Επισκέπτης» στο ιστολόγιο μου, με εγκάρδιο σχόλιο του.
5. Με θυμήθηκαν τέλος και εκδηλώθηκαν εγκάρδια (με μηνύματα ή με καταγραφές στον «τοίχο» μου), εκατοντάδες φίλοι και φίλες, από τους 1.700 που έχω στο facebook!

7 σχόλια:

stavroula είπε...

και απο εμας επισης με 7 ωρες διαφορα.

Χρονια Πολλα κι ευλογημενα να σε χαιρομαστε στο ΧΑΙΡΕΤΕ!!!!!!! :D

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η κ. Νίτσα (Ευγενία) από Τορόντο - Καναδά,
άφησε ένα σχόλιο στην ανάρτησή μου
"Στην καλή μας φίλη, την κ. Ευγενία Αθανασοπούλου...":

HRONIA SAS POLLA... KALA.
KE EVLOGIMENA
I HARIS TOU XRISTOU MAS
KE TIS PANAYIA MASS
NANE PANDA KONDA SAS
DEN PIRAZI KE AFTOI POU DEN SAS THIMITHIKAN
SAS SKEPTONDE........
O THEOS MAZI TOUS
(16 Αυγούστου 2015 - 1:40 π.μ.)

http://xairete.blogspot.gr/2014/12/ottawa.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

P. MICHALOPOULOS είπε...
(16 Αυγούστου 2015 - 7:52 π.μ.)
Αγαπητή κ. Ευγενία, σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές! Να σας πω δε ακόμα ότι…
Μια ελληνική παροιμία λέει: «Αν ο θεός άκουγε τα κοράκια, θα είχε ψοφήσει για χάρη τους, όλα τα γαϊδουράκια!»
Έτσι ο θεός, ακούει περισσότερο εμάς τα γαϊδουράκια, και μας προστατεύει από τα κοράκια…
Μας δίνει χρόνια ζωής, και με τις δικές σας τις ευχές!
Και τα κοράκια που έφυγαν από το σπίτι, πριν 5 χρόνια, νομίζοντας ότι έχω μόνο ένα μήνα ζωής -έτσι που με είχαν καταντήσει τότε, ένα μήνα που αυτοί θα έπρεπε να είναι μακριά, για να έχουν άλλοθι ότι δεν πέθανα στα χέρια τους –από τα χέρια τους, και ότι θα γύριζαν τόσο γρήγορα σαν τιμημένοι κληρονόμοι στο σπίτι μου, από το οποίο επί 7 χρόνια προσπαθούσαν να με διώξουν με καθημερινό πόλεμο (τα θυμάστε κ. Ευγενία)… Έφυγαν τότε, και περίμεναν με λαχτάρα το πότε (μέσα σε πόσες μέρες) θα γευτούν το πτώμα…
Τα κοράκια λοιπόν αυτά, έχουν βέβαια «το θεό μαζί τους», ζουν, δεν έχουν πάει ακόμα στην κόλαση, ζουν αμετανόητα και τρία τα πουλάκια μου!...
Και δεν «θυμήθηκαν» ακόμα να ζητήσουν μια συγγνώμη…
Και «με σκέπτονται», και με έχουν σε καθημερινή κρυφή παρακολούθηση… Πότε θα πάψω να ζω, για να επιστρέψουν στο ρημάδι που έτσι το κατάντησαν και έτσι το άφησαν τότε (13-11-2010), το οποίο στο μεταξύ εγώ το έχω μετατρέψει σε βίλα, τα 5 αυτά χρόνια, με καθημερινή εργασία!
Αυτά!
http://xairete.blogspot.gr/2014/12/ottawa.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΣΧΕΤΙΚΟ:
(Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010)
Το «ρημάδι» της κυρίας Ελένης
http://xairete.blogspot.gr/2010/11/blog-post_3405.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έλαβα από τον φίλτατο Zack Papadakis
(πριν από 46 λεπτά)
το μήνυμα…
Εύχομαι Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία και κράξιμο στους σατανάδες που ταλαιπωρούν την πίστη μας.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009106132074

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κ. Παναγιώτη με χαρά και καλά!