Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Να είσαι καλά Μιχάλη μου!

Ο Μιχάλης άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

"
Στα (καρναβαλικά) άρματα: Εκτός του Εφραίμ, και ο ...":

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.

ΕΙΘΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ. ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ.



Ανάρτηση από τον Μιχάλης στο XAIRETE τη 28 Φεβρουάριος 2009 12:41 μμ






Ο P. MICHALOPOULOS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

"
Στα (καρναβαλικά) άρματα: Εκτός του Εφραίμ, και ο ...":

Σε ευχαριστώ θερμά αδελφέ μου!

Είσαι ο μόνος που μου έμεινε! Και, για να μου ευχηθεί, και για να με στηρίζει!

Ένας αλλά γνήσιος φίλος και αδελφός… Και αυτό, μετράει πολύ!

Να είσαι καλά Μιχάλη μου!

Καλή κι ευλογημένη μεγάλη Τεσσαρακοστή να έχουμε! Αμήν!



Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 28 Φεβρουάριος 2009 8:03 μμ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατι ρε Μιχαλοπουλε;
Εμεις ειμαστε εχθροι σου;

P. MICHALOPOULOS είπε...

:-)