Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Ένα μέλος της Ορθόδοξος Εκκλησίας (δεν την έχουν αφορίσει) η κ. Άση Μπήλιου, εξομολογείται:


Η αστρολόγος Άση Μπήλιου είναι γνωστή από την εκπομπή της στην τηλεόραση.

Είναι όπως δηλώνει, …σταθερή στη σχέση (για συμβίωση και όχι για γάμο) που έχει με έναν κ. Δημήτρη. Σταθερή, εδώ και 17 χρόνια, λέει…

Και συνεχίζει την… εξομολόγηση της στην Espresso, προσθέτοντας:

«Δεν νομίζω όμως ότι θα παντρευτώ ποτέ. Δεν με ενδιαφέρει η διαδικασία. Είμαι Τοξότης και μου αρκεί η συμβίωση. Δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου με νυφικό. Μου φαίνεται κάτι ξένο.»

Όχι βέβαια πως κ. Δημήτρης της δεν της έχει κάνει πρόταση γάμου...

«Μου έκανε πρόταση γάμου από την πρώτη μέρα που ήμασταν μαζί. Είναι Ταύρος και ευτυχώς μοιραζόμαστε κοινές αντιλήψεις και πεποιθήσεις».


ΣΧΕΤΙΚΑ:




Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009

Ζηλεύει τον Άδωνι;


Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2009

«Γάμος» Μπουμπούκου: Η ετικέτα μας


Δεν υπάρχουν σχόλια: