Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Η απάντηση του κ. Καρδάση, στο σχόλιο μου για το «άγιο φως»

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Η απάντηση του κ. Καρδάση, στο σχόλιο μου για το «άγιο φως»


Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
Πανάγιος Τάφος: Είναι ο τόπος όπου κάθε χρόνο βγαίνει το άγιο φως, με την συμπροσευχή του Ορθόδοξου πατριάρχη, του Κόπτη, του Αρμένιου, και του Συρορθόδοξου, που μπαίνουν όλοι μαζί –τσούρμο, εκεί που είναι η ακοίμητη καντήλα…
Βγαίνει δε το φως αυτό, πρώτα από τους αιρετικούς (Κόπτη – Αρμένιο – Συρορθόξο), και τελευταία από τον ελληνορθόδοξο πατριάρχη…
Ο οποίος, όταν βγαίνει κι αυτός με τα κεριά του για να δώσει το φως στους ορθόδοξους, το φως αυτό είναι ήδη διαδεδομένο στο ναό!

Ιωάννης Καρδάσης:
Κάπου είδα, ότι οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς γίνονται, γιατί αλλιώς θα χάσουμε τα προσκυνήματα (επομένως και τα όβολα)!
Άρα υπάρχουν περιπτώσεις, που οι συμπροσευχές με αιρετικούς επιτρέπονται!
Τότε, αν δεν συμπροσευχόμαστε με τους Παπικούς, δεν θα χάναμε το προσκύνημα του αγίου Ιωάννη του Θεριστή στην Καλαβρία και άρα και ο Βαρθολομαίος καλά κάνει και συμπροσεύχεται με τον Πάπα, για να τον έχει σύμμαχο!
Πάντως αυτά δεν είναι πράγματα σοβαρά. Ή είμαστε Ορθόδοξοι ή δεν είμαστε. 


Ανώνυμος:
Ξέρει ο Καρδάσης ότι ένα δευτερόλεπτο να μην αγρυπνήσουν οι πατέρες μπορούν να μας πάρουν καί πάλι τα προσκυνήματα οι αιρετικοί;

Ιωάννης Καρδάσης:
Ηθικά διδάγματα από τις παρατηρήσεις του αγαπητού αδελφού:
1/ Η προστασία των προσκυνημάτων τίθεται πάνω από τα δόγματα και τους κανόνες της Εκκλησίας;
2/ Η ευλογία των αιρετικών (Αρμενίων, Κοπτών, Συρο-ιακωβιτών) από τον Πατριάρχη (όταν λαμβάνουν "καιρόν") εντάσσεται και αυτή στους Κανόνες της Εκκλησίας;
3/ Η συμπροσευχή με αιρετικό εντάσσεται και αυτή στην προστασία των προσκυνημάτων;
4/ Το δόσιμο του αγίου φωτός (που προορίζεται για τους Ορθόδοξους), πρώτα στον αιρετικό Αρμένιο, μετά στον αιρετικό Κόπτη, μετά στον αιρετικό Συροϊακωβίτη και μετά στον αιρετικό Εβραίο είναι μέσα στην Ορθόδοξη τάξη, που προβλέπει η Εκκλησία;
5/ Ο Κανόνας προβλέπει, ότι η συμπροσευχή με αιρετικό, για τον Κληρικό σημαίνει καθαίρεση και για το λαϊκό σημαίνει αφορισμό. Ξέχασαν, ασφαλώς, οι Πατέρες να συμπληρώσουν: "εκτός εάν πρόκειται για προσκυνήματα".
6/ Αν οι Μουσουλμάνοι θυρωροί δεν θέλουν να ανοίξουν τη θύρα του Ναού της Αναστάσεως και μετά να σφραγίσουν τη θύρα του Κουβουκλίου, τι γίνεται;
7/ Σε αγαστή λοιπόν συναδέλφωση και συμπροσευχές Ορθόδοξοι, Μονοφυσίτες, Εβραίοι, Μουσουλμάνοι, αλλά και Παπικοί. Αναμένεται στο μέλλον να προσκληθούν οι Ινδουϊστές, Ανιμιστές κ.λπ. μιας και το άγιο Φως προορίζεται, ως φαίνεται, για όλους θρησκευόμενους ή μη, αθέους ή και γιατί όχι, ακόμη και για στανιστές.
8/ Ιδού λοιπόν και οι "Ηρακλείς" του Τάφου και από την πανσπερμία των αιρέσων, όπως απεικονίζονται στη φωτογραφία. 

Αριστερά ο Μονοφυσίτης Αρμένιος, στο μέσον ο Λατίνος Φραγκισκανός και δεξιά ο Ορθόδοξος. 
Άραγε, η μόνη τους διαφορά είναι η διαφορετική τοποθέτηση των χεριών; 
Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος.
9/ Κατά τα άλλα η Ορθοδοξία είναι η μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού και άλλα ωραία λόγια.

ΙΚ
http://xairete.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4430.html

Αγαπητέ κ. Παναγιώτη 
Άσε, που πάνω από τη θύρα του κουβουκλίου του Π. Τάφου βρίσκεται μια παπική εικονογραφία, που δείχνει την Ανάσταση του Χριστού, με τον Χριστό να πετάγεται σαν ελατήριο από τον Τάφο κρατώντας ένα σημαιάκι. 
Ποιός ευαγγελιστής άραγε γράφει, ότι όταν αναστήθηκε ο Χριστός κράταγε και σημαία; 
Όχι τίποτε άλλο, αλλά πρέπει να τα λέμε όλα. 
Φιλικά 
ΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: