Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Λυπάμαι Γεωργία! :-(

ανεγκδοτακι κλεμενο απο καλο μου φιλαρακι πολιτκο επικαιροτατο να γελασουμε λιγακι μαζι με την καληνυχτα μου :) ♥
Πέθανε ένας πολιτικός και πάει στον παράδεισο... Εκεί βλέπει τον Αγιο Πέτρο ο οποίος του λέει...
(4 ώρες πριν)

Δεν είναι σωστό να παίζουμε με αυτές τις έννοιες… 
Η υπόθεση κόλαση και παράδεισος, η μεταθανάτια πραγματικότητα, η αιώνια τιμωρία ή η αιώνια δόξα… Τα μεταφυσικά γενικά… Είναι πολύ σοβαρά πράγματα! 
Και είναι εντελώς απαράδεκτο αυτό, το να τα κάνουμε δηλαδή... "πορνό" και πολιτικό ανέκδοτο!!!.. 
Λυπάμαι Γεωργία! :-(

Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω:
[Παίρνει το ασανσέρ ο πολιτικός και κατεβαίνει στην κόλαση εκει ανοίγει μια πύλη και βλέπει μπροστά του ένα τεράστιο γήπεδο του γκόλφ... κάτι φίλους του πολιτικούς που είχαν πεθάνει και αυτοί... ντυμένοι όλοι στην τρίχα... να παίζουν να πίνουν σαν τους πούστηδες... και να διασκεδάζουν με κάτι νεαρές γκομεναρες...]
[Την άλλη μέρα παίρνει το ασανσέρ και ανεβαίνει στον παράδεισο όπου πέρασε μια μέρα πηδώντας απο σύννεφο σε σύννεφο και παίζοντας άρπα όλη μέρα..!]
[Παίρνει λοιπον πάλι το ασανσερ ο πολιτικός και κατεβαίνει στην κόλαση... ανοιγει η πύλη και βλεπει μπροστα του μια τεραστια ερημο γεματη σκουπίδια ... τους φίλους του ντυμένους με κουρέλια και κατι κωλογριες να τους την πέφτουν ...τρελάθηκε!]

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

απαιτω να κατεβει αμεσως η φωτογραφια μου απο το μπλοκ αναφεροντας επανω τις λεξεις πορνο δεινεις την εντυπωση αυτην που θελεις στο κοσμο για το ατομο μου !!! λυπαμαι παρα πολυ Παναγιωτη που σταθηκε η αιτια ενα ανεκδοτο που πηρα απο φιλο πολιτικο να γινει η αιτια να με δισφημισεις αναιτια με αυτον τον τροπο ειληκρινα λυπαμαι ολα εδω μεσα δεν ειναι διαφημιση πατωντας επανω στους αλλους !!

Θεοχαριδου Γεωργία είπε...

απαιτω να κατεβει αμεσως αυτη η δημοσιευση με την φωτο μου και τις φρασεις πορνο απο επανω που χρησιμοποιησες διαστρευλονοντας την γνωμη του οποιου αναγνωστη για το προσωπο μου και προσβαλοντας με τοσο αθλια εξαιτιας ενος ανεκδοτου που αντεγραψα και ανεβασα στην σελιδα μου !! λυπαμαι παρα πολυ για αυτο που εκανες ολα εδω μεσα δεν ειναι διαφημιση στις πλατες αλλων Παναγιωτη και με τοσο αθλιο τροπο !!

P. MICHALOPOULOS είπε...

1. Μετά από την πιο πάνω ανάρτηση, αποκοιμήθηκα και δεν είδα αυτά τα 2 τα σχόλια της Γεωργίας που ακολούθησαν.
Τώρα άνοιξα τον υπολογιστή μου ξανά, τα είδα, και τα δημοσίευσα αμέσως.
Τώρα δε, είδα και το κρυφό μήνυμα της Γεωργίας, εκείνο που μου έστειλε την ίδια ώρα στη σελίδα μου στο facebook, με το οποίο μου ανακοίνωνε ότι με διαγράφει από φίλο της και με μπλοκάρει ώστε να μη μπορώ πια να δω τη σελίδα της…

2. Η Γεωργία, είναι δημόσιο πρόσωπο. Είναι ραδιοφωνική παραγωγός.
Και εκπλήσσομαι που την ενόχλησε η σχετική με αυτήν δημοσιότητα που έδωσε το μπλογκ μου… Η αναφορά μου δηλαδή σε ένα ανέκδοτο που η ίδια δημοσίευσε στη σελίδα της στο facebook, και το οποίο μου ήρθε αυτόματα και στη δική μου ενημέρωση, τη σχετική με τις δημοσιεύσεις των φίλων μου…

3. Η δημοσίευση μου, εκφράζει απλά και μόνο, αυτό που λέει και ο τίτλος, δηλαδή τη λύπη μου… Στο να χρησιμοποιεί δηλαδή κανείς τον άγιο Πέτρο, τον παράδεισο και την κόλαση για να κάνει φτηνό – σεξιστικό κιόλας - πολιτικό χιούμορ... Να δίνει ειρωνικά την εικόνα ότι ο παράδεισος είναι μια ερημιά, όπου κάποιοι πάνω σε σύννεφα παίζουν κάποιο μουσικό όργανο, η δε κόλαση είναι κάτι σαν νυχτερινό κέντρο (ακολασίας βέβαια) όπου οι ψυχές εκεί (οι… αντρικές), «διασκεδάζουν» με άλλες ψυχές (…γυναικείες)!!!..

4. Εγώ, δεν έχω κανένα συμφέρον να διαφημιστώ!
Αντίθετα, φαίνεται πως η πρώην φίλη μου θέλησε να πουλήσει εκδούλευση σε κάποιον, δημοσιεύοντας το ανέκδοτο του…

5. Και φυσικά, δεν πρόκειται να κατεβάσω την ανάρτηση μου αυτή!
Θα είναι εδώ, στο μπλογκ, ...
διαθέσιμη στην κρίση των αναγνωστών μου.

6. Τέλος!

Asterios Kardomateas είπε...

καλησπέρα σας...επεσα τυχαία πανω στην σελίδα σας και την βρισκω άκρως ενδιαφέρουσα και σας βρισκω παρα πολυ σωστο σε πολλα θέματα..σε άλλα πάλι εχω αντιρρησεις αλλα αυτο ειναι μεσα στα πλαισια του θεμιτου και του διαλόγου...Αποφασισα στην συγκεκριμενη αναρτηση να σας γραψω και να καταθεσω την αποψη μου για δύο λόγους..
Ο ενας ειναι οτι γνωρίζω προσωπικα την κ.θεοχαριδου και ξερω το ποιόν της αλλα και την προσφορα της γενικοτερα οχι μονο σαν παραγωγός αλλα και σε θέματα εθελοντισμου που μπροστα της φιλανθρωπικες οργανωσεις ή συλλογοι ή οτιδηποτε αλλο που εχει σχεση με τον εθελοντισμό ή την φιλανθρωπία ωχρειά...
Ο δευτερος λογος ειναι πιο γενικός.Δεν καταλαβα καλε μου φίλε την αγανακτηση σας σε ενα ανεκδοτο που στο φιναλε ουτε θιγει ουτε προσβαλει κανεναν.Αλλα πραγματα ειναι που ενοχλουνε και οχι ενα ανεκδοτο.Αναφερατε τις λέξεις κολαση και παραδεισος λες ειναι κατι το υπαρκτο και θιξαμε κατι...Ειναι λαθος στην σημερινη εποχη ενω μας απασχολουνε χιλιαδες αλλα σοβαρα προβληματα να ασχολουμαστε με πραγματα που εχουν καθαρα συμβολικη εννοια και ουτε καν μεταφυσικα δεν ειναι...Η κολαση και ο παραδεισος ειναι εδω...μεσα μας... και τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω...
Και κλεινοντας καλε μου φίλε και συγνωμη εαν σε κουρασα εκανες ενα σοβαρο ατοπημα θελοντας να δωσεις βαρυτητα στην συγκεκριμενη σου αποψη πέρνωντας αυθαιρετα μια φωτογραφία της κ. Θεοχαριδου που βλεποντας την καποιος για πρωτη φορα ουτε καταλαβαινει την επαγγελματικη ταυτοτητα και πολυ περισσοτερο της προσδιδει πιο ευκολα τον χαρακτηρισμο της ελαφρα σκεπτόμενης γυναίκας...
Καλό μας βραδυ...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητέ κύριε, χαίρετε!
Επιτρέψτε μου το στυλ αυτό του διάλογου… Να βάζω κάποιες φράσεις σας σε εισαγωγικά, και να απαντώ από κάτω.

1. «γνωρίζω προσωπικα την κ.θεοχαριδου και ξερω το ποιόν της»

1. AΠΑΝΤΗΣΗ:

Την γνωρίζω κι εγώ. Αρχικά από το πρώτο της προφίλ... Εδώ και ένα χρόνο... Τότε που κάποιος φίλος μου στο facebook, ραδιοφωνικός παραγωγός κι αυτός, αλλά από την Κρήτη, είχε επιτεθεί φραστικά στην Γεωργία, περιφρονητικά για τη δουλειά της, σχολιάζοντας την δηλαδή επικριτικά και με άκομψο τρόπο.
Εγώ τότε, έκανα like στις απαντήσεις της Γεωργίας, τις σχετικές με τον διάλογο που είχε μαζί του, και παράλληλα τον διέγραψα από φίλο μου τον κύριο αυτό. Τότε η Γεωργία, μου έστειλε μήνυμα για να με ευχαριστήσει, και αίτημα για φιλία το οποίο και αποδέχτηκα…
Μετά, με έγραψε και στο δεύτερο προφίλ της… (Είχε ένα με το όνομα της, και ένα με το όνομα του σταθμού.)
Ένα από τα δυο της αυτά τα προφίλ (νομίζω αυτό του σταθμού) αναγκάστηκα επανηλλειμένα να το διαγράψω, εξαιτίας κάποιων φωτογραφιών που δεν μου άρεσαν. Δεν ήθελα να τις σχολιάσω για να μη την στενοχωρήσω… Άλλωστε, είχα κρατήσει το άλλο της το προφίλ.. Η Γεωργία όμως, το ανακάλυπτε αυτό και μου έστελνε ξανά αίτημα για φιλία στο διαγραμμένο από μένα προφίλ της…
Τι να έκανα; Επειδή ήταν πολύ θέρμη στη φιλία μας (με like εκ μέρους της, με σχόλια στο προφίλ μου που το παρακολουθούσε συνεχώς, κλπ) έκανα λοιπόν κατ’ εξαίρεση παραχώρηση - ειδικά γι αυτήν - και δεχόμουν ξανά και ξανά τη φιλία, και, για το άλλο της αυτό το προφίλ.
Εκείνη, δεν με ρωτούσε ποτέ το γιατί την διέγραφα, κι έτσι εγώ δεν βρέθηκα στην ανάγκη να της το εξηγήσω…

Είχα κάνει πολλές εκατοντάδες φίλους στο διάστημα αυτό (πάνω από ένα χρόνο) που είμαι στο facebook, αλλά πριν από δυο μήνες περίπου, έκανα μια μαζική εκκαθάριση… Ξεκίνησα να τους διαγράψω όλους με τη σειρά από πάνω μέχρι κάτω στον κατάλογο, αλλά κάπου κουράστηκα και σταμάτησα μένοντας με μερικές δεκάδες από αυτούς...
Κάποιοι πραγματικοί φίλοι, που μετριούνται στα δάχτυλα του χεριού, έκαναν αίτημα να τους γράψω ξανά. Το ίδιο και η Γεωργία, που μου έκανε αίτημα νέας φιλίας μετά από ένα μήνυμα της που εξέφραζε την απορία: «Δεν σε βλέπω στις ενημερώσεις Παναγιώτη. Τι έγινε; Έπεσε η σελίδα σου; Με διέγραψες;».
Εγώ, δεν μπήκα στο διάλογο, και έκανα απλά αποδεκτό το αίτημα της για μια ακόμα φορά…

Τη φορά όμως αυτή, χωρίς ανοχή…

Έτσι, όταν δημοσίευσε την φωτογραφία αυτή από τις διακοπές της, ή μάλλον όταν έπεσε στην αντίληψη μου μέσα από τις ενημερώσεις, με αφορμή τα πρόσφατα σχόλια θαυμασμού (από άντρες φυσικά) κάτω από την φωτογραφία αυτή, σκέφτηκα να γράψω κι εγώ ένα σχόλιο… Έβαλα ένα σύμβολο χαμόγελου και την ρώτησα αν το επώνυμο της είναι… «Μπουτάρη»! Εκείνη γέλασε, και ανταπέδωσε με σχόλιο της… ότι θα κατέβη, να έρθει να με μαλώσει προσωπικά…
Και η φιλία μας δε χάλασε παρά το ότι δημοσίευσα το διάλογο αυτόν στο μπλογκ μου και στην σελίδα μου στο facebook, αναρτώντας μαζί και τη σχετική φωτογραφία… Αναφέρθηκα δηλαδή για πολλοστή φορά στη φίλη μου τη Γεωργία, που ήταν έτσι γνωστή στους αναγνώστες μου (από όλη την επικοινωνία που είχαμε στο facebook), στους αναγνώστες του μπλογκ μου εννοώ. Γνωστή από τους διαλόγους μας, ανταλλαγή ευχών, κλπ. Γνωστή και φατσικά, αφού στις σχετικές με αυτήν αναρτήσεις μου έβαζα και τη φωτογραφία της, την άλλη, αυτή με τα ακουστικά στο σταθμό…

Και φτάσαμε τώρα στο ανέκδοτο…

P. MICHALOPOULOS είπε...

2. «Δεν καταλαβα καλε μου φίλε την αγανακτηση σας σε ενα ανεκδοτο…»

2. ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Ποια αγανάκτηση; Την έκφραση λύπης την λέτε αγανάκτηση; Διάλογο κάναμε, και έγραψα κι εγώ το σχόλιο μου… Κάτω από άλλα σχόλια φίλων της που την επαινούσαν για το χιούμορ της… Που της έλεγαν ότι ήταν καλό το ανέκδοτο, ότι κατουρήθηκαν από τα γέλια, κλπ… Δεν είχα το δικαίωμα να εκφράσω μια αντίθετη άποψη;

P. MICHALOPOULOS είπε...

3. «Αναφερατε τις λέξεις κολαση και παραδεισος λες ειναι κατι το υπαρκτο και θιξαμε κατι...»

3. ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

«Θίξατε», λέτε; Μπα! Δεν ξέρα ότι ήταν δικό σας το ανέκδοτο, αυτό που η Γεωργία έλεγε ότι το μετέφερε από κάποιο φίλο της!

P. MICHALOPOULOS είπε...

4. «εκανες ενα σοβαρο ατοπημα θελοντας να δωσεις βαρυτητα στην συγκεκριμενη σου αποψη πέρνωντας αυθαιρετα μια φωτογραφία της κ. Θεοχαριδου που βλεποντας την καποιος για πρωτη φορα ουτε καταλαβαινει την επαγγελματικη ταυτοτητα και πολυ περισσοτερο της προσδιδει πιο ευκολα τον χαρακτηρισμο της ελαφρα σκεπτόμενης γυναίκας...»

4. ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Όπως σας εξήγησα πιο πάνω, η ανάρτηση αυτή στο μπλογκ μου, αυτή με το ανέκδοτο της Γεωργίας, ακολούθησε την προηγούμενη ανάρτηση μου, αυτήν με την... «Μπουτάρη»!
Νέα ανάρτηση μου, και που είχε αυτήν ακριβώς τη φωτογραφία που απλά την επανέλαβα σαν… διακοσμητική στο νέο μου ποστάρισμα…

Και η ανάρτηση μου, δεν ήταν αποκομμένη…
Άρα, δεν έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε…
Η ανάρτηση μου, είχε το ενεργό λινκ… Την διεύθυνση, που παρέπεμπε στο προφίλ της Γεωργίας… Και φυσικά, στην σχετική της ανάρτηση στη σελίδα της στο facebook …

Παρέπεμπε, για μια ακόμη φορά… Παρέπεμπε στη σχέση μας στο facebook…
Για μια ακόμη φορά, σχετικά την γνωστή στους αναγνώστες μου… «φίλη» Γεωργία!..