Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Τι γίνεται ρε; Αλλάζουν οι καιροί, αλλάζουν και τα ήθη και τα έθιμα; Θα στολίζουμε δηλαδη αρνί τα Χριστούγεννα, και θα σουβλίζουμε έλατα το Πάσχα;

Panagiotis Michalopoulos
Τι γίνεται ρε; Αλλάζουν οι καιροί, αλλάζουν και τα ήθη και τα έθιμα; Θα στολίζουμε δηλαδη αρνί τα Χριστούγεννα, και θα σουβλίζουμε έλατα το Πάσχα;
Giannis Kleskas

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ?
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Panagiotis Michalopoulos

Σωστό αυτό, αγαπητέ Γιάννη, αλλά αν κάποιος θέλει να προγραμματίσει την έξοδο του για αυτές τις μέρες, προβληματίζεται από τις τόσο αντιφατικές προβλέψεις. Η μια σελίδα λέει για πολικό ψύχος με χιόνια ακόμα και στον κάμπο, και η άλλη δείχνει ηλιοφάνεια και αρκετά καλή θερμοκρασία.
Τι να πιστέψει λοιπόν κανείς που θέλει να κλείσει και κάποιο δωμάτιο σε ξενοδοχείο για βλάχικο Πάσχα σε κάποιο από τα βουνά της Ελλάδας; Θα πάει εκεί για σουβλιστό αρνί, ή για χιονισμένο έλατο;

Σοφία Κατωμέρη
Ας κανει οτι θελει ουτως η αλλως εκει που παω χιονια εχει !!!!!!
Giannis Kleskas
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
Panagiotis Michalopoulos
Δεν το αποκλείω αυτό που λες Γιάννη, αλλά εγώ δεν έχω τα νιάτα της Σοφίας που δεν φοβάται τα χιόνια… Και γερόντια σαν κι εμένα (εσύ εξαιρείσαι ως νεότερος) πρέπει να συμβουλεύονται και το δελτίο καιροί για τις εξόδους τους. Και εδώ μπαίνει ο προβληματισμός που έλεγα.
Σοφία Κατωμέρη
Παναγιωτη μου δεν μ αρεσουν τα χιονια αλλα μ αρεσει εκει που θα παω γιατι ειναι δικος μου ανθρωπος!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Και τα δυο καλά είναι! :-)
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/865723036823710

Δεν υπάρχουν σχόλια: