Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: "Απόψε καλά μου παιδιά, το υπέροχο έργο: Ο καραγκιόζης σαν Γέροντας Πορφύριος, και ο ταξιτζής… "

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Απόψε καλά μου παιδιά, το υπέροχο έργο: Ο καραγκιόζης σαν Γέροντας Πορφύριος, και ο ταξιτζής…


Μου ρχεται να βάλω τα γέλια και τα κλάμματα!

‎-:) -:(

Fani LaFave
Δεν ξέρω αν τόσος φανατισμός και απρεπείς εκφράσεις έχουν ένα καλό αποτέλεσμα! 
Έριξα πολύ γέλιο αλλά είναι σωστό αυτό?
Φαντάζομαι οτι αυτοί που πίστεψαν στο Χριστό δε ζήτησαν μετά την αποβίωσή τους να γίνουν κορνίζες και να ξεμεσιαζόμαστε στα προσκυνήματα! Επομένως δε μπορώ να τους κρίνω γιατί θα κριθώ κι εγώ!

Panagiotis Michalopoulos
Λέτε «δε μπορώ να κρίνω γιατί θα κριθώ κι εγώ!»!!!... Ωραίο αυτό! Πώς το σκεφτήκατε;

Fani LaFave
Δεν το σκέφτηκα,απλά το ξέρω απο την αγία γραφή το μη κρινετε ίνα μη κριθείτε . Λυπάμαι που χρησιμοποιώ το μονοτονικό σύστημα,αλλά δεν έχω πληκτρολόγιο με αρχαία ελληνικά!

Panagiotis Michalopoulos
Για ποιο λόγο λέει η αγία γραφή το «μη κρινετε ίνα μη κριθείτε»; Για ποιο λόγο λέει: «Να κρίνετε σωστά και όχι επιφανειακά»; Γιατί ο Χριστός επαινεί την κρίση, με εκείνο το «σωστά έκρινες» που είπε;

Fani LaFave
Συμφωνώ απόλυτα αλλά κανείς απο τους αποστόλους και τους προφήτες δε χρησιμοποίησαν σαρκασμό και υβριστικές λέξεις!

Panagiotis Michalopoulos 
ΟΠΩΣ;

Fani LaFave
"του κώλου" ,"καφετζου", και διάφορες εκφράσεις που επιδεικνύουν σαρκασμό, κάτι σαν σάτυρα...
...και ομολογώ ότι ξεράθηκα στο γέλιο και είναι αλήθεια όλα αυτά, αλλά ίσως Εκείνος θέλει την ομολογία σας μ αυτόν τον τρόπο! Αλλά αν σαρκάζουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο,τότε κάποιος "κακός" θα περνάει ωραία μαζί μας,σα να είμαστε τα παιχνιδάκια του στο show του!

Panagiotis Michalopoulos
Μη σας φοβίζει η σάτιρα, μη νοιάζεστε για τους κακούς…
Να υπολογίζετε στους καλούς, σε αυτόν που όλα αυτά (τα "του κώλου", τα περί "καφετζού", κλπ) όλα αυτά τα πορνικά και σατανικά, τα θεώρει καλά και άγια…
Μέχρι τη στιγμή που καλοπροαίρετα με διαβάζει και… ξεραίνεται στο γέλιο, αφού πείθεται πια ότι όλα αυτά τα δήθεν «αγιωτικά» είναι γελοία και μόνο γελοία… Είναι άξια σαρκασμού… Είναι για να τα τιμωρήσουμε με τρανταχτά γέλια… Αποδοκιμάζοντας τα, έτσι, τόσο εγκάρδια, τόσο ηχηρά!

https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064

5 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Fani LaFave
Και πάλι συμφωνώ,αλλα σκεφτείτε,πόσοι ορθόδοξοι η καθολικοί η....θα καταλάβουν οτι λέτε την αλήθεια διαβάζοντας χριστιανικές σάτυρες? Είμαι μεγάλη σε ηληκία και πέρασα και περνάω ακόμα χρόνο να βρω την Αλήθεια! Αν η κόρη μου διάβαζε αυτά, θα ξερενόταν στο γέλιο όπως εγώ έκανα,αλλά θα τα πίστευε??? Ο Χριστός δε γελάει με τις αμαρτίες μας! Πονάει!

Panagiotis Michalopoulos
Σατιρίζουμε κάτι, για το οποιο πονάμε… Και αυτή είναι η διαφορά μας από τους άλλους που χλευάζουν χαιρέκακα.
Πονάμε την εκκλησία που κάποιοι την κατάντησαν εμπόριο για να μην πω μπουρδέλο…
Η σάτιρα μου, είναι σαν εκείνο το βούρδουλα που αναγκάστηκε τότε να χρησιμοποιήσει ο ίδιος ο Κύριος μας.

https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064

P. MICHALOPOULOS είπε...

Fani LaFave
Είναι πολύ συγκινητικό αυτό που κάνετε,ξαναπήγα στο link αλλά δεν ξέρω αν οι πορνικές εκφράσεις αρμόζουν για να μεταδίνουμε το Λόγο Του !
Κάποιοι θα γελάσουν,κάποιοι θα κλάψουν,κάποιοι θα κάνουν και τα δύο! Ο σπορέας σπείρει και ο σπόρος πάει παντού!
Αλλά δεν είμαστε ο Χριστός! Είμαστε άνθρωποι !

Panagiotis Michalopoulos

1. Ποιες είναι οι πορνικές εκφράσεις; Αυτές που στιγματίζουν την πορνεία στην εκκλησία; Σας ενοχλούν οι κρίσεις, και όχι η κρίσιμη κατάσταση; Εσείς ποιες εκφράσεις χρησιμοποιείτε; Αλλά ξέχασα! Εσείς είστε η καλή! Εσείς δεν κρίνετε, για να μην… κριθείτε!

2. Και βέβαια είμαστε άνθρωποι και όχι θεάνθρωποι… Σε τι όμως μας καλεί ο απόστολος Παύλος να μοιάσουμε; Σε καμία κοτούλα; Όχι! Στον Χριστό μας καλεί να μοιάσουμε, λέγοντας: «μιμητές μου γίνεσθε, όπως κι εγώ είμαι μιμητής του Χριστού»!

https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064

P. MICHALOPOULOS είπε...

Fani LaFave
NAI στο ΧΡΙΣΤΟ μας ! Και μόνο σε κείνον και σας είπα ,ο τρόπος σας είναι στ αλήθεια συγκινητικός και μ αρέσει ,αλλά τα παιδιά μας,πως θα δουν την αλήθεια μέσα απο λόγια σατυρικά σα να πηγαίνουν να δουν το Στάθη Ψάλτη η κάποιον άλλον σαν σε κωμωδία θεάτρου?


Panagiotis Michalopoulos

1. Είναι συγκινητικός ο τρόπος μου; Άλλοι τον βρίσκουν επικίνδυνο γι αυτούς (π.χ. κάτι μεγαλόσχημοι από κάτι πατριαρχεία να πούμε, κλπ) και μου επιτίθενται με αισχρές εκφράσεις («παλιο-μαλάκα, γιατί μας σατιρίζεις;») και απειλούν τη ζωή μου, απειλούν την οικογένεια μου, κλπ…

2. Τα παιδιά δεν διαβάζουν ιστολόγια… Αυτά τα μικρά παιδιά δηλαδή που είναι στο στάδιο της κατήχησης… Αλλά κι αν διαβάζουν, το «χαίρετε» να πούμε, θα ωφεληθούν πολύ… Αν δεν διαβάσουν τα αμέτρητα εποικοδομητικά άρθρα μου (υπάρχουν και τέτοια, εκτός από τα ελεγκτικά) ώστε να γίνουν πιστοί χριστιανοί, σίγουρα θα ενημερωθούν, θα μάθουν πώς να προφυλαχτούν από τους παπάδες, και… δεν θα γίνουν… παπαδιές!

3. Με συγκρίνετε με τον Στάθη Ψάλτη; Ανακαλέστε αμέσως, ή διαγράψτε με… Διαφορετικά, θα σας διαγράψω εγώ, και θα σας μπλοκάρω… Εδώ και τώρα!

https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064

P. MICHALOPOULOS είπε...

Fani LaFave
Οχι δεν εννοώ εσας Στάθη Ψάλτη με τίποτα και κανένα τρόπο! Σας εκτιμώ πάρα πολύ! Και δεν έχετε τίποτα να φοβόσαστε απο όλους αυτούς που σας υβρίζουν η απειλούν! Είμαι στη Νεμπράσκα και αντιμετώπισα τα ίδια προβλήματα και ποτέ δεν τελειώνουν! Είμαστε στον ίδιο αγώνα ,αλλά πιστεύω ο χειρότερος τρόπος να μιλήσεις στον "εχθρό" είναι αν του μιλήσεις στην ίδια του τη γλώσσα! Σε λίγες μέρες θα είμαι ξανά στην Ελλάδα και τίποτα δεν αλλάζει! Θα μιλάω όπως σας μιλάω! Με σεβασμό και εκτίμηση,μέσα απο τα λάθη μου και μέσα απο την καρδιά μου!
(2 ώρες πριν)


https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064

P. MICHALOPOULOS είπε...

Panagiotis Michalopoulos

Στον «εχθρό», σε τι γλώσσα του μιλάς;
Πώς αποκαλούσε τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους ο Χριστός; Μήπως «φίδια», μήπως «τάφους γεμάτους σκουλήκια»; Μπα, δεν νομίζω!
Πώς αποκάλεσε τον αρχιερέα ο Παύλος; Μήπως «τοίχο ασβεστωμένο»; Μπα, δεν νομίζω!

Μήπως λοιπόν πρέπει να φερόμαστε εμείς πιο ευγενικά σε παρόμοιες περιπτώσεις; Και όταν τους βλέπουμε όλους αυτούς τους σκανδαλοποιούς, όλους αυτούς τους ψευτο-παπάδες ή τους ξεμωραμένους ψευτο-γέροντες της ορθοδοξίας, να τους καλοχαιρετάμε - αποχαιρετάμε, με ένα… «Ύπαγε οπίσω μου Σατανά»;

Πιο καλό;
Λέω, μήπως!!!..

https://www.facebook.com/nina.rain/posts/272772596108064