Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

"Το blog σου αγαπητε φίλε, αναβαθμίζεται συνεχώς!"

 

Ανώνυμος είπε...
Το blog σου αγαπητε φίλε, αναβαθμίζεται συνεχώς!
Ηταν καιρός να ξεφύγει από τα εκκλησιαστικά κοτσομπολιά που ουσιαστικά δεν απασχολούν κανέναν!!!!
Ετσι θα αποκτήσεις πολλους οπαδους!!!
Μπράβο και πάλι!
10 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:37 μ.μ. 

 
 

P. MICHALOPOULOS είπε...
 

Το ιστολόγιο αυτό αγαπητέ, παρακολουθεί την επικαιρότητα. Και στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας τώρα, είναι τα εθνικά θέματα, τα οποία επισκιάζουν όλα τα άλλα.
Μονοπωλούν θα λέγαμε τη θεματολογία των αναρτήσεων μας.
Είναι θέματα, που θα μπορούσαν κι αυτά να καταταγούν στα κουτσομπολιά, στους σχολιασμούς άλλων ιστοσελίδων, ...δηλαδή σε σχετικά τους ρεπορτάζ.

Εγώ λοιπόν, αναδημοσιεύω – προβάλω - σχολιάζω κλπ, θέματα που μόνο έμενα ενδιαφέρουν κατά πρώτο λόγο.
Δεν γράφω - δεν αναρτώ τίποτα, κατόπιν παραγγελίας!
Δεν έχω ανάγκη από οπαδούς!
Δεν έχω διαφημίσεις, δεν είναι εμπορικό το μπλογκ μου ώστε να κυνηγάω την αύξηση της επισκεψιμότητας…

Όταν έχω όρεξη, λοιπόν, κάνω μια βόλτα στο διαδίκτυο, και ό,τι τύχει να δω πρώτο, κάτι που ενδιαφέρει εμένα, το αλιεύω και το αξιοποιώ.
Τέτοια θέματα, του δικού μου ενδιαφέροντος, είναι και τα εκκλησιαστικά.
Θέματα, που τα βλέπω κυρίως σε προσκυνημένες εκκλησιαστικά ιστοσελίδες.
Θέματα, τα οποία οι εκκλησιαστικώς κρατούντες, τα παραγγέλλουν για να προβληθούν οι ίδιοι.
Θέματα, τα οποία εγώ τα βλέπω με το δικό μου μάτι… Τα κρίνω δε χωρίς συμφέρον, χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς δόλο… Με πνεύμα καθαρά συνειδησιακό…
Γράφω ό,τι γράφω, από καθήκον ιερό, και μονο!

Και σχολιάζω συνήθως με τρόπο αποκαλυπτικό, ξεγυμνώνοντας τα (επί πληρωμή, προφανώς) προβαλλόμενα!
 

Παρουσιάζω δηλαδή, την αλήθεια γυμνή…
Παρουσιάζω τους βασιλιάδες της δεσποτοκρατίας, όπως ακριβώς είναι: γυμνούς!
 

10 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:55 μ.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2013/09/blog-post_5207.html



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Ποιο να είναι άραγε αυτό το «13άρι του Σεβ. Μαρωνείας», του νεαρούλη μητροπολίτη, που αγιάζει, σαν να εκτελεί με νάζι κάποια χορευτική φιγούρα;

http://xairete.blogspot.gr/2013/09/13-13.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: