Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Μωρή Κατακουζίνα (Κατακουζηνέ), ακόμα και στην τίμια βρακοζώνα της Γκαρσόνας Α’, έβαλες χέρι μωρή;

Μωρή Κατακουζίνα - Κατακουζηνέ!
Ακόμα και στην τίμια βρακοζώνα (της Γκαρσόνας Α’), έβαλες χέρι μωρή;

Διαβάζω:
Ιερός Ναός Γεννήσεως Θεοτόκου Παναγίας Γιάτρισσας Τρίπολης
18 hrs ago

 

Οι Άγιοι Πατέρες της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου διασώζουν και μία παράδοση σύμφωνα με την οποία η Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου αφιερώθηκε στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου από τον αυτοκράτορα Ιωάννη ΣΤ Καντακουζηνό (1341-1354), ο οποίος στη συνέχεια παραιτήθηκε από το αξίωμα, εκάρη μοναχός με το όνομα Ιωάσαφ και μόνασε στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου.
 
Τα θαύματα που πραγματοποίησε και πραγματοποιεί η Τιμία Ζώνη είναι πολλά. 
Βοηθά ειδικά τις στείρες γυναίκες να αποκτήσουν παιδί. 
Αν ζητήσουν με ευλάβεια τη βοήθειά της Παναγίας, τούς δίδεται τεμάχιο κορδέλας που έχει ευλογηθεί στην λειψανοθήκη της Αγίας Ζώνης• 
Αν έχουν πίστη, καθίστανται έγκυες.
- Έλα να πάρεις! Εδώ οι καλές οι τίμιες ζώνες, λέμε!
https://www.facebook.com/575362985844695/photos/a.620660011314992.1073741828.575362985844695/735263216521337/?type=1&theater

ΣΧΕΤΙΚΑ: 

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

Όταν μια βρακοζώνη, γίνεται θαυματουργή… (όπως αποκάλυψε νωρίτερα -άγρια μεσάνυχτα, ο Γιώργος Θεοχάρης, ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας «Αγιορείτικο βΛήμα»)


Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013

Όταν μια βρακοζώνη, γίνεται θαυματουργή - Σχόλια στο «Μακελειό» (την ιστοσελίδα του κ. Στέφανου Χίου):

2 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη

Ο Καντακουζηνός θα πρέπει να έχει διαπράξει πολλές αμαρτίες, για να πάρει των ομματιών του και να φύγει για μοναχός.
Αναφέρουμε μια, που καταγράφει η εκκλησιαστική ιστορία:

Ο Αυτοκράτορας Ιωάννης ΣΤ΄ Καντακουζηνός (1347-1354), ο αντίπαλος του Ιωάννη Ε΄, απέστειλε πρεσβεία στον πάπα Κλήμη ΣΤ΄ (300 χρόνια μετά το Σχίσμα), με δήλωση βαθειάς αφοσίωσης (φθάνοντας στο σημείο να φιλήσει ακόμη το πόδι του ή το πόδι του αλόγου του ή ακόμη τη σκόνη κάτω από αυτό!), χωρίς όμως να τον πείσει για τις ειλικρινείς του διαθέσεις. Στην αυλή του Καντακουζηνού επικρατούσαν οι φιλολατίνοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και λόγω της βασιλομήτορας Άννας, που ήταν η ίδια καθολική, αλλά και διότι οι μεικτοί γάμοι δημιουργούσαν ένα παράξενο κλίμα.

Ο φιλοπαπισμός είναι διαχρονικός από τους πρώτους Πάπες του 1ου αι. ακόμη, συνεχίστηκε στην ενωμένη Εκκλησία, συνεχίστηκε στην διαιρεμένη Εκκλησία (η έκφραση "διαιρεμένη" δεν είναι του Μεσσηνίας, αλλά του Εφέσου αγίου Μάρκου στον Πάπα Ευγένιο Δ΄), συνεχίστηκε επί Τουρκοκρατίας και συνεχίζεται και στις μέρες μας, ο ίδιος και απαράλλακτος!

Φιλικά
ΙΚ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...

Όπως το Κοράνι δεν αναφέρει πουθενά, ότι κόβεις το κεφάλι του εχθρού, έτσι και η Κ. Διαθήκη δεν αναφέρει πουθενά για γκρέμισμα ναών (που έγιναν), για σταυρώσεις (που έγιναν), για τυφλώσεις (που έγιναν), για κάψιμο στην πυρά (που έγιναν) και για πολλές άλλες φρικαλεότητες.
Και όλα αυτά έγιναν, είτε από αυτοκράτορες (που ήταν αντιπρόσωποι του Θεού επί της γης), είτε ακόμη και από την Εκκλησία. Π.χ. η καταστροφή των αρχαίων ναών εντέλλεται με τους Κανόνες 58 και 84 της Συνόδου της Καρθαγένης. Η καταδίκη του αρχηγού των Βογόμιλων Βασίλειου στο δια πυράς θάνατο έγινε με απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου ΚΠόλεως επί Πατριάρχου Νικολάου Γ΄ Γραμματικού, το 1110. Η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία τύφλωσε τον γιό της Κων/νο Στ΄, με την ανοχή (αν όχι την ευλογία) του ΚΠόλεως αγίου Ταρασίου και άλλα πολλά.
Και θα πει κανείς, καλά οι αυτοκράτορες, αλλά και η Εκκλησία;
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η Εκκλησία του Παρακλήτου (η Εκκλησία μετά την Πεντηκοστή) έχει μέλη, που όλα είναι αμαρτωλά (ακόμη και οι άγιοι) και λαμβάνουν λανθασμένες αποφάσεις, όπου το άγιο Πνεύμα είναι απών, γι' αυτό και πολλές φορές έχουμε αποφάσεις αντι-ευαγγελικές.
Δεν φταίει λοιπόν ο ευαγγελικός λόγος, αλλά οι εφαρμόζοντες αυτόν, που τον διαστρέφουν. Παράδειγμα: το Ευαγγέλιο λέγει να μην ορκίζεσαι και όμως οι Μητροπολίτες ορκίζουν πάνω στο Ευαγγέλιο. Αυτό και εάν δεν είναι διαστροφή!

ΙΚ