Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ύμνοι της «Χρυσής Αυγής» στον… Εωσφόρο!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ύμνοι της «Χρυσής Αυγής» στον… Εωσφόρο!

1. Στο περιοδικό «Αντεπίθεση» της νεολαίας της Χρυσής Αυγής, σε τεύχος που κυκλοφόρησε στις 5 Ιουνίου 2000, στο άρθρο «Ο Λευκός Εωσφόρος του 21ου αιώνα» υμνείται, και δη σε επίπεδο λατρείας, ο Εωσφόρος.

2. Πέραν αυτών, στο 6ο τεύχος του περιοδικού «Χρυσή Αυγή» που εκδόθηκε για τους μήνες ΑύγουστοΣεπτέμβριο του 1982, ο γενικός γραμματέας της οργάνωσης εξυμνεί τον τραγόμορφο Μέγα Πάνα, ενώ σε άλλα τεύχη και εκδόσεις (π.χ. «Αντεπίθεση») εγκωμιάζονται ο Ιουλιανός ο Παραβάτης και αλλού ο Παγανισμός ή ο Λύκαιος Απόλλων. Επιπλέον επισημαίνεται η ανάγκη να εορτάζονται τα Χριστούγεννα ως «Νίκη του Ηλίου».

3. Στο περιοδικό «Χρυσή Αυγή» του Οκτωβρίου 1988, στο άρθρο «Ο Ιουδαιοχριστιανισμός και η θρησκεία της Ευρώπης», καταγγέλλεται ότι «ο Ιουδαιοχριστιανισμός εμφύτευσε τον εβραϊκό σκοταδισμό στην Ευρώπη!»

4. Σε άλλο τεύχος του περιοδικού «Χρυσή Αυγή», σε εκείνο που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1990, σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι «Οι Θεοί του Παγανισμού είναι οι θεοί των Αρίων, όπως ακριβώς κατά φυσική νομοτέλεια ο Θεός του Ιουδαιοχριστιανισμού δεν είναι ο Θεός του ανθρώπου, αλλά είναι ο θεός των Εβραίων… 
…Η θρησκεία του Αρίου Ανθρώπου είναι παραδοσιακή θρησκεία της Ευρώπης, που φέρει το ιστορικό όνομα παγανισμός»… 

5. Ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής, έχει εκδώσει συλλογή ποιημάτων με τίτλο «Εξομολόγησις ενός Εθνικού» και έχει γράψει προλογικά σημειώματα σε ποιητική συλλογή με τίτλο «Το αστραφτερό σκοτάδι του Εωσφόρου».

ΠΗΓΗ:

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Πιστεύει πράγματι στην αστρολογία ο Νίκος Μιχαλολιάκος, Σεβασμιότατε; Και αν ναι, τότε πώς μπορεί να ανήκει στην Εκκλησία σας; Και αν ναι, και δεν το ξέρατε, μήπως τώρα έχετε τύψεις εσείς και οι άλλοι μιτροφόροι συνάδελφοι σας που τον προωθήσατε στη Βουλή;


ΣΧΕΤΙΚΟ:

«Ανώνυμος» Χρυσαυγίτης (σχολιαστής φάντασμα), είπε...

«Ανώνυμος» Χρυσαυγίτης (σχολιαστής φάντασμα), είπε...
Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: