Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ;

Fani LaFave
Panagiotis Michalopoulos
ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ;

Fani LaFave
Και το θέλημα του Πατέρα, που με απέστειλε, είναι τούτο: Κάθε τι που μου έδωσε, να μη απολέσω τίποτε απ' αυτό, αλλά να το αναστήσω κατά την έσχατη ημέρα (Ιωάννης 6: 39)

Panagiotis Michalopoulos
ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΤΑ ΣΟΥ, ΠΑΡΕΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ;

Fani LaFave
ναι όλες !

Panagiotis Michalopoulos
ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΦΤΕΡΑ;

Fani LaFave
Δεν ξέρω αν θα έχουν φτερά αλλά σίγουρα θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι ! ♥

Panagiotis Michalopoulos
Θα γεμίζει η ατμόσφαιρα από της ευτυχίας, τα… γουργουρητά! :D

Fani LaFave
Aμήν . 
Θα σας δω και σας κύριε Παναγιώτη...
Εκει δεν ελπίζουμε όλοι μας ?


Panagiotis Michalopoulos

Ναι Φανή μου! Γι αυτό σταυρώθηκε ο Χριστός!

Για να σωθούμε όλοι!
Άνθρωποι, σκύλοι, γάτες, ποντίκια, κατσαρίδες, αράχνες, κλπ!

Όλους μας θέλει στα δεξιά του…

Ανθρώπους και κτήνη…
Εκεί που θα συναρτηθούμε… Στο μεγάλο μας το τσίρκο…
Στον ζωολογικό κήπο της βασιλείας των ουρανών!
:D

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άμα δεν καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα, καλύτερα να μη μιλάμε, γιατί εξευτελιζόμαστε.

Ποιά είναι η μετάφραση της περικοπής:

"Και το θέλημα εκείνου που μ' έστειλε είναι να μη χαθεί κανένας απ' όσους μου έχει δώσει, αλλά όλους να τους αναστήσω την έσχατη ημέρα".

Δεν μιλάει για γάτες ή άλλα ζωά, αλλά για ανθρώπους, που του έχει εμπιστευθεί, όπως είναι οι Απόστολοι.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η φίλη μου η Φανή (εργάστηκε στο «A House of Prayer Ministries», όπως λέει στο προφίλ της), …

…μου έγραψε χτες, παράλληλα με το σχόλιο της αυτό, αλλά σε άλλο θέμα, σε κάτι που ανάρτησα εγώ, …
μου έγραψε ότι είναι κατά της εικονολατρίας …

...και εννοεί την τιμή που αποδίδουμε εμείς οι ορθόδοξοι στους άγιους μέσα από τις εικόνες…

Φαίνεται όμως ότι είναι υπέρ μιας άλλης λατρείας: αυτής των… ζώων!

Φοβάμαι δε, μήπως έχει και άλλες πεποιθήσεις σχετικά με τις γάτες (όλο σε αυτές αναφέρεται στο προφίλ της), όπως πχ ότι είναι εφτάψυχες, ή ότι σε αυτές πάνε οι ψυχές των πεθαμένων, κλπ…

Ανώνυμος είπε...

Ωχ! Φτάσαμε και στις μετενσαρκώσεις;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εσύ είσαι Φανή μου;

Ανώνυμος είπε...

Ωχ! Φτάσαμε και στις μετενσαρκώσεις;

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ελπίζω πως όχι, για την Φανή μας! Θέλω να πιστεύω ότι απλά αγαπάει τα μικρά ζωάκια κάπως υπερβολικά. Είναι μια ευαίσθητη ψυχή, μελετάει και τη Βίβλο, κάνει αγώνα 24 ώρες το 24ωρο στο facebook με χριστιανικά συνθήματα πολλά από τα οποία της τα κλέβω κι εγώ…