Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Καλό απομεσήμερο… καλή συνέχεια! Στην υγειά σας, και κοπιάστε… έστω και ως «Ανώνυμοι»! Χαίρετε!

Ανώνυμος "Α". είπε...
Τελικά, μένω όλη μέρα σήμερα, με αυτήν την απορία:
Έχει πράγματι πονοκέφαλο σήμερα, ή εμένα μόνο με πονάει το κεφάλι μου!
Φοβάμαι Παναγιώτη, ότι φταίει που σε διάβασα το πρωί - στα σχετικά με την μαγνητική καταιγίδα, και μετά επηρεάστηκα αρνητικά.
Θέλω να πω ότι μάλλον ψυχολογικό θα είναι το πρόβλημα μου (και όχι, ΚΑΙ, αφροδίσιο… Ξορκισμένο, και μακριά από μένα… Αυτό μου έλειπε τώρα…)
Αλλά καλά να πάθω, που είμαι τώρα στην τσίτα!
Διότι ξεφεύγω από τον δρόμο μου, και μπαίνω κατά λάθος σε ορθόδοξα σάητ, σαν το δικο σου το «χαίρετε», στα συνηθισμένα δηλαδή να κινδυνολογούν, να καταστοφολογούν!
Α, στο καλό! Επιστρέφω λοιπόν κι εγώ πάραυτα, στον οικείο χώρο μου… Στις τσοντέ ιστοσελίδες… Για να χαλαρώσω ξανά, βρε αδελφέ, να αυτοεξυπηρετηθώ, και να ξελαμπικάρω!..
28 Μαΐου 2013 - 6:42 μ.μ.

http://xairete.blogspot.gr/2013/05/blog-post_7500.html

Ανώνυμος "Β", είπε...
Βρε Μιχαλόπουλε,
με τέτοιο επίπεδο που εχεις, γιατί ξεφευγεις στις αναρτησεις σου ;;;;
30 Μαΐου 2013 - 1:29 μ.μ. 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Βρε Ανώνυμε,
Λυπάμαι, αλλά δεν σας καταλαβαίνω!
Θέλετε να πείτε ότι εγώ έχω ένα επίπεδο σχετικά ανώτερο (από τα κοινά), επίπεδο μορφωτικό και πνευματικό;
Και ότι οι αναρτήσεις μου δεν είναι του ανάλογου επιπέδου;
Ότι δεν είναι το ίδιο κυριλέ, με εμένα, το ίδιο πνευματικές; Ότι είναι χαμηλού επίπεδου;
Αν ναι, αν εννοείτε αυτό, τότε θα πρέπει να μου το εξηγήσετε με επιχειρήματα, με παραδείγματα.
Περιμένω.
30 Μαΐου 2013 - 2:57 μ.μ.

http://xairete.blogspot.gr/2009/02/blog-post_8443.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: