Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αυτή η Μάρα Μειμαρίδη, Σεβασμιότατε, είναι μέλος της τοπικής σας Εκκλησίας; Κι αυτή;

 Είχαμε διαβάσει
(Τετάρτη, Μάϊος 03, 2006)
Μάρα Μειμαρίδη
Και όπως παρακολούθησα τελευταία σε κάποια μεσημεριανή εκπομπή , έχει εκτός από σάιτ για πωλήσεις , ανοίξει και κατάστημα , δέχεται και πελάτισσες για να τους πει και χαρτί . Έτσι είναι η έκφραση για τους μη γνωρίζοντες. «Λέω χαρτί» ίσον ρίχνω την τράπουλα.
Έβλεπα πριν λίγο καιρό μια μεσημεριανή εκπομπή. 
Δεν θυμάμαι αν ήταν η Τατιάνα ή η Λαμπίρη. Κάποια μεσημέρια κάθομαι και τις χαζεύω όσο τρώω, να ενημερώνομαι κιόλας που και που. Και μίλαγαν για την Μάρα Μειμαρίδη και τις μάγισσες της Σμύρνης. Είχαν στείλει μάλιστα και ρεπόρτερ με κρυφή κάμερα στο κατάστημα της. Έκλεινε ραντεβού η βοηθός της για να πουν χαρτί στις πελάτισσες. Τους πούλαγε μαντζούνια και τους έδινες συνταγές.
Μάρα Μειμαρίδη
Ξεκίνησε από ένα βιβλίο και έχει στήσει ολόκληρη επιχείρηση .
Σήμερα, μπήκα στο σάιτ της να χαζέψω.
Ω λαλά, απ’ όλα είχε! Έχει και φίλτρα της αγάπης όπως το «σεβνταλέ» ... για να κρατάνε οι σεβντάδες!!! Τσάμπα πράγμα, 100 ευρώ το μπουκαλάκι. Έχει και αρώματα όπως το «εσθίρ» που καψουρεύει τους άντρες. Έχει και ασπρόσκονη για να προστατεύσετε το σπίτι σας και την κρεββατοκάμαρας σας από εχθρούς που τα επιβουλεύονται. Έχει και ruh-oyouz για να προστατευθείτε να μην σας πιάνουν τα μάγια από τις κακές αντίζηλες που θέλουν να σας φάνε τον άντρα. Έχει και βοτάνια και μαντζούνια και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε...
Έχει και το διάσημο πλέον βραχιολάκι με τα σταυρουδάκια. Σε χρυσό ή ασήμι, ό,τι προτιμάτε.
Και όπως διαφημίζει, σύντομα και σχολή Μαγισσών. Σπεύσατε! Γιατί οι άντρες ανέκαθεν ήταν μια περιουσία ! Ε και αν χρειαστεί να χαλάσετε και το κάτι τις ... θεωρείστε το επένδυση για το μέλλον !!!

http://ths-ellinidas.blogspot.com/2006/05/o.html

ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:
Μάρα Μειμαρίδη (μάγισσα): «Από τα δεκαέξι μου κάνω ξόρκια, χωρίς αυτά δεν πάω πουθενά»

Η Μάρα Μειμαρίδη σε συνέντευξη της απάντησε σχετικά με τα ξόρκια και αν τα εφαρμόζει στη ζωή της.
Δήλωσε στο περιοδικό «Χάι»:

«Φυσικά και τα πιστεύω. Δεν μπορώ να κάνω βήμα χωρίς αυτά. Η πρώτη μου επαφή με τα ξόρκια ήταν στην ηλικία περίπου των δεκαέξι, που σφάδαζα τότε για έναν έρωτα εφηβικό και ήμουν στα πατώματα. Πολύ κλάμα και πάτωμα τότε. Έρχεται λοιπόν μια θεία μου τότε και μου λέει, πάρε αυτές τις δυο κορδέλες και αυτό το κεράκι και πες αυτά τα λόγια. Άσε μας έλεγα εγώ που θα κάνω αυτά τώρα! Το ξανά σκέφτηκα όμως και είπα, στον εαυτό μου, τι έχω να χάσω; Αφού το έκανα, δεν πέρασαν δέκα λεπτά και ο καλός μου τότε γκισέ από μόνος του πίσω και μου χτύπησε την πόρτα. Τρελάθηκα από την χαρά μου, πέταγα και όπως καταλαβαίνεις έκανα το ένα ξόρκι πίσω από το άλλο. (γέλια μεταξύ μας). Είχαν μαζευτεί και φίλες μου γύρω τριγύρω και κάναμε όλες ξόρκια! Κάποια στιγμή όμως σκέφτηκα πως είναι δυνατόν να γίνετε όλο αυτό; Κάποιος μηχανισμός θα υπάρχει πίσω από όλο αυτό. Τον κατάλαβα σήμερα, σε αυτή την ηλικία και μετά από τόσο ψάξιμο που έκανα με τον εαυτό μου. Είναι υποσυνείδητο λοιπόν που έρχεται σε σχέση με το συνειδητό το οποίο καταλαβαίνει μόνο από αυτά, και το πραγματοποιεί. Σήμερα με όλες μου τις εμπειρίες και όλα αυτά που έχω ζήσει, πιστεύω όλα στην ζωή μας μπορούμε να τα πετύχουμε με μία μαγική τελετή.»

Πηγή: Περιοδικό «Χάι»
http://www.freegossip.gr/NewsPage-ID-117058-Title-mara-meimaridi-magissa-apo-ta-dekaexi-mou-kano-xorkia-choris-auta-den-pao-pouthena.htm

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://xairete.blogspot.gr/search/label/SATANISMOS

Ανώνυμος είπε...

Δεισιδαιμονίες

http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82