Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Σήμερα προσεύχομαι για την διαδικτυακή φίλη Παναγιώτα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
πατερ Ιωαννης
Καλό μεσημέρι...

ΣΧΟΛΙΑ:

Παναγιώτα Καραμάνη
ΠΑΤΕΡ ΙΩΑΝΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΡΩΣΤΗ -ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΜΟΥ- ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΤΕ ΔΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΤΕΡ !
Panagiotis Michalopoulos

Να προσευχηθώ λίγο (βοηθητικά) κι εγώ, αγαπητή Παναγιώτα;
Ξέρεις, είμαι παλαίμαχος κατηχητής πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας, ιεραπόστολος στα νιάτα μου, χειροθετημένος Αναγνώστης (κληρικός δηλαδη), και μελετητής της Βίβλου.
Τι στο καλό! Δεν θα πιάσει λες –λίγο- και η δική μου προσευχή;
Ξέχασα μάλιστα να σου πω ότι είχα τότε για συνεργάτη στα κατηχητικά -του Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη, τον φίλο μου τον Γιάννη τον Κουντουρά που έγινε και καθηγητής στο πανεπιστήμιο, στην έδρα της στομαχικής χειρουργικής.
Σε έπεισα; :-)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=903009116424877&set=a.618335964892195.1073741825.100001473922373&type=1&theater


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Mariana Tsantali 
Ο θεός μαζί της! !!!! 
Και όλα καλά να πάνε! !!!!!! 
Panagiotis Michalopoulos 
Αμήν! Και μόνο με την προσευχή του παπά της! 
Δεν θέλει άλλου κανενός την προσευχή για το έντερο της! 
Ας γίνει καλά, λέμε εμείς κι ας μη μας θέλει! 
Καλά, με θαύμα, και χωρίς φάρμακα ή εγχείριση
Ξανά αμήν! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: