Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Αντίθετα λοιπόν με εμένα, αιρετικοί είναι οι οικουμενιστές φίλοι του γέροντα Παΐσιου…


  • Πρεπει να ειστε αιρετικος..
    αυτα που γραφετε για το γεροντα Παισιο να τα κρατησετε για τον κλειστο κυκλο σας γιατι ειναι υβρεις...
  • Κάνετε μεγάλο λάθος, αγαπητέ κ. Κώστα!
    Εγώ, είμαι ορθόδοξος χριστιανός, και ενεργό μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος, από τα νιάτα μου, -γέροντας πια κι εγώ! Παλαίμαχος δε κατηχητής, – πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Είμαι δε κατά κάποιον τρόπο και κληρικός, αφού έχω χειροθετηθεί επίσημα Αναγνώστης (εξαιρετικά τιμητικό εκκλησιαστικό αξίωμα) από τα νιάτα μου, από τον τότε Μητροπολίτη Φλώρινας –Αυγουστίνο!
    Είμαι λοιπόν σε θέση να γνωρίζω ποιοι είναι οι πραγματικοί ποιμένες, και να τους τιμώ! Είμαι επίσης σε θέση να γνωρίζω τους λύκους και να φωνάζω -εφιστώντας την προσοχή- για τον κίνδυνο.
    Αντίθετα λοιπόν με εμένα, αιρετικοί είναι οι οικουμενιστές φίλοι του γέροντα Παΐσιου… Αιρετικός δε, είναι και ο ίδιος αυτός καλόγερος τον οποίον άθλιοι προβοκάτορες στον εκκλησιαστικό χώρο προσπαθούν -με λύσσα τα τελευταία δέκα χρόνια- να τον αγιοποιήσουν.
    Για όλα αυτά που σας γράφω, έχω στη διάθεση σας, τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία.
    Μόλις τώρα

    Μαρία Αθανασάκου 
    Ο γεροντας αυτος δεν εχει πειράξει κανεναν και δε θέλω να μιλάω γι' αυτον, ίσως και να είχε φτάσει σε επίπεδο αγιοτητας, κανεις δεν ξέρει και δεν μπορει να κρίνει. Αλλα ολο αυτο που προσπαθούν ντε και καλά να τον βγάλουν με το ζόρι προφήτη και άγιο, σε σημείο να του εχουν φτιάξει μέχρι και βυζαντινές εικόνες, είναι ΤΡΑΓΙΚΟ! Μεχρι τώρα οι μόνες προφητείες που έχει πει είναι οι προφητείες του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού με άλλη διατύπωση.. Συμφωνώ απόλυτα με τον Panagiotis Michalopoulos. Αναρωτιέμαι μαλιστα αν ισχύει εδω η προφητεία του Αγ. Κοσμά... " «Θαρθεί μια φορά ένας ψευδοπροφήτης. μη τον πιστέψετε και μη τον χαρείτε. Πάλι θα φύγει και δεν θα μεταγυρίσει». " Αλλα μαλλον για κατι χειρότερο που θα έρθει το έχει πει... θα φανεί...

    Panagiotis Michalopoulos 
    KOLOGEROY-PAISIOY-PROFHTEIES (32 αναρτήσεις) ΕΔΩ: 
    http://xairete.blogspot.gr/search/label/KOLOGEROY-PAISIOY-PROFHTEIES

    Panagiotis Michalopoulos
    GERONTAS-PAISIOS-AGIOGRAFITY (43 αναρτήσεις) ΕΔΩ: 
    http://xairete.blogspot.gr/search/label/GERONTAS-PAISIOS-AGIOGRAFITY
https://www.facebook.com/pentapostagmagr/posts/612327585540028

2 σχόλια:

Κωνσταντινος είπε...

καλα βρε μιχαλοπουλε δεν ντρεπεσε να γραφεις τετοια πραγματα για τον γεροντα Παϊσιο

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Σχετικό:
(Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014)

Όχι ρε πούστη! Πώς θα το αντέξουμε, και, αυτό; Πέθανε χριστουγεννιάτικα, ο αδερφός του γέροντα Παΐσιου!!!..

http://xairete.blogspot.gr/2014/12/blog-post_258.html