Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Ένας ξένος και αλλόδοξος, -ένας Γάλλος, έκανε Πάσχα στην Κύπρο, και ήρθε για πρώτη φορά σε… «στενή επαφή» με τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Δείτε τι γράφει, σχετικά…

23 hrs ago
[…]

Το πρώτο σοκ με βρήκε πριν καν φτάσω στη χώρα.
Σάββατο βράδυ, κι ενώ βρίσκομαι στο αεροπλάνο λίγο πριν τη προσγείωση, βλέπω από το παράθυρο μια χώρα ΓΕΜΑΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΦΩΤΙΕΣ! Έπαθα panic attack γιατί νόμισα ότι ο Άσαντ είχε στείλει στρατεύματα από τη Συρία και άρχισε τις επιθέσεις.
Αφού με υποδέχτηκαν οι Κύπριοι φίλοι στο αεροδρόμιο και μου εξήγησαν ότι πρόκειται για έθιμο (ονόματι «Λαμπρατζιά») με πήραν on-the-spot για να έρθω αντιμέτωπος με το φόβο μου: σε μια τεράστια φωτιά στην οποία με ανάγκασαν να πλησιάζω τόσο κοντά που ένιωσα τους φακούς επαφής να λιώνουν μέσα στα μάτια μου. […]


[…] Με το που ηρέμησα από το συγκεκριμένο σοκ αντικρίζω στη κορυφή της φωτιάς κάτι που έμοιαζε με άνθρωπο που καιγόταν! Όταν άρχισα να ουρλιάζω πιστεύοντας ότι βλέπω εφιάλτη στο 18ο αιώνα στο οποίο επιδοθήκαμε σε κυνήγι μαγισσών, με καθησύχασαν εξηγώντας μου ότι ήταν απλά μια κούκλα η οποία συμβόλιζε τον Ιούδα.

 
Όταν άρχισαν να περνούν πάνω από το κεφάλι μου τεράστιες κροτίδες και τα εκκωφαντικά μπαμ-μπουμ (λες και βρισκόμουν στην αυλή του Καντάφι) πλάι στη τεράστια φωτιά που έκαιγε τον άνθρωπο και όλους εμάς να κόβουμε βραχιόλια (του Μάρτη) και να τα ρίχνουμε μέσα της, βεβαιώθηκα ότι το όλο σκηνικό έμοιαζε με καλοστημένο theme park του Game of Thrones.
Στη συνέχεια με πήρανε στην εκκλησία για να παρακολουθήσουμε το μυστήριο της Ανάστασης. Μυστήριο όπως σου το λέω – και τα μπαμ-μπουμ συνεχίστηκαν ακάθεκτα.
Ξαφνιασμένος ρώτησα ένα από τους Κύπριους «μα θα ρίχνουν βόμβες και στην εκκλησία;!» […]

 
Μετά, στο κήρυγμα του ένας πάτερ, μιλούσε για τις αξίες της περισυλλογής ενάντια στην οικονομική κρίση… Την ώρα που ο ίδιος φορούσε ένα πενηντάκιλο ολόχρυσο στέμμα γεμάτο με πολύτιμους λίθους.
Μετά μου έδωσαν το «Άγιο Φως» και για το επόμενο εικοσάλεπτο καιγόμουν από το κερί της λαμπάδας που έσταζε πάνω στο χέρι μου αλλά κανένας δεν έδειχνε να νοιάζεται…
 

Ξαφνικά, χωρίς να καταλάβω το πως και το γιατί τράπηκαν όλοι σε άτακτο φυγή την ώρα που συνεχιζόταν η λειτουργία με εμένα να βρίσκομαι απορημένος με αναμμένη τη λαμπάδα ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο για να πάρω τη φωτιά στο σπίτι…

Πηγή:
kissmygrass.gr
http://www.adikimenos.com/1/post/2014/04/pasxa.html
onlycy.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: