Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

My facebook friends: Όλες οι ευχές για την γιορτή μου, που στάλθηκαν - γράφτηκαν… στον «τοίχο» μου... (Friends on Facebook)

[ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.jpg]

Κωστας Βρύναινα
καλημερα σας καλο δεκαπενταυγουστο να χουμε καλη παναγια καλημερα σας
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν φίλτατε... Και χρόνια πολλά! Η Παναγιά μαζί μας! Καλημέρα σας... Χαίρετε! :D
Όλες οι ευχές για την γιορτή μου… στον τοίχο μου στο facebook...

Irini Kouvatsou
K.PANAGIOTI GIA THN ONOMATIKH SAS EORTH
SAS EYXOMAI MESA APO THN KARDIA MOU
XRONIA SAS POLLAAAAA KAI NA EISTE PANDA KALAAAAAAA
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, πολύ καλή μου φίλη, αγαπητή Ειρήνη. Οι ευχές σου, ευχές βγαλμένες από μια τέτοια καδιά, είναι ανεκτίμητες! Εγκάρδια λοιπόν, εύχομαι κι εγώ τα ίδια για εσάς! Χαίρετε! :D

Georgia Ellinikosfm
Χρονια σου πολλα Παναγιωτη μου !!!!

Marianna Alexiou
χρονια πολλα!πρωτα απο ολα με υγεια και ειρηνη,τα υπολοιπα ερχονται!και του χρονου!
Panagiotis Michalopoulos
Ναι Μαριάννα μου! Δόξα τω Θεώ, λέω… Μου έδωσε χρόνια πολλά, ήδη! Και σχετικά πολύ καλή υγεία, μπορώ να πω. Και ειρήνη έχω, εδώ και 9 μήνες!!!.. Αμήν λοιπόν, «και του χρόνου» να είμαστε το ίδιο καλά!!.. Χαίρε! :D

Giota Xatzimavridou
χρονια πολλα σας ευχομαι παντα με υγεια!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Γιώτα μου, γιορτάζεις κι εσύ σήμερα την ονομαστική σου εορτή! Έτσι δεν είναι; Ευχαριστώ λοιπόν, και αντεύχομαι τα ίδια! Χρόνια σου πολλά και ευλογημένα, με υγεία και ευτυχία, καλή μου φίλη! Χαίρε! :D

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΤΣΙΚΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Χρόνια πολλά σε όλους μας, εορτάζοντες και εορταζόμενους Ευαγγέλια μου, καλή μου φίλη! Χαίρε! :D

Efi White Tiger
Χρόνια πολλά! Να είσαστε πάντα καλά! :)
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου, αγαπητή φίλη. Χρόνια πολλά σε όλους μας, για την ημέρα αυτή της μεγάλης γιορτής. Να είσαι πάντα καλά, κι εσύ, Έφη μου! Χαίρε! :D

Asimakis Psarris
Χρόνια πολλά!!!.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν, φίλτατε κ. Ασημάκη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού», όπως έγραψε προηγουμένως στον τοίχο αυτό η καλή μας φίλη Thomy Parianou. Χαίρετε!

Thomy Parianou
Πάσχα του Καλοκαιριού σήμερα, συνΕλληνες !!! ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΆ, η Χάρη Της κοντά μας !!!
Panagiotis Michalopoulos
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ! :D

Δεσπω Βαφο
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΜΟΥ ΧΡΌΝΙΑΣΟΥ ΠΟΛΛΆ ΚΑΛΆ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΊΑ ΒΟΉΘΕΙΑ ΌΛΩΝ ΜΑΣ
Panagiotis Michalopoulos
AMHN!
Σε ευχαριστώ, Δέσπω, καλή μου φίλη. Χρόνια πολλά και για την δική σου γιορτή. Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού»… Χαίρετε! :D

Mert Can
Xronia Polla.....
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλέ μου φίλε Mert Can (Niko). Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα, στη μεγάλη αυτή γιορτή! Χαίρετε! :D

Anastasia Katsiki




Xρόνια Πολλά Παναγιώτη!!!!

Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Αναστασία μου, καλή μου φίλη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα, στη μεγάλη αυτή γιορτή! Χαίρετε! :D

Argyrioy Dimitris
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ.ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ, φίλε Δημήτρη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού»… Χαίρετε!

Maria Trofadou
Παναγιώτη χρόνια μας πολλά, σου εύχομαι ότι καλύτερο επιθυμείς, υγεία και ευτυχία.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν! Χρόνια μας πολλά, Μαρία, αγαπητή μου φίλη! Σε εορτάζοντες και εορταζόμενους! Εύχομαι κι εγώ τα ίδια για την δική σου ονομαστική εορτή: Χρόνια πολλά, ό,τι καλύτερο επιθυμείς… Χρόνια ευλογημένα, με υγεία και ευτυχία. Χαίρε! :D

Akis Fanourakis
xrinia polla panta xares file panagiti.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν, χρόνια πολλά σε όλους μας, φίλτατε Άκη! Σε εορτάζοντες και εορταζόμενους! Την ημέρα αυτή της μεγάλης γιορτής. Πάντα χαρές, και σε σένα, αδελφέ μου! Χαίρε! :D

Irene Mitropetros
Happy name day Panagioti!!Xronia pollaa.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, Ειρήνη. Χαίρετε! :D

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall


Maria Mourkogianni
xronia mas pola loipov
Panagiotis Michalopoulos
Χρόνια μας πολλά, καλή μου φίλη και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Μαρία! Χαίρε! :D

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΠΠΟΣ
Xρόνια σου πολλά!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ για τις ευχές σας αγαπητέ αδελφέ κ. Κωνσταντίνε.
Τολμώ να αιτήσω και τις προσευχές σας, εκλεκτέ μου φίλε! 
Χαίρετε! :D

Maria Mourkogianni
chm vase kala prosopika me xexasav oloi auta kavei h xenhtia de bariese poios xerei isos argotera xronia mas pola loipon

Panagiotis Michalopoulos
Το ζητούμενο, αγαπητή Μαρία, το κυριότερο, το πιο σπουδαίο είναι να μη μας ξεχάσει ο Θεός. Να έχουμε δίπλα μας τον Κύριο σε κάθε βήμα της ζωής μας.
Εμένα για παράδειγμα η ψύχη μου πλημυρίζει από χαρά, για τον λόγο αυτό. Εγώ ο ξεχασμένος από όλους, εκτός από εσάς καλοί μου φίλοι στο facebook.
Με εσάς μιλούσα (στο λάπτοπ) το πρωί, κατά τις 10.30, όταν με διέκοψε το κουδούνι της πόρτας. Ήταν ο κ. Γιάννης, παλιός γείτονας που μέχρι προχθές με βοηθούσε σε κάτι δουλειές του σπιτιού (είναι μάστορας). Δεν περίμενα κανέναν, και αυτό με εξέπληξε ευχαρίστα. Καθίσαμε στη βεράντα και ήπιαμε μαζί το καφεδάκι μας. Εκεί με είδε και η γειτόνισσα η κ. Μαίρη, μια ζωή καλοί γείτονες και με αυτήν, και ανταλλάξαμε ευχές και χειραψία πίσω από τα κάγκελα της αυλής. Αμέσως μετά, με πλησίασαν και οι πιο καλοί μου φίλοι (δίπλα, μεσοτοιχία) που μένουν κάτω από την κ. Μαίρη. Ο κ. Μιχάλης και η κ. Ελένη. Βρεθήκαμε δίπλα - δίπλα στον μαντρότοιχο και είχα και με αυτούς μια σύντομη εγκάρδια συζήτηση...

Bill Mathematic
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, με ευλογία και υγεία πάνω απ' όλα!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ καλέ μου φίλε, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, Bill Mathematic. Χαίρετε! :D

Elias Damianakis 
(Hagiographos Archon Maestor)
Χρόνια πολλά
Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά, σεβαστέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, κ. Elias Damianakis

ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΑΚΝΟΠΟΥΛΟΣ
Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς, να είσαι καλά! :)
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Ανδρέα, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ. Χαίρε! :D

θεοδωρα αλεξιου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΠΑΝΤΟΤΕ.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Θεοδώρα, καλή μου φίλη, και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή. Χαίρε! :D

Eleni Benetatos
XRONIA SOU POLLA PANAGIOTI MOY!!!!!!!!! 
FILAKIAAAAAAAA
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Eleni Benetatos, καλή μου φίλη, και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή. 
Χαίρε! :D

Katerina Ravnali
xronia polla!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, Katerina Ravnali. 
Χαίρετε! :D

Petros Kokkinis
χρονια πολλα
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Πέτρο μου, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ.
Χαίρε εν Κυρίω πάντοτε! :D

Dimitris Sial
Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς!!!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Δημήτρη μου, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ. 
Χρόνια πολλά και στη Μαρία σου. 
Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε, φίλτατοι! :D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbOhSIpZIVeMHXCXZgpQg9AH9LX02BcrDf5Bsg-tPFhXqrZq4EvB106gdniVUGTPM3huvXLqpXDzwd1bgIQgpz0MQAdRbBhcqdIBkvo1Dsf3Ea0eirJf6oZ9F8QLjwdgXrDypzu-VsXLDJ/s1600/2.jpg
Άγιος Διονύσιος Αχαρνών
Χρόνια καλά και Ευλογημένα .

Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας, σεβαστέ πατέρα Αναστάσιε Σαργέντη. Τολμώ με την ευκαιρία να ζητήσω, και, τις προσευχές σας. Ευλογείτε! :D

Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ.
Χρὀνια πολλά, φίλε Παναγιώτη!!!

Στυλιανὸς Μακρῆς
Ἔτη πολλὰ καὶ εὐλογημένα μὲ ὑγεία καὶ κάθε ἀγαθὸ ἀπὸ τὴν Κυρία Θεοτόκο.


Irini Magnisali
Εστω και καθυστερημένα, χρόνια πολλά ότι καλύτερο!
Panagiotis Michalopoulos
Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές, αγαπητή Ειρήνη. Άλλωστε, εμείς είμαστε φίλοι και ξεφεύγουμε από τις τυπικότητες. Ξέρω λοιπόν, ότι οι ευχές σου είναι πράγματι εγκάρδιες, όποτε και αν αυτές εκφράζονται (προεόρτια, ανήμερα, ή την επομένη). Με το θάρρος δε αυτό της φιλίας μας, τολμώ να ζητήσω, και, τις προσευχές σου... Όχι βέβαια «εν παντί καιρώ και πάση ώρα», αλλά όποτε το θυμάσαι. Σε ευχαριστώ λοιπόν, για όλα! Χαίρε! :D

Kyriakos Dimakarakos
χρόνια πολλά και καλά,δημιουργικά...
Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά, σεβαστέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, κ. Κυριάκο. Το ίδιο δημιουργικά, εύχομαι να είναι και τα δικά σας χρόνια, πάντα. Μαθαίνω για εσάς… Τα δικά μου, τα ξέρετε… Έχω το «χαίρετε», και άλλα 22 ιστολόγια. Χαίρετε! :D

Boukouvalas Emmanuel
xronia polla esto ke ek ton isteron
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ για την τιμή, που με θυμηθήκατε σεβαστέ μου φίλε και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ κ. Μπουκουβάλα. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές. Τολμώ δε με την ευκαιρία, να αιτήσω ΚΑΙ τις προσευχές σας, εκλεκτέ μου φίλε!
Χαίρετε! :D
Ελάτε στον «τοίχο» μας στο Facebook


Mary Athanassiou
xronia mas polla eipame ? den eipame .. ..

Panagiotis Michalopoulos
xronia mas polla! :D

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κε Μιχαλόπουλε,σας εύχομαι χρόνια πολλά κι ευλογημένα για την ονομαστική σας εορτή.Η Παναγιά μαζί σας!
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αμήν φίλε Λυκούργο, η Παναγιά μαζί μας. Χρόνια πολλά σε όλους μας, εμάς που την τιμούμε, που την γιορτάζουμε.
Χρόνια πολλά και ευλογημένα, να χαίρεσαι την οικογένεια.
Χαίρετε, σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες! :D