Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Απίστευτο βίντεο: Παπάς χορεύει «Δε σου κάνω τον άγιο» (Η Μεγάλη των Παπάδων Ξευτίλα)

Μήπως φιστίκωσε κιόλας καμία, – πάνω στην αναμπουμπούλα, ο παπάς;  

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Απίστευτο βίντεο: Παπάς χορεύει «Δε σου κάνω τον άγιο»


Άναψε το κέφι στο γαμήλιο γλέντι και ο παπάς έσυρε το χορό!
Ο λόγος για έναν ιερέα που παραβρέθηκε σε γάμο και το γλέντησε στην κυριολεξία!
Η Εκκλησία του κώλου, σε όλο της το μεγαλείο!  

Στο βίντεο που έστειλε αναγνώστης στο ipeirotika.gr φαίνεται ο ιερέας που σηκώνεται μετά από παρότρυνση των καλεσμένων και χορεύει το γνωστό "Δεν σου κάνω τον άγιο"!
 
Όλοι έβγαλαν τα κινητά τους για να απαθανατίσουν τη στιγμή και καταχειροκρότησαν τον παπά!

Δείτε το βίντεο!

http://www.ipeirotika.gr/greece/item/2056-apisteito-binteo-papas-xoreiei-de-sou-kano-ton-agio


ΣΧΟΛΙΑ:

Nikos Giannopoulos 
ΔΙΚΕ ΜΟΥ 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 
ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ.

Ladakos Drakoulis

Με τόσα κολασμένα πιπίνια στη πίστα, πως να κάνει τον Αγιο...
για τα πιπίνια, γίνομαι και εγώ παπας...

Zaimis Vasilis
τι τα βγαζετε ρε....

θα τον καψετε τον ανθρωπο αμα το δει η μητροπολη!

Liza Stefanidou
μπραβο πατερ ωραιος.

Γιαννης Ναλμπαντιδης

ante leme papa.

http://arouraios.gr/2013/08/papas-choreuei-to-de-sou-kano-ton-agio-binteo/

3 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δε σου κάνω τον άγιο, αχ αμάρτησα
για μια νύχτα παράνομα αχ περπάτησα.

Δυο ξένα χείλη φίλησα
Και το `χω μετανιώσει
συγχώρα με καρδούλα μου,
βαριά σ’ έχω πληγώσει,

Εκεί που ήταν το σώμα μου
δεν ήταν η καρδιά μου
εσένανε σκεφτόμουνα και σ’ ήθελα κοντά μου.

Δε σου κάνω τον άγιο, αχ αμάρτησα
για μια νύχτα παράνομα αχ περπάτησα.

Τα μάτια μου ξεμυάλισαν για λίγο την καρδιά μου
γι’ αυτό και παρασύρθηκα και βγήκα απ’ τα νερά μου,

χίλιες φορές μετάνιωσα γι’ αυτή την άδεια ώρα
συγχώρα με καρδούλα μου και πλάι μου προχώρα.

Δε σου κάνω τον άγιο, αχ αμάρτησα
για μια νύχτα παράνομα αχ περπάτησα

Ανώνυμος είπε...

«μπράβο πάτερ, ωραίος»!
Δοξάστε τον!
Προσκυνήστε τον!

Βάλτε κι αυτόν τον παπά, στα συλλεκτικά σας τα σχετικά με την «προσκύνηση», κ. Παναγιώτη!

http://xairete.blogspot.gr/search?q=%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΔΙΑΒΑΖΩ...
Τρελό γέλιο: Παπάς χορεύει, το... «Δεν σου κάνω τον Άγιο»!

http://xairete.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8898.html