Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Πολιτικές μαϊμούδες. Πηδούν από ιδεολογία σε ιδεολογία

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=393042604203645&set=p.393042604203645&type=1&theater
Freepen.gr
1 ώρα πριν
ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ! 
Πολιτικές μαϊμούδες. Πηδούν από ιδεολογία σε ιδεολογία
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Δεν υπάρχουν κόκκινες γραμμές στην πολιτική. Γκερέκου – Οικονόμου, στη Νέα Δημοκρατία.
Τα διαβάζουμε και δεν τα πιστεύουμε. Και όμως η Αντζελα Γκερέκου (ΠΑΣΟΚ) και ο Βασίλης Οικονόμου (ΠΑΣΟΚ, ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΔΗΜΑΡ) θα είναι υποψήφιοι με τη Νέα Δημοκρατία.
Μολονότι η κερκυραία βουλευτής εξέδιδε πριν λίγες ημέρες δήλωση στην οποία έλεγε: 
«Η διαδρομή μου στην πολιτική με δίδαξε ότι οι πολίτες αξιώνουν καθαρή θέση, συνεπή στάση, υπεύθυνη συμπεριφορά. Γι’ αυτό και δε θα μπορούσα παρά να συνεχίσω όπως ακριβώς ξεκίνησα αυτή τη διαδρομή, ως υποψήφια του ΠΑΣΟΚ στην Κέρκυρα. Έχω το χρέος να τιμήσω την παράταξη που με ανέδειξε και, κυρίως, τις Κερκυραίες και τους Κερκυραίους που με εμπιστεύθηκαν σε τέσσερις εκλογικές αναμετρήσεις. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η συνεργασία και η ενότητα είναι ο μόνος δρόμος για την ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς. Ο χρόνος θα δικαιώσει αυτή την προσπάθεια. Ενώνω τις δυνάμεις μου με εκείνες όσων ασπάζονται την ανάγκη για έναν ισχυρό τρίτο πόλο, με αναβαθμισμένη θέση σε μια κυβέρνηση συνεργασίας μακράς πνοής. Που θα κάνει πράξη μια άλλη στρατηγική για τη χώρα,αξιοποιώντας προς όφελος των πολλών τις δυνατότητες και την ασφάλεια που
εγγυάται η  συμμετοχή μας στους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Αυτή την ελπίδα των συμπολιτών μου θέλω να εκφράσω.Και με αυτό το όραμα θα συνεχίσω την πορεία μου στο πλευρό τους.»

Ενώ σήμερα τα  ΜΜΕ φιλοξενούν τη νέα ακόλουθή / ανακόλουθη ως προς την προηγούμενη, δήλωση της:
«Αποφάσισα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση σε έναν κοινό αγώνα, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Κέρκυρα. Καλώ τους συμπολίτες μου να με στηρίξουν. Γνωρίζουν ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για να διασφαλίσω το συμφέρον του τόπου μου, την ευημερία και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της Ελλάδας.»
Τέλος επιβεβαιώθηκε ότι ο Βασίλης Οικονόμου θα είναι σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας.
Τα σχόλια, δικά σας!
http://www.freepen.gr/2015/01/blog-post_761.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Το σύνθημα της Νέας Δημοκρατίας για τις εκλογές αυτές: «Με την Ελλάδα δεν παίζουμε!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: