Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Συνέβη σήμερα: Είδα την κυρία Ελένη… (…με επισκέφτηκε για τέταρτη φορά, σήμερα, από το φθινόπωρο του 2010, από τότε που με εγκατέλειψε τελείως…)

Αυτά λοιπόν τα νέα με την κυρία Ελένη…
Όταν ξαναχτυπήσει, θα σας ενημερώσω ξανά!..

Συνέβη σήμερα: 
Είδα την κυρία Ελένη… 
(…με επισκέφτηκε για τέταρτη φορά, σήμερα, από το φθινόπωρο του 2010, από τότε που με εγκατέλειψε τελείως…)

Είχε αναχωρήσει από το σπίτι, στις 13 Οκτώβριου του 2010. Τα μάζεψε όλα μέσα σε μια νύχτα και έφυγε μαζί με τον γιο, τον Παύλο, και την κόρη, τη Ζωή… Την προηγούμενη μέρα, το ανακοινώσε στον κ. Νίκο τον γείτονα ένα μάστορα που είχα εκείνη την ώρα στο σπίτι. Του είπε ότι φεύγει, και πάει σε μέρος που δεν το αποκαλύπτει… Του είπε να με ρωτήσει τι μπορεί να πάρει για να μην έχει πρόβλημα, όπως το ψυγείο που το είχα αγοράσει εγώ (με τα πρώτα χρήματα της σύνταξης μου), κλπ. Της απάντησα με τον κ. Νίκο ότι μπορεί να πάρει ό,τι θέλει. Τα δικά μου τα πράγματα ήταν στο δωμάτιο που εμένα (την πρώην κοινή κρεβατοκάμαρα μας) όπου με είχαν απομονώσει τα 10 τελευταία χρόνια…
Τα πήρε λοιπόν όλα όσα ήθελε, πήρε και τον γωνιακό μου καναπέ, τον μεγάλο τον ακριβό, τον εισαγόμενο γερμανικό, που τον είχα αγοράσει όταν ήμουν στο αεροδρόμιο στα Σπάτα… Τον καναπέ που ήταν στο σαλόνι το οποίο είχε γίνει δωμάτιο της κόρης… Και στον οποίο καναπέ, κοιμόταν η κυρία Ελένη όλα αυτά τα χρόνια που είχε εγκαταλείψει συζυγικό κρεβάτι και τραπέζι… 

1. Η πρώτη της επίσκεψη, ήταν μετά από ένα μήνα...
Όταν ήρθε να μου ζητήσει το ηλεκτρικό μου τρυπάνι, διότι το ήθελε για τις εργασίες της στο νέο της σπίτι, σε ένα διαμέρισμα με μεγάλο μπαλκόνι στην Αργυρούπολη, όπως μου είπε… Ευχαρίστως της το έδωσα, της το χάρισα… Τότε πήρε και τις γλάστρες της, για το μπαλκόνι της αυτό… 
Της είπα τότε, ότι έχουν αφήσει και ένα δορυφορικό πιάτο στην ταράτσα από τη NOVA που είχαν πρόσφατα βάλει, της είπα και για ένα (απλό) κλιματιστικό της, στο δωμάτιο αυτό με την κόρη, αλλά δεν έδειξε ενδιαφέρον να τα πάρει…

2. Η δεύτερη επίσκεψη της, ήταν πάλι μετά από έναν ακόμη μήνα… Ήρθε με απαιτήσεις… Να δίνω τα μισά περίπου από τη σύνταξη μου για την κόρη, και κάπου 12.000 ευρώ για το γιο - για κάποιο σεμινάριο του. Μου ζήτησε ακόμα, να πληρώνω και ολόκληρο το ποσό από το υπόλοιπο του δανείου (που εκπνέει) για την πάνω οικοδομή, δάνειο που είχαμε πάρει τότε που εργαζόμουν στην κατασκευή του αεροδρομίου στα Σπάτα… Να το πληρώνω όλο εγώ λέει, διότι τώρα πληρώνει νοίκι…
Για το νοίκι, της απάντησα ότι το σπίτι είναι άδειο, τα δωμάτια που άφησαν, και μπορεί να επιστρέψει με το κορίτσι, και ας αφήσει τον ανεξάρτητο οικονομικά γιο (είχε καλή εργασία) στο διαμέρισμα… 
Διότι τότε εσφαλμένα πίστευα για την αιτία της αναχώρησης της, ότι έφευγε ο γιος για να έχει δικό του διαμέρισμα και ότι γι αυτό, αυτοί (μάνα και κόρη), απλά τον ακολούθησαν… 
Εκείνη αρνήθηκε να επιστρέψει…
Ως προς τα άλλα αιτήματα, απάντησα θετικά μόνο για το δάνειο, αλλά για το μισό μόνο, αφού είναι και δικά της παιδιά αυτά, αυτά που θα κληρονομήσουν και το πάνω και το κάτω σπίτι… 
Η απάντηση της, ήταν οργισμένη… 
Μου είπε ότι θα το πληρώνει όλο αυτή, για να μπορεί να διεκδικήσει την οικοδομή αυτή που ήταν ακόμα μόνο στο μπετόν… 
Έφυγε με απειλές ότι θα μου στείλει τους δικηγόρους της…

3. Η τρίτη επίσκεψη της, ήταν πέρσι το φθινόπωρο… 
Ήμουν με τον κύριο Γιάννη και τα παιδιά του στη βεράντα (είναι τεχνίτες) και ξεκουραζόμασταν από κάποιο έργο… Από την αντικατάσταση όλων των σωλήνων ύδρευσης στο σπίτι, των σωλήνων που είχαν σαπίσει, είχαν σπάσει μέσα στους τοίχους, με αποτέλεσμα να πλημυρίσει το δωμάτιο μου, που συνορεύει με το μπάνιο…
Μας είδε λοιπόν η κυρία Ελένη, και ήρθε για να δώσει την παράσταση της, μπροστά στο γείτονα… «Γι αυτό το δάνειο», μου λέει… «Να πληρώνεις τουλάχιστον το μισό…». 
Της απάντησα ότι αυτό το είχα προτείνει εγώ πριν ένα χρόνο -που είχε φύγει- αλλά αρνήθηκε και απειλούσε…
Μετά, μου είπε για το κλιματιστικό… Ότι το θέλει… Της απάντησα ότι αυτό εξυπηρετούσε αυτήν και την κόρη, ότι ήταν αφορμή (με τη σπατάλη που έκαναν ΚΑΙ με αυτό) να πληρώνω 600 ευρώ σε κάθε λογαριασμό της ΔΕΗ… Λογαριασμούς που με την καλή μου διάθεση, όλα αυτά τα χρόνια, τους πλήρωνα ολόκληρους, αν και η αστυνομία όπου με είχε πάει την είχε υποχρεώσει να πληρώνει κι αυτή τα μισά… Της είπα ακόμα ότι τώρα που ανακαινίζω το σπίτι (που αυτοί θα κληρονομήσουν) δεν θέλω να μου κάνουν ζημιές ξηλώνοντας το κλιματιστικό… Τότε εκείνη μου ζήτησε να της το πληρώσω! 
[Όχι, δεν ζήτησε να συμμετέχει και στο «χαράτσι»!]
Όπως ήταν φυσικό, ταράχτηκα και της απάντησα ότι δεν θέλω να έρχεται κάθε τόσο επινοώντας κάτι κάθε φορά για να με προκαλεί… Της είπα να μου κάνει ένα γράμμα με όλα της τα αιτήματα, ώστε να της απαντήσω συνολικά, και να τελειώνουμε μαζί…
Έφυγε μουρμουρίζοντας…

Παρένθεση:
Στο μεταξύ, τώρα, πριν από ένα μήνα περίπου, έμαθα ότι η αναχώρηση της τότε από το σπίτι, έγινε για να μη μείνει μόνη της μαζί μου, δεδομένου ότι έφευγαν και τα δυο παιδιά! Ο γιος, διότι άλλαζε εταιρία, και πήγαινε μόνιμα στο Μόναχο στη Γερμανία να εργαστεί… Και η κόρη, διότι πήγαινε στην ίδια πόλη για μεταπτυχιακό με μια υποτροφία που είχε κερδίσει στη Νομική…

4. Και φτάνουμε (σήμερα, πριν από λίγο) στην τέταρτη επίσκεψη της κυρίας Ελένης…  
Φαίνεται ότι γύρισε (για διακοπές) με την κόρη από την Γερμανία, και ήρθε… να με δει!
Επέστρεφα πριν από λίγο από το ταχυδρομείο όπου είχα πάει να πληρώσω τον λογαριασμό του ΟΤΕ, και συναντηθήκαμε στην πόρτα του σπιτιού…
Η κυρία Ελένη, κρατούσε ένα χαρτί (μου το έδωσε στο χέρι) όπου είχε γράψει το αίτημα της για το… κλιματιστικό! 
«Ή με αφήνεις να το ξηλώσω, ή μου το πληρώνεις, ή θα δω τι θα κάνω εναντίον σου»! 
Α, μου γράφει και να της τηλεφωνήσω την απάντηση μου! 
Πού να της τηλεφωνήσω; Στο τηλέφωνο της που δεν το έχω; Ούτε και τη διεύθυνση της ξέρω… Την ζητούσε πριν από καιρό ένας δικαστικός κλητήρας για να της επιδώσει ένα χαρτί από τα αδέλφια της με τα οποία είναι στα δικαστήρια – αντίδικοι – για τα κληρονομικά τους, και δεν ήξερα να του πω πού είναι η κυρία…

Αυτά λοιπόν τα νέα με την κυρία Ελένη…
Όταν ξαναχτυπήσει, θα σας ενημερώσω ξανά!..


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Και η κυρία Ελένη, τι να γίνεται άραγε;

Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΑΨΟΓΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΗΣΗΣ ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΣΥΤΟ ΤΟ BLOG...ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΕΣΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,- ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΑΑ ΤΑΣΛΕΝΤΑ ! , ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΣΩΤΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ, - ΑΣΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΥΣ !!!!!
ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ;

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: "Είδα την κυρία Ελένη…"

http://xairete.blogspot.gr/2012/06/blog-post_3896.html