Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Αρχείο: Ένα γράμμα που... δεν γράφτηκε ποτέ!!!..

Πέμπτη, 17 Απριλίου 2008
Μπαμπά, είσαι φίλος!
Από τότε που απέκτησες χρήματα με την σύνταξη σου (από πέρσι, δηλαδή), είδαμε πολλά καλά στο σπίτι. Είδαμε κλιματιστικά και καινούργιο φίνο ψυγείο. Εγώ, πήρα και το δωράκι μου, την μεγάλη επίπεδη οθόνη για τον υπολογιστή μου. Ευχαριστώ!
Εναλλάξ δε, μας πήγες όλους (εμένα, τη Ζωή, και τη μαμά), και, σε ταβέρνα.
Τσόνταρες και για τις διακοπές που κάναμε (εγώ, η Ζωή και η μαμά), το καλοκαίρι.
Τις προάλλες, μου έκανες δώρο δυο εξαρτήματα υπολογιστή, αξίας 40 ευρώ το κάθε ένα, μου έκανες δώρο και τον υπολογιστή σου όταν εσύ αγόρασες λάπτοπ. Καλό και το χαρτζιλίκι των 60 ευρώ (αμοιβή μου) για την εξυπηρέτηση (εργασία μου) να βάλω προγράμματα στον υπολογιστή σου, κάτι που θα σου έκαναν δωρεάν στο «πλαίσιο», από όπου αγόρασες το μηχάνημα, αλλά εσύ προτίμησες εμένα. Ευχαριστώ!
Μπαμπά, είσαι φίλος!
...Προχθές που είχα γενέθλια, με ρώτησες τι δώρο θέλω. Τι καλύτερο από το να εξοφλήσω το χρέος μου στην κινητή τηλεφωνία, χρέος που είχε φτάσει στα 150 ευρώ και με απειλούσαν με δικηγόρο γι αυτό! Ευχαριστώ!
Σήμερα, έπαθα μια ζημιά με τον υπολογιστή μου, ζημιά που ξεπερνά τα 100 ευρώ (120, κάνει): κάηκε η κάρτα γραφικών, και δεν μπορώ να δουλέψω. Έχω μέσα όλα τα προγράμματα μου (στον μεγάλο, τον δικό μου υπολογιστή), και δεν μου είναι χρήσιμο να ανοίξω το λάπτοπ το δικό σου, ή τον δεύτερο υπολογιστή που έχω (αυτόν που μου χάρισες).
Πέσανε μαζεμένα τα «τραβηχτικά», και σκέφτηκα να μη σε επιβαρύνω, και, με αυτό, αλλά να σου ζητήσω το ποσό σαν δάνειο... Εσύ όμως, αμέσως προθυμοποιήθηκες να μου το χαρίσεις, και, αυτό το ποσό!
Μπαμπά, είσαι φίλος! Ευχαριστώ!
Με αγάπη,
Παύλος

OIKOGENEIAKOS

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ine alithia???
afto to pedi na efharista ton patera tou????????
THAVMA????????
EAN INE ALITHIA
SINHARITIRIA, PEDI MOU..........
ETSI KANOUN
TA KALA PEDIA.
INE EVGNOMONES, STOUS GONIS.
ELLINIDA

P. MICHALOPOULOS είπε...

Θα ήταν αλήθεια αν το υπέγραφε το γράμμα αυτό, αλλά αρνήθηκε! Πώς να το δεχόταν όταν έξω παντού κατηγορούσαν τον πατέρα;

Έτσι, αυτό είναι... "Ένα γράμμα που... δεν γράφτηκε ποτέ!!!.."

P. MICHALOPOULOS είπε...

OIKOGENEIAKOS

http://oikogeneiakos.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

OOOOOOOOOOO TI NA SAS PO,
ELIPITHIKA STIN KIRIOLEKSIA........
ENOMIZA OTI TO EGRAPSE.
ALA SAS TO EGRAPSA AFTO, PRIN NA KiTAKSO TIN EPIKEFALIS...
IME KE LIGO, DEN PARATIRO, KE POLI KALA, DIOTI VIAZO MOUN.
ALA TI NA SAS PO,
KAPIA STIGMI, AFTO TO PEDI, ISOS ALAKSI.....
PANDOTE ME TIN ELPIDA ZOUME.......
KE PANDOTE I ELPIDA PETHENI TELEFTEA.
IME SIGOURI YIA AFTO POU SAS GRAFO....
THA GINI KE AFTOS PATERAS KAPOTE, KE THA GIRISI.
DIOTI PRAGMATIKA ITAN KALOS PATERAS.........
APO OTI KSERO, DEN NOMIZO NA TA HTIPAGE AFTOS O PATERAS.....
PANDOTE YIA TON THEO MAS TOUS MILOUSE ETSI DEN INE???????
ITHE O THEOS NA FOTISI TA PEDIA AFTA,
KE OLA TA PEDIA TOU KOZMOU.
AFTA.
THA FIGOUME SE LIGO.
YIA SAS
O THEOS MAZI SAS
EVGENIA

P. MICHALOPOULOS είπε...

1. Δεν σας απάντησα αμέσως, διότι με πιάσατε στον απογευματινό μου ύπνο. Βλέπετε, κοιμάμαι και μια ωρίτσα το απόγευμα... Τώρα, με τον δεύτερο καφέ, ξανά μαζί, μέχρι... το πρωί!..

2. Ναι, έτσι είναι! Ήταν μια αξιοζήλευτη χριστιανική οικογένεια, αυτή! Μέχρι που τα παιδιά μεγάλωσαν, πέρασαν και κάποιες περιπέτειες με την υγεία τους (η κόρη κυρίως) με τον πατέρα να τα δίνει όλα… Και όταν η κυρία ένοιωσε ότι πατάει καλά στα πόδια της, τότε πέταξε τη μάσκα της, έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο (το τόσο αποκρουστικό Θεέ μου!) και έκανε το κόμμα με τα παιδιά για να πολεμήσει τον πατέρα...

3. Ο Θεός μαζί σας! Καλό ταξίδι, καλή επιστροφή, και με το καλό να τα ξαναπούμε σε τρεις εβδομάδες! :-)

Ανώνυμος είπε...

Βρε Μιχαλόπουλε,
με τέτοιο επίπεδο που εχεις, γιατί ξεφευγεις στις αναρτησεις σου ;;;;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Βρε Ανώνυμε,
Λυπάμαι, αλλά δεν σας καταλαβαίνω!
Θέλετε να πείτε ότι εγώ έχω ένα επίπεδο σχετικά ανώτερο (από τα κοινά), επίπεδο μορφωτικό και πνευματικό;
Και ότι οι αναρτήσεις μου δεν είναι του ανάλογου επιπέδου;
Ότι δεν είναι το ίδιο κυριλέ, με εμένα, το ίδιο πνευματικές; Ότι είναι χαμηλού επίπεδου;

Αν ναι, αν εννοείτε αυτό, τότε θα πρέπει να μου το εξηγήσετε με επιχειρήματα, με παραδείγματα.

Περιμένω.