Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Τι έγινε; Βρέθηκε ο Σταυρός; Και πού είναι τώρα;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Sylvia Rossi
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!!!
10 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Τι έγινε; Βρέθηκε ο Σταυρός; Και πού είναι τώρα;
Ορθόδοξος Ζηλωτής

ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΜΑΧΙΟ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ.
Panagiotis Michalopoulos

Γιατί να προσκυνήσω ένα κομμάτι, και μάλιστα αυτό που λέτε ότι είναι και το πιο μεγάλο; Δηλαδη… όσο πιο μεγάλο είναι, τόσο πιο καλή θα είναι και η ποιότητα και η ποσότητα της χάρης, λέτε;
Και γιατί ρε φίλε να προσκυνήσω κάτι, και γενικά κάποιο οποιοδήποτε απόκομμα του (υποτιθέμενου) Σταυρού; Δεν το θεωρείτε καραμπινάτη ειδωλολατρία αυτό το πράγμα;
Ορθόδοξος Ζηλωτής

Η ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ Η ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΜΑΧΙΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ.
ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΜΑΧΙΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΩΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΞΥΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΜΕ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ.
Panagiotis Michalopoulos

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
1/ Κατά τον άγιο Ιωάννη Δαμασκηνό ΔΕΝ προσκυνούμε τεμάχιο ξύλου από τον σταυρό, αλλά ολόκληρο τον σταυρό, γιατί αυτό αποτελεί ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ (προσκυνούμε την ύλη).
2/ Για να προσκυνήσει κανείς τεμάχιον ξύλου από τον Σταυρό του Κυρίου, πρέπει να υπάρχει κατ' αρχήν Σταυρός επί της γης. Αλλά τρεις άγιοι αναφέρουν, ότι με την Ανάληψή του ο Χριστός πήρε και τον Σταυρό μαζί του και μαζί με αυτόν θα επανέλθει στην β΄ παρουσία. Αυτοί είναι:
α/ άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος,
β/ άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων,
γ/ άγιος Εφραίμ ο Σύρος.
Panagiotis Michalopoulos

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
Όσον αφορά το πιο πάνω εικόνισμα των αγίων Κων/νου και Ελένης, αυτο είναι παπικό, γιατί η πινακίδα στο σταυρό λέγει: "Ιησούς Ναζωραίος Βασιλεύς των Ιουδαίων", κάτι που είναι κοροϊδευτικό για τον Κύριο.
Η Ορθόδοξη πινακίδα είναι: "Ο Βασιλεύς της Δόξης", δηλ. ΟΒΤΔ, κάτι που υπάρχει αυτούσιο στον ψαλμό της Μ. Εβδομάδας.

Ορθόδοξος Ζηλωτής
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ Ι.Ν.Β.Ι. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ. Η ΑΛΛΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥΣ. Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΗ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΑΓΙΩΝ ΟΠΟΥ ΕΝΙΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΗ ΣΕ ΓΝΩΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥΣ Η ΕΙΝΑΙ ΝΟΘΕΙΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ Η ΠΛΑΝΕΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΑ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΑ.
Panagiotis Michalopoulos

Εσείς πού βασίζεστε και πιστεύετε στην ανιστόρητη αυτή άποψη ότι τάχα βρέθηκε ο Σταυρός; Πώς εξηγείτε δε, και το φαινόμενο να κυκλοφορεί σε φυλαχτά και μέσα σε σταυρούς σαν τίμιο ξύλο σε εκατομμύρια κομματάκια; Ποιοι και γιατί έκοψαν σε αναρίθμητα κομμάτια το σταυρό του Κυρίου;
Ορθόδοξος Ζηλωτής

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΝΕΚΕΝ ΤΗΣ ΕΥΛΑΒΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΥΛΑΒΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ, ΜΙΑ ΑΓΚΙΔΑ ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.
Ορθόδοξος Ζηλωτής

ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΑΣΤΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΦΑΙΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΜΑΧΑΙΡΩΣΟΥΝ;
ΨΑΞΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ.
Panagiotis Michalopoulos

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
 Στις ανασκαφές, που έγιναν επί (όχι υπό) του Μ. Κων/νου βρέθηκε τεμάχιο ξύλου, "ενομίσθη, ότι προέρχεται από τον Σταυρό του Κυρίου" (Κ. Καλοκύρη, καθ. Βυζαντινής αρχαιολογίας).
Ο βιογράφος του Μ. Κων/νου Καισαρείας Ευσέβιος ΔΕΝ αναφέρει εύρεση του Σταυρού από την αγία Ελένη, αλλά ότι αυτή είδε αυτό το τεμάχιο του ξύλου, όταν πέρασε από τα Ιεροσόλυμα.
Για την "εύρεση" δεν αναφέρεται τίποτε από τους Μεγάλους Πατέρες (Μ. Αθανάσιο, Μ. Βασίλειο, Γρηγόριο Θεολόγο, Ιω. Χρυσόστομο, Γρηγόριο Νύσσης, Κύριλλο Ιεροσολύμων, Κύριλλο Αλεξανδρείας, Εφραίμ Σύρο κ.ά.).
Μάλιστα 3 Πατέρες γράφουν ότι ο Χριστός πήρε μαζί του τον Σταυρό, κατά την Ανάληψη:
Ιω. Χρυσόστομος: "ουκ αφήκεν αυτόν είναι επί της γης, αλλ' ανέσπασεν αυτόν και εις τον ουρανόν ανήγαγεν" (PG, 49. 413).
Κύριλλος Ιεροσολύμων: (Κατηχ. Α΄ φωτιζομένων, 13. 39-41).
Εφραίμ ο Σύρος: "Δια τον Σταυρόν του Κυρίου".
Ένας και μόνον ένας Πατέρας γράφει, ότι ο Σταυρός βρέθηκε από την αγία Ελένη, Ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος.
Εμείς τώρα τι κάνουμε; να πιστέψουμε τους τρεις ή τον ένα; Ιδού το δίλημμα.
Ποιός φέρνει χρήμα; Οι τρεις ή ο ένας; Ασφαλώς ο ένας. Ε! αυτόν πιστεύουμε. Είναι τόσο απλό!!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
Πολλές φορές μιλάμε για πράγματα που δεν γνωρίζουμε και άλλες φορές θα θέλαμε κάποια πράγματα να είναι, όπως τα νομίζουμε και εδώ ισχύει ο λόγος του Pirantello: "Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε". Ας απομυθοποιήσουμε λοιπόν κάποια πράγματα:
1/ Ο Δαμασκηνός λέει καθαρά: "Προσκυνητέον τοίνυν το σημείον του Χριστού. Ένθα γαρ αν η το σημείον, εκεί και αυτός έσται. Την δε ύλην, εξ ης ο τύπος του σταυρού συνίσταται, ει και χρυσός ή λίθοι είεν τίμιοι, μετά την του τύπου (ει τύχοι) διάλυσιν ου προσκυνητέον" (Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου πίστεως, Δ 11(84)). Άρα κομμάτι από τον σταυρό του Κυρίου δεν προσκυνούμεν.
2/ Ο εσταυρωμένος δεν φέρει το ΙΝΒΙ, που είναι περιπεκτικό, αλλά το ΟΒΤΔ, που δεν είναι εβραϊκή επίδραση, αλλά αναφέρεται στο ψαλμικό της Μ. Πέμπτης: "Ο δε παράνομος λαός τω σταυρώ προσήλωσε τον Κύριον της δόξης".
3/ Το ευαγγέλιο δεν λέγει πουθενά, ότι ο Χριστός με την Ανάληψή του πήρε μαζί του τον σταυρό, πλην όμως το αναφέρουν τρεις μεγάλοι άγιοι (Χρυσόστομος, Κύριλλος, Εφραίμ), ενώ ένας (Αμβρόσιος) λέγει ότι τον άφησε στη γη. Εμάς, επειδή προφανώς μας βολεύει, προτιμούμε τη γνώμη του ενός.
4/ Ουδείς μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας αναφέρει την εύρεση του σταυρού από την αγία Ελένη. Αυτός που έκανε ανασκαφές στα Ιεροσόλυμα (καθηγητής Κ. Καλοκύρης) κατόπιν πρόσκλησης του Πατριαρχείου αναφέρει, ότι πριν να πάει η αγία Ελένη στα Ιεροσόλυμα, είχε βρεθεί σε ανασκαφές τεμάχιον ξύλου "που ενομίσθη ότι προέρχεται από τον σταυρό του Κυρίου". Όταν, το 332, η αγία Φλαβία Ιουλία Ελένη, στα 84 χρόνια της, πήγε στα Ιεροσόλυμα είδε αυτό το τεμάχιο ξύλου.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=425177837652037&set=a.105448286291662.13310.100004794728759&type=1&permPage=1

5 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

1/ Κατά τον άγιο Ιωάννη Δαμασκηνό ΔΕΝ προσκυνούμε τεμάχιο ξύλου από τον σταυρό, αλλά ολόκληρο τον σταυρό, γιατί αυτό αποτελεί ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ (προσκυνούμε την ύλη).

2/ Για να προσκυνήσει κανείς τεμάχιον ξύλου από τον Σταυρό του Κυρίου, πρέπει να υπάρχει κατ' αρχήν Σταυρός επί της γης. Αλλά τρεις άγιοι αναφέρουν, ότι με την Ανάληψή του ο Χριστός πήρε και τον Σταυρό μαζί του και μαζί με αυτόν θα επανέλθει στην β΄ παρουσία. Αυτοί είναι:

α/ άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος,
β/ άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων,
γ/ άγιος Εφραίμ ο Σύρος.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Πολύ σωστά! Ευχαριστούμε θερμά!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Όσον αφορά το εικόνισμα των αγίων Κων/νου και Ελένης, αυτή είναι παπικό, γιατί η πινακίδα στο σταυρό λέγει: "Ιησούς Ναζωραίος Βασιλεύς των Ιουδαίων", κάτι που είναι κοροϊδευτικό για τον Κύριο.

Η Ορθόδοξη πινακίδα είναι: "Ο Βασιλεύς της Δόξης", δηλ. ΟΒΤΔ, κάτι που υπάρχει αυτούσιο στον ψαλμό της Μ. Εβδομάδας.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σωστό κι αυτό! Ευχαριστούμε!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Πολλές φορές μιλάμε για πράγματα που δεν γνωρίζουμε και άλλες φορές θα θέλαμε κάποια πράγματα να είναι, όπως τα νομίζουμε και εδώ ισχύει ο λόγος του Pirantello: "Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε". Ας απομυθοποιήσουμε λοιπόν κάποια πράγματα:

1/ Ο Δαμασκηνός λέει καθαρά: "Προσκυνητέον τοίνυν το σημείον του Χριστού. Ένθα γαρ αν η το σημείον, εκεί και αυτός έσται. Την δε ύλην, εξ ης ο τύπος του σταυρού συνίσταται, ει και χρυσός ή λίθοι είεν τίμιοι, μετά την του τύπου (ει τύχοι) διάλυσιν ου προσκυνητέον" (Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου πίστεως, Δ 11(84)). Άρα κομμάτι από τον σταυρό του Κυρίου δεν προσκυνούμεν.

2/ Ο εσταυρωμένος δεν φέρει το ΙΝΒΙ, που είναι περιπεκτικό, αλλά το ΟΒΤΔ, που δεν είναι εβραϊκή επίδραση, αλλά αναφέρεται στο ψαλμικό της Μ. Πέμπτης: "Ο δε παράνομος λαός τω σταυρώ προσήλωσε τον Κύριον της δόξης".

3/ Το ευαγγέλιο δεν λέγει πουθενά, ότι ο Χριστός με την Ανάληψή του πήρε μαζί του τον σταυρό, πλην όμως το αναφέρουν τρεις μεγάλοι άγιοι (Χρυσόστομος, Κύριλλος, Εφραίμ), ενώ ένας (Αμβρόσιος) λέγει ότι τον άφησε στη γη. Εμάς, επειδή προφανώς μας βολεύει, προτιμούμε τη γνώμη του ενός.

4/ Ουδείς μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας αναφέρει την εύρεση του σταυρού από την αγία Ελένη. Αυτός που έκανε ανασκαφές στα Ιεροσόλυμα (καθηγητής Κ. Καλοκύρης) κατόπιν πρόσκλησης του Πατριαρχείου αναφέρει, ότι πριν να πάει η αγία Ελένη στα Ιεροσόλυμα, είχε βρεθεί σε ανασκαφές τεμάχιον ξύλου "που ενομίσθη ότι προέρχεται από τον σταυρό του Κυρίου". Όταν, το 332, η αγία Φλαβία Ιουλία Ελένη, στα 84 χρόνια της, πήγε στα Ιεροσόλυμα είδε αυτό το τεμάχιο ξύλου.

ΙΚ