Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Ντροπή! Υπάλληλοι του Νοσοκομείου του Ρίου (του δικού μας, όχι της Βραζιλίας), αντί να καταφεύγουν στον Παΐσιο του αγίου Όρους, ή στον Πορφύριο της Μαλακάσας, ή στον Εφραίμ της Ν. Μάκρης… Τηλεφωνούν σε… μέντιουμ, για να διαφωτιστούν! Πού πάμε, βρε!

Ντροπή! Υπάλληλοι του Νοσοκομείου του Ρίου 
(του δικού μας, όχι της Βραζιλίας), 
αντί να καταφεύγουν στον Παΐσιο του αγίου Όρους, ή στον Πορφύριο της Μαλακάσας, ή στον Εφραίμ της Ν. Μάκρης… 
Τηλεφωνούν σε… μέντιουμ, για να διαφωτιστούν! 
Πού πάμε, βρε!

Διαβάζω:
29.03.2013 09:57
To νοσοκομείο του Ρίου πλήρωσε τηλέφωνο 67.000 ευρώ γιατί υπάλληλοι τηλεφωνούν σε μέντιουμ
 

Χαμηλούς λογαριασμούς ύψους 7.000-10.000 ευρώ συνήθιζε να πληρώνει το νοσοκομείο του Ρίου ώσπου ο διοικητής βρέθηκε να πληρώνει πολλές χιλιάδες επειδή υπάλληλοι τηλεφωνούν με τις ώρες σε μελλοντολόγους.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Κόσμος
», αμέσως ο διοικητής διέταξε έρευνα για τους υπέρογκους αυτούς λογαριασμούς και όπως αποδείχτηκε αρκετά από τα «περίεργα» τηλεφωνήματα που ανέβασαν τον λογαριασμό στα 67.000 ευρώ είχαν γίνει... σε μέντιουμ!

Συγκεκριμένα υπάλληλος ή υπάλληλοι του Νοσοκομείου τηλεφωνούσαν με τις ώρες σε πενταψήφιο αριθμό και επικοινωνούσαν με εταιρεία που προσφέρει προβλέψεις... από διάφορους «μελλοντολόγους»!

Η χρέωση για κάθε τέτοια κλήση ήταν 1,73 ευρώ ανά λεπτό, οπότε με βάση τα 10.000 ευρώ που πλήρωνε το Νοσοκομείο για τις συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι που ήθελαν να μάθουν το μέλλον τους, είχαν μιλήσει με το μέντιουμ (σε χρονικό διάστημα 2 μηνών) 360 ώρες!

Σύμφωνα με το thebest.gr, ο «δράστης», ενώ μιλούσε με κάποιον μελλοντολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε, ζητούσε να μιλήσει και με άλλον από την ίδια εταιρεία ώστε να «επιβεβαιώσει» το αληθές των προβλέψεων

Πηγή: 

iefimerida.gr
Ντροπή! Aντί να καταφεύγουν...
 στον Παΐσιο του αγίου Όρους, 
ή στον Πορφύριο της Μαλακάσας,
 ή στον Εφραίμ της Ν. Μάκρης… 
Τηλεφωνούν σε… μέντιουμ! 
Πού πάμε, βρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: