Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας: Η Ετικέτα μας


 

«Πού το πάμε τούτο, στου παπά τ’ αλώνι… κι η γριά μαλώνει»!


P. MICHALOPOULOS είπε...


Όταν ήμουν δόκιμο μέλος της ορθόδοξης ιεραποστολικής αδελφότητος «ο Σταυρός» (μετά το στρατιωτικό μου), το 1969 – 1970, εγώ κρατούσα το βιβλιοπωλείο, και η μητέρα μου βοηθούσε στη κουζίνα, μαζί με την κυρία Γιαννούλα την μητέρα του σημερινού μητροπολίτη κ. Φούντα…


Του κ. Φούντα, που ήταν και εκείνος μέλος (νεαρός λαϊκός θεολόγος τότε) στο «Σταυρό» (του π. Αυγουστίνου Καντιώτη).

Στο μικρό διάστημα που η μητέρα μου μπόρεσε να αντέξει στη συνεργασία αυτή, διαπίστωσε τέτοια αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά εκ μέρους της κυρίας αυτής, που σκέφτηκε να την κάνει γνωστή στον π. Αυγουστίνο, αλλά την απέτρεψαν!..

...Την απέτρεψαν, με το σκεπτικό ότι δεν πρέπει να μάθει τίποτε ο π. Αυγουστίνος ούτε κανένας άλλος έξω από την αδελφότητα, διότι αυτό θα έκανε κακό στην καριέρα του γιου της!

Έλεγαν χαρακτηριστικά:

«Ποια θα είναι αύριο η θέση του Παναγιώτη Φούντα, αν τον δείχνουν σαν… γιο μιας κυρίας με τέτοια προβλήματα συμπεριφοράς;»!!!..

3 Οκτώβριος 2009 8:48 μμ



ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Αναπαύτηκε ο μητροπολίτης Γόρτυνος, Ιερεμίας Φούντας!








http://www.parembasis.gr/2006/im/06_10_10.jpg
Ποιον εκλέγουν λοιπόν για μητροπολίτη κάθε φορά;
ΕΚΛΕΓΟΥΝ...
Κάποιον που μπορεί να ελέγχεται, κάποιον προβληματικό, κάποιον διαπλεκόμενο με συμφέροντα, κάποιον με κουσούρι, κάποιον προβοκάτορα που τον θέλουν ξένες και αντίθεες δυνάμεις, ...

...και στην καλύτερη περίπτωση κάποιον («απλά») με σαλεμένο το νου, που και αυτός μανιπουλάρεται εύκολα!..

Ανάλογα εκλέγουν λοιπόν, και «όπως τους κάτσει» (όχι το άγιο Πνεύμα βέβαια), κάθε φορά.


Κρίμα!!!..

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κρίμα κ. Μιχαλόπουλε, 64 ετών άνθρωπος, να βγάζετε τέτοια χολή για έναν ΕΠΙΣΚΟΠΟ, επειδή έχετε παιδικά τραύματα. Αν σας ενδιαφέρει η συμμόρφωση του επισκόπου κ. Ιερεμία Φούντα σε κάποιο θέμα, θα έπρεπε να του αποστείλετε προσωπική επιστολή με τα λάθη του με την παράκληση να διορθωθεί. Κάπως έτσι φαντάζομαι θα ήταν σωστό και όχι το blog αυτό που κάνετε. Και πάλι κρίμα την ηλικία σας...Απίστευτο μου φαίνεται ότι γράφετε τέτοια πράγματα. Ο Θεός να σας έχει καλά. Ράπτης Χ. 29 ετών.

P. MICHALOPOULOS είπε...

2 σχόλια στο θέμα: Μητροπολίτης Γόρτυνος «Ιερεμίας» (Παναγιώτης) Φούντας

http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_5270.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Πολύ κρίμα κ. Μιχαλόπουλε, 64 ετών άνθρωπος να βγάζετε τέτοια χολή για έναν ΕΠΙΣΚΟΠΟ»

Εκείνον κρίνω, και …εσείς χολωθήκατε; Μήπως δεν είστε αυτός που λέτε, αλλά ο ίδιος ο… «ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ»;

«επειδή έχετε παιδικά τραύματα»

Πώς βγάλατε τέτοιο συμπέρασμα; Γιατί θέλετε - καλά και ντε - να έχω «παιδικά τραύματα»; Γεννήθηκα σε μια βιλίτσα που είχε όλα τα λουλούδια και όλα τα οπωροφόρα δέντρα! Στην αυλή μου έρχονταν να παίξουν μαζί μου τα αδέλφια του μητροπολίτη κ. Δρόσου που ήταν γείτονες μου… Από μαθητής του Δημοτικού ήμουν ο πρώτος μαθητής! Πρώτος σπουδαστής με βραβείο κάθε χρόνο (ήμουν μετά) 4 χρόνια στην τεχνική σχολή της Σαλαμίνας… Με υποτροφία Ι.Κ.Υ. σπούδασα μετά (αλλά 4 χρόνια) τεχνολογία σε ανώτερη σχολή, στη Σιβιτανίδειο, παίρνοντας μαζί με την κατ έτος χρηματική επιχορήγηση (λόγω υψηλού βαθμού) και το πρώτο βραβείο (με δώρα από τράπεζες, ΟΤΕ, ΔΕΗ, κλπ) κάθε χρόνο. Μόλις δε αποφοίτησα, έλαβα αμέσως το πτυχίο που χρειαζόταν 1 χρόνο προϋπηρεσίας, διότι εγώ είχα ήδη 6 χρόνια προϋπηρεσίας στα ναυπηγεία του Νιάρχου στον Σκαραμαγκά… Είχα δε (από τους μισθούς μου) βάλει τόσα χρήματα στην άκρη που έφθαναν για να περνάει η ηλικιωμένη μητέρα μου στους 27 μήνες που ακολούθησαν με τη θητεία μου στο πολεμικό Ναυτικό… Πριν δε, και μετά τη θητεία μου ήμουν περιζήτητος στα κατηχητικά, στις κατασκηνώσεις, και στις εκδρομές των χριστιανικών ομάδων λόγω του εύθυμου χαρακτήρα μου… Εσείς περνάτε έτσι όμορφα όπως εγώ, σαν παιδί, σαν έφηβος, σαν νέος; Σας το εύχομαι!

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Αν σας ενδιαφέρει η συμμόρφωση του επισκόπου κ. Ιερεμία Φούντα σε κάποιο θέμα»

Δεν φιλοδοξώ, δεν ελπίζω, να γίνω σωφρονιστής κανενός. Ούτε του κ. Φούντα, ούτε κανενός άλλου δεσπότη από αυτούς που γίνεται αναφορά στο ιστολόγιο αυτό. Λέω πράγματα που θα με έπνιγε η ιερή αγανάκτηση αν τα κρατούσα μέσα μου…

«θα έπρεπε να του αποστείλετε προσωπική επιστολή με τα λάθη του»

Τι προσωπική επιστολή, τι προσωπικό ιστολόγιο!.. Τα δημόσια πραττόμενα, αγαπητέ, πρέπει και δημόσια να ελέγχονται! Σας τσούζει αυτό, ε; Τα ίδια έλεγα για τον δεσπότη σας (πολλά είναι αντιγραφή) και στο παλιό μου ιστολόγιο τα «χαιρετίσματα» που φροντίσατε (πριν ένα – δυο χρόνια) να μου το εξαφανίσετε… Είχε τότε προηγηθεί τηλεφώνημα που μου έκανε ο κ. Φούντας για να μου παραπονεθεί για τα σχόλια μου εκεί… Τα είπαμε, και του ζήτησα να συναντηθούμε αλλά αρνήθηκε… Μετά, ακολούθησαν ανώνυμες απειλές για τη ζωή μου και ήρθε καπάκι και η εξαφάνιση του μπλογκ μου εκείνου, που ανήκε σε χώρο που διέθετε ο δημοσιογραφικός οργανισμός Λαμπράκη…

«με την παράκληση να διορθωθεί»

Παρακλήσεις και υποκλίσεις και τεμενάδες σε δεσποτάδες κάνουν άλλοι… ξέρετε εσείς!..

«Κάπως έτσι φαντάζομαι θα ήταν σωστό και όχι το blog αυτό που κάνετε.»

Κακώς φαντάζεστε!

«Και πάλι κρίμα την ηλικία σας...»

Άντε πάλι με την ηλικία μου! Την έχω, αυτήν που έχω και όχι κουτσουρεμένη από καιρό, διότι δεν ευοδώθηκαν οι «ευσεβείς» πόθοι «ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ» σας, όπως κάποιου τζόβενου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας που σε ένα μέηλ του γεμάτο χυδαιολογίες («παλιο-μαλάκα» και τέτοια), μου «ευχόταν» εμμέσως πλην σαφώς να έρθει κάποιος σπίτι μου για να με «κανονίσει» και εμένα και την οικογένεια μου! Εύχομαι να μην είστε από αυτούς τους τύπους κι εσείς, και ελπίζω να εύχεστε να γίνω έστω και… 65 ετών! Το εύχεστε;

«Απίστευτο μου φαίνεται ότι γράφετε τέτοια πράγματα.»

Να έχετε πίστη αγαπητέ! Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι σφουγγοκωλάριοι της δεσποτοκρατίας! Πιστέψτε, και, σε αυτήν την αλήθεια…

«Ο Θεός να σας έχει καλά. Ράπτης Χ. 29 ετών.»

Να είστε και εσείς καλά κ. «Ράπτη Χ. 29 ετών»! Και αν είστε ο ίδιος ο σεβασμιότατος, την ευχή σας να έχουμε! :-)