Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ignatios Sotiriadis: MEMORIES

MEMORIES



Ignatios Sotiriadis

http://www.facebook.com/ignatioss

Ignatios Sotiriadis
Salve, cara e dolce Cinzia!!!

Kwnstantinos Xenopoulos
Elpizw to paidaki na leei argotera...ti tyxeros pou eimai pou me baftise o p. Ignatios...

Ignatios Sotiriadis
olo siropia mou eisai!!!

Kwnstantinos Xenopoulos
e na min eimai?na mi se kokakeuw? Despotis tha gineis na mh faw kamia adespoti meta... gi auto se kalopianw

Ignatios Sotiriadis
oxi kai...adespoti!!! DESPOTIKI!!!! xaxaxaxa....

7 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγάπες και λουλούδια, ζωή παραμυθένια...
Αγάπες και τραγούδια, μοναδική μας έννοια!

Σε μια μικρή γωνίτσα, θα χτισθούμε φωλίτσα,
...θα ζούμε με τραγούδια, μ’ αγάπες και λουλούδια!

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΘΕΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ "ΤΟΙΧΟ" ΜΟΥ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ:

Christos Koutroulos
κυριε μιχαλοπουλε, εχετε την παρει την αδεια των ατομων που δημοσιευετε τις φωτο τους και μαλιστα επιλεκτικα....???????
Εδω φαινεται σαν να διακομοδειτε προσωπα.....
(Πριν από 20 λεπτά)

Christos Koutroulos
και μαλιστα ειδα οτι δημοσιευετε και τα σχολια των φωτο που ανηκουν σε αλλους παραβιαζοντας ετσι τι ςδιαπροσωπικες σχεσεις των ατομων... αυτο απαγορευται εκ του νομου και μπορει να εχει κυρωσεις.... ( εκτος και αν σας το εχουν επιτρεψει..)
Παρακαλω απαντηστε δημοσια, οπως δημοσια δημοσιευσατε
(Πριν από 13 λεπτά)


Panagiotis Michalopoulos
Θέλετε να ζητήσω την άδεια για να εκφράσω την εντύπωση μου σχετικά με την συμπεριφορά κάποιων ατόμων, συμπεριφορά όχι ιδιωτική άλλα δημόσια εκτεθειμένη;
Οι αναγνώστες μου, άλλωστε, έχουν και το σχετικό λινκ για να ελέγξουν την αλήθεια της δημοσίευσης μου, για να δουν περισσότερα πράγματα και να έχουν την δική τους άποψη.
Όταν δημοσιεύετε κάτι για την προβολή σας (στη "ροη των ειδησεων" του φατσοβιβλιου), μην περιμένετε πάντα χειροκροτήματα μόνο! Αυτό λέει η σχετική δεοντολογία.
(Λίγα λεπτα πριν)

http://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall

#
Γράψτε ένα σχόλιο...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Christos Koutroulos

http://el-gr.facebook.com/people/Christos-Koutroulos/100001743703857

P. MICHALOPOULOS είπε...

Christos Koutroulos:

και ποιος σας εδωσε την αδεια να δινεται δημοσια το προφιλ καποιου αλλου και να μπορει να μπει ολο το πανελληνιο....
Νομιζω πως αυτο λεγεται υποκλοπη στοιχειων.... Εκτος και αν τα ατομα αυτα σας εχουν επιτρεψει να δημοσιευετε στοιχεια τους

(Πριν από 32 λεπτά)



Panagiotis Michalopoulos:

Δεν είναι δημόσιο το προφίλ κάποιου στο φατσοβιβλίο; Δεν έχει πρόσβαση σε αυτό όλος ο πλανήτης, και όχι μόνο το πανελλήνιο;
Και δεν «δίνω» κάτι ξένο (στο φτωχό μου το μπλογκ), άλλα κάτι που μου έχει δοθεί, μέσα από τη φιλία με το πρόσωπο του προφίλ.

Στα πλαίσια της φιλίας λοιπόν, είναι και αυτό:
«Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται» (xairete.blogspot.com)

(Πριν από 2 δευτερόλεπτα)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Christos Koutroulos:
Πολυ ωραια βλεπω την εννοειται την φιλια εσεις....!!!!!!
Αν εχετε παρει αδεια απο τα συγκεκριμενα προσωπα τοτε ολα ενταξει.... αν οχι ομως..... τι γινεται τοτε....?????
Δηλαδη εγω που ειμαι φιλος σας, στο φατσοβιβλιο οπως εσεις αποκαλειτε , ...αλλα το χρησιμοποιηει να παρω τις πληροφοριες σας και να τις δωσω σε ολο τον πλανητη..... και πολυ χειροτερα αν θα ειναι και εν αγνοια σας....
Οι φιλοι στο facebook λενε την αποψη στο προφιλ του φιλου τους ή αν εχουν το θαρος το λενε προσωπικα και οχι να αναδημοσιευουν τα προσωπικα στοιχεια....
Γιαυτο και υπαρχει η αποδοχη φιλου... Διαφορετικα δεν θα υπηρχε...
Τι να πω...????
Λυπαμαι.....!!!!!!!!
(Πριν από 10 λεπτά)


Panagiotis Michalopoulos:
Λέτε: «και πολύ χειρότερα αν θα είναι και εν άγνοια σας....»
ΑΠΑΝΤΩ:
Γι αυτό και μετέφερα την ανάρτηση μου (σαν τίτλο, σαν λινκ) στον «τοίχο» μου, εδώ στο φατσοβιβλίο, ώστε να λάβει γνώση ο φίλος μου μέσα από την κοινή «ροή ειδήσεων» που έχουμε.
Εκείνος όμως δεν παραπονέθηκε για την αναδημοσίευση αυτών των φωτογραφιών του με τα πρόσωπα αυτά που φαίνεται να τα θυμάται νοσταλγικά και να τα έχει και καμάρι!
(Πριν από 12 δευτερόλεπτα)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Christos Koutroulos:
δεν ξερω αν το ειδαν ή οχι.... εφοσον εχουμε ελευθερια εκφρασης που την υποστηριζετε , εγω κατεθεσα την αποψη μου.... και δεν συνηθιζω να μιλαω για καποιον οταν δεν ειναι παρων..
Αυτο ομως που ξερω και που λεει και η κοινη λογικη , ειναι πως... αν η δημοσιευση ολων αυτων εγινε χωρις αδεια, τοτε σηκωνει και μηνυση εναντιον σας.
Γιαυτο θα ηταν καλυτερο να το αποσυρετε.....
(Πριν από 11 λεπτά)

Panagiotis Michalopoulos:
Αν το άτομο αυτό νομίζει ότι έκανε κάτι το επιλήψιμο για το οποίο ντρέπεται, με την προβολή δηλαδή από τον ίδιο - στο προφίλ του - όλων αυτών των φωτογραφιών (που εκεί στη σελίδα του στο Facebook, τον βλέπει όλος ο πλανήτης), και ότι η δική μου αναδημοσίευση (στο φτωχό μου το μπλογκ το «χαίρετε», που το διαβάζουν ελάχιστοι), ξεχείλισε το ποτήρι της δημοσίας έκθεσης του ιερωμένου αυτού, τότε ας έλθει ο ίδιος στην ανάρτηση μου να την σχολιάσει, να κάνει και τη σχετική δήλωση, και τότε τα ξαναλέμε...
(πριν από ένα λεπτό)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Panagiotis Michalopoulos:

ΥΓ

Και μην έχετε καμιά αμφιβολία ότι αυτή η ανάρτηση στο μπλογκ μου, έγινε χωρίς να το έχει πάρει είδηση ο κ. Ignatios Sotiriadis.
Είναι πάγια η τακτική μου να κάνω μια αναφορά με ένα σχόλιο μου κάτω από το θέμα του φίλου – στο προφίλ του – ατό σημείο από όπου παίρνω μια πληροφορία αξιοποιήσιμη. Αναφορά, σε χρόνο μηδέν από τη δημοσίευση...
Έτσι θα έγινε, και, στην περίπτωση αυτή...
Ο κ. Ignatios Sotiriadis λοιπόν, έμαθε αμέσως τα σχετικά, και (αντί να κάνει διάλογο μαζί μου) έσπευσε να με διαγράψει από φίλο, και να με αποκλείσει από τη σελίδα του!
Δεν βλέπω λοιπόν πια τίποτε, ούτε και τους διάλογους του με παπικούς ιερείς …που παραμένουν φίλοι του - προφανώς!..

(Πριν από 2 λεπτα)