Παρασκευή, 28 Ιουλίου 2017

Προσοχή –προσοχή! Μια νέα κωλοπαρέα από κλόουν του τσίρκου, ένα νέο κουαρτέτο –κομπανία παπαροκάδων, κάνει τις μέρες αυτές την εμφάνιση της, στα διάφορα πανηγύρια της Εκκλησίας. Μαϊμού όμως, τόσο η κομπανία όσο και η αφίσα (φωτο)! Αυτοί οι δυο τύποι στη μέση της αγιογραφίας –ο ένας πίσω από τον άλλον (ο Ιάκωβος Τσαλίκης και ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής), δεν έχουν ακόμα αναγνωριστεί σαν Άγιοι από την Εκκλησία του Κώλου! Οι άλλοι δυο –οι ακραίοι, αριστερά και δεξιά, είναι 1. Ο (μη χέσω) «άγιος» κωλογερο-καλόγερος Παΐσιος –αυτός με τα… κάστανα, και 2. Ο «άγιος» παπα-Πορφύριος ο «καυσοκαλυβίτης» –ο μάγος, αυτός με… το Χίλτον, στο κτήμα του στο Μήλεσι! Χα!

Διαβάζω:
Η Σελίδα Αγιος Παΐσιος, κοινοποίησε…
26 Ιουλίου

Σχολιάζω:
Προσοχή –προσοχή! 

Μια νέα κωλοπαρέα από κλόουν του τσίρκου, ένα νέο κουαρτέτο –κομπανία παπαροκάδων, κάνει τις μέρες αυτές την εμφάνιση της, στα διάφορα πανηγύρια της Εκκλησίας. 
Μαϊμού όμως, τόσο η κομπανία όσο και η αφίσα (φωτο)! Αυτοί οι δυο τύποι στη μέση της αγιογραφίας –ο ένας πίσω από τον άλλον (ο Ιάκωβος Τσαλίκης και ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής), δεν έχουν ακόμα αναγνωριστεί σαν Άγιοι από την Εκκλησία του Κώλου! 
Οι άλλοι δυο –οι ακραίοι, αριστερά και δεξιά, είναι 
1. Ο (μη χέσω) «άγιος» κωλογερο-καλόγερος Παΐσιος –αυτός με τα… κάστανα, και...
2. Ο «άγιος» παπα-Πορφύριος ο «καυσοκαλυβίτης» –ο μάγος, αυτός με… το Χίλτον, στο κτήμα του στο Μήλεσι! Χα!
https://www.facebook.com/1573024026249000/photos/a.1573038822914187.1073741828.1573024026249000/1904072616477471/?type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ...
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ:
Zoumpouli Despoina
1 ώρα πριν
Καλημερα Αθηνα μου! Χρονια της πολλα! Να τη χαιρεσαι την κορη σου και να εχει παντα υγεια!!!!...❤
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ -ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΑΓΙΑΣ;
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 

Η εικονα δεν ειναι θαυματουργη Η Αγια ειναι! σας ευχαριστω για τις ευχες σας κυριε Παναγιωτη καλο καλοκαιρι
Panagiotis Michalopoulos 

ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ Η ΑΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ;
ΑΘΗΝΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
και μια απλη ταπινη χαρτινη εχει ευλογια
Panagiotis Michalopoulos 
Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΔΙΠΛΑ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΑΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕΜ! Χα!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1462536230499664&set=p.1462536230499664&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Με ετικέτα «Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου»…
(η εορτή της αγίας είναι τις 28 Ιουλίου) 
…Έχουμε 25 αναρτήσεις, στο ιστολόγιο «χαίρετε». 
Κάντε κλικ, ΕΔΩ: 
http://xairete.blogspot.gr/search/label/XRYSOVALANTOU

Τι χρειάζεται η πρωινή προσευχή, και, στο σχολείο; Οι χριστιανοί μαθητές, δεν προλαβαίνουν να κάνουν την προσευχή τους από το σπίτι τους;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ExpressTime
4 ώρες πριν
Τέλος η πρωινή προσευχή στα σχολεία με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας – Διαβάστε ολόκληρη την υπουργική οδηγία
ΔΙΑΒΑΖΩ:

Με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που μόλις σήμερα στάλθηκε στα σχολεία, το υπουργείο Παιδείας καταργεί την πρωινή προσευχή. Για την ακρίβεια έχει απαλείψει οποιαδήποτε αναφορά στην πρωινή προσευχή, όπως γινόταν πάντα κάθε έτος.
Πρόκειται για μία ενέργεια η οποία σίγουρα θα πυροδοτήσει περαιτέρω όξυνση στις σχέσεις Εκκλησίας-κυβέρνησης, αλλά και μία απόπειρα αποκοπής της ορθοδοξίας από τους πιστούς…
https://expresstime.gr/telos-proini-prosefchi-sta-scholeia-egkyklio-tou-ypourgeiou-paideias-diavaste-olokliri-tin-ypourgiki-odigia/
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Τι χρειάζεται η πρωινή προσευχή, και, στο σχολείο; Οι χριστιανοί μαθητές, δεν προλαβαίνουν να κάνουν την προσευχή τους από το σπίτι τους;
Χριστινα Αντωνιαδου 

Σωστά! Μπορούν να διαβάζουν και στο σπίτι μετά την προσευχή..και να καμαρώνουμε τους μουσουλμάνους να προσεύχονται παντού! Ας μαζευτούμε σπίτια μας.! Να μην ενοχλούμε.
Τασουλα Κουρτιδου 

Έτσι είναι
Γιώργος Κανδυλης 

Η προσευχή γινόταν τόσα χρόνια κ θα γίνεται γιατί Είμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι κ θα κάνουμε πάντα τον σταυρό μάς βρέξει χιονίσει....
Panagiotis Michalopoulos 

Οι μουσουλμάνοι, προσεύχονται νομίζω σε ορισμένες ώρες, και έτσι, αν δεν έχουν ναό κοντά τους, το κάνουν αυτό όπου και αν βρίσκονται. Δεν νομίζω ότι το κάνουν για επίδειξη. Το ίδιο ελεύθεροι είναι και οι χριστιανοί, να κάνουν αυτοβούλως το σταυρό τους και την προσευχή τους όποτε περνούν έξω από εκκλησία, και όποτε άλλοτε θέλουν, και όπου και να βρίσκονται. Δεν νομίζω ότι τους εμποδίζει κανείς. Προς τι λοιπόν αυτό το αναγκαστικό για τους μαθητές, προς τι η ομαδοποίηση, η αγελοποίηση και η γελοιοποίηση της σχολικής προσευχής;
Προς τι ακόμα και η αναγκαστική κατήχηση, με το λεγόμενο μάθημα των θρησκευτικών. Ε;

Mpampis Navrozidis 
Παναγιώτη πιστεύεις;
Panagiotis Michalopoulos
 
Ιεροθέα Μήτσου 
Αφού είστε Χριστιανός γιατί σας ενοχλεί,αφού δεν ενοχλεί τους αλλοθρησκους που σεβονται την θρησκεία σας;;;; και κάθονται και παρακολουθούν την προσευχή στο σχολείο; ;;; Μη φοβαστε έχουν και την ελευθερια τα παιδιά να γίνουν ότι θελουν!!!!
Panagiotis Michalopoulos 
Καλημέρα Ιεροθέα!
1. Το να κάνουν χάζι οι αλλόθρησκοι μαθητές, όλο αυτό το μάντρωμα των ορθόδοξων συμμαθητών τους, δεν νομίζω ότι είναι και τόσο κολακευτικό για τον χριστιανισμό. Πώς θα προσελκύσουμε αυτούς τους αλλόθρησκους στην ορθόδοξη πίστη, όταν μας βλέπουν σαν Ταλιμπάν, και, εμάς;
2. Τι φοβάμαι για τα παιδιά στο τι θα γίνουν;
Οπωσδήποτε, θα τα κλωτσήσουν όλα αυτά που αναγκαστικά που οι μεγάλοι τους επιβάλλουν να κάνουν! Θα κλωτσήσουν τελικά και τον χριστιανισμό, για τον οποίον άλλα έμαθαν (στο μάθημα των θρησκευτικών) ότι πρεσβεύει. Ότι ο Αρχηγός της πίστης μας ο Χριστός, έλεγε ότι όποιος θέλει ας με ακολουθεί και όποιος δεν θέλει (και για τους μαθητές του το είπε) μπορεί να φύγει. Τα παιδιά, θα κλωτσήσουν επίσης, και τον εκκλησιασμό, στον οποίον οδηγούνται αναγκαστικά σαν πρόβατα από τους δασκάλους τους.
3. Στην εκκλησιά δε, θα μείνουν τελικά μόνο κάτι ιερο-παιδιά, κάτι «παπαδάκια», από αυτά που τα θέλει ο κώλος τους στο να τα στριμώχνουν οι παπάδες μέσα στο ιερό… Κάτι θηλυπρεπή άτομα, υποψήφιοι για παπάδες, και, αυτοί!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1620106174700405&id=891015044276192
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Τι χρειάζεται η πρωινή προσευχή, και, στο σχολείο; Οι χριστιανοί μαθητές, δεν προλαβαίνουν να κάνουν την προσευχή τους από το σπίτι τους;
Έλενα Χαντζή 
Για να παρασύρουν και τους υπόλοιπους υποθέτω ....και κάπως ετσι επιχειρούν να ενσωματώσουν στο σύστημα όσους προσπαθούν να ξεφύγουν
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1494039153992092&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΒΑΖΩ: «Ο χρήστης “Παναγιώτης Αναγνώστης Κονόρτος”, πρόσθεσε μια νέα “λατέρνα”, στο άλμπουμ “Αγίων της Εκκλησία”.»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Παναγιώτης Αναγνώστης Κονόρτος πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία στο άλμπουμ: Αγίων της Εκκλησία.
2 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1968051966781514&set=a.1950778148508896.1073742179.100007301898803&type=3&theater 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παναγιώτης Αναγνώστης Κονόρτος 
 Ναύτης, στην εταιρεία Α.Ν.Ε.Θ. 
Πρώην εργατης στην εταιρεία ΙΗ' ΕΠΚΑ 
Πήγαινε στο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ 
Τόπος διαμονής: Θάσος 
Τόπος καταγωγής: Θάσος 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007301898803

Σήμερα γιορτάζει, και, ο… «έντιμος άνθρωπος, ο κυρ Παντελής!

Διαβάζω για το τραγούδι
Έντιμε άνθρωπε, κυρ Παντελή, 
έχεις κατάστημα κάπου στη γη. 
Πουλάς εμπόρευμα, 
βγάζεις λεφτά πολλά λεφτά, 
πολλά λεφτά. 
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=17436 
ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ: 
Στον Πόντο και το Καρς (Καύκασος) υπήρχαν πολλές εκκλησίες και εξωκλήσια στη χάρη του Αγίου. Μάλιστα λέγεται πως την ημέρα της γιορτής του επικρατούσε αυστηρά αργία από κάθε χειρωνακτική εργασία. Εξαίρεση, αποτελούσε μόνο η βοήθεια σε χήρες, ορφανά και ανήμπορους.
Η συρροή του κόσμου στα θρησκευτικά πανηγύρια, που είχαν και εμπορικό χαρακτήρα, ήταν ιδιαίτερα μεγάλη στα εξωκλήσια. Πήγαιναν και από μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια, ως τάμα για να εναποθέσουν τις ελπίδες τους στον Άγιο για τη θεραπεία κάποιας ασθένειας. Μάλιστα, έταζαν ή έφερναν τάματα. 
Χαρακτηριστικοί είναι οι στίχοι ενός τραγουδιού: 
«Τάζ’νε λαμπάδας σον Αέρ’ ελάδ’ στην Παναϊαν και τριπόπαδοι λουτρούεμαν σον Αε – Παντελεήμον» 
(δηλ. τάζουν λαμπάδες στον άγιο Γεώργιο, λάδι στην Παναγία και λειτουργία από τρεις παπάδες στον άγιο Παντελεήμονα). 
ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ:
 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013 

Έτσι βγήκε η φράση κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα!

Καλημέρα σας, καλοί μου φίλοι -και φίλες, τόσο στο ιστολόγιο «χαίρετε», όσο και στο facebook! Καλή Πέμπτη -δροσερή, όπως δείχνει από το πρωί! (Εντός, σας έχω και μια ακόμα ανθοδέσμη, αυτήν με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου στο μπλοκ, οι οποίες είναι…) Χαίρετε! :D

Ρωτώ τον θεσσαλονικιό φίλο μου -στο facebook, τον ψάλτη κ. Στέλιο Ζαχαρίου: Ποιος και πότε ανακάλυψε την ψαλτική; Ποια η σκοπιμότητα της; Γιατί να τραγουδάμε τα κείμενα αντί να τα εκφωνούμε διαβάζοντας τα, απλά; Πώς ήταν οι ιερές ακολουθίες στην πρώτη Εκκλησία, στην αποστολική Εκκλησία, στην διωκόμενη Εκκλησία των κατακομβών; Υπήρχαν και τότε ψάλτες, και μάλιστα επαγγελματίες; Υπήρχαν και τότε ιερείς μισθοφόροι; Υπήρχαν κεριά, λιβάνια, και καντήλια, με λατρευτικό χαρακτήρα; Πλήρωναν οι πιστοί για τα μυστήρια;


Ο εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε... «Εάν επιμείνω να κατανοήσω τον λόγο που "διδάσκεται" ως δήθεν Ορθόδοξη πράξη ότι είναι "υποχρεωτική" πράξις ευσεβείας να ανάψεις κεράκι πριν να εισέλθεις στον Ναό για να εκκλησιαστείς, η μοναδική απάντηση που δίνω, είναι ... το παγκάρι! Θρησκεία που εξυπηρετεί το παγκάρι, τους τύπους, σε βάρος της υγιαίνουσας διδασκαλίας.»


Οπαδός της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας (κεριά, λιβάνια, καντήλια, κλπ)… Αλλά και χρήστης του βουντού, ο άγιος Δημήτριος Θεσσαλονίκης; Εμφανίστηκε λέει επανειλημμένα στον καντηλανάφτη του ναού του, εκεί που είναι το λείψανο του, και του είπε -αγριεμένος, να μη σβήνει πρόωρα τα κεριά (αυτά τα βουδιστικά) αλλά να τα αφήνει να καίγονται μαζί με τις αμαρτίες αυτών που τα ανάβουν! Βουντού!


Η Μαρία, μοιάζει να λέει: «Όϊ -όϊ, μάναμ! Όϊ -όϊ, μάναμ!» (σ.σ.: Και βέβαια, δεν θα αναφέρεται σε καμιά τάχα «αγία Άννα», κάποιου απόκρυφου –ψευδεπίγραφου – πλαστού, απαράδεκτου για την Εκκλησία ευαγγελίου.)


Ποια Ρουβίτσα της εκκλησίας, και ποιος θεούσος γκέι, θα αντιστεκόταν, και δεν θα έσπευδε με τα τέσσερα να πιστέψει σε μια τέτοια θρησκεία τύπου… Conchita Wurst; Με έναν τέτοιον Αρχηγό –όπως μοστράρεται στις αγιογραφίες; Σαν αμφί δηλαδή, σαν θηλυπρεπής –γυναικωτός, αλλά και αργιο-Φλώρος μαζί… Σαν Αρχηγός, με τα όλα του… Με τα μακριά του τα χρυσά μαλλιά και τις μπούκλες του, με το γενάκι του το φορμαρισμένο –του κομμωτηρίου, με το διακριτικό του το κωλοδάχτυλο, και με το φόρεμα του αυτό το τόσο φαντεζί… Ε;


Η αγιογράφηση, μιας «Ορθόδοξης» Τσιρκο-λο-κατάστασης: Προσέξτε πώς γίνεται το καταπληκτικό τρικ, και με ποια μυστική κίνηση δάχτυλων Του -ο Μεγάλος Μάγος, καταφέρνει να κάνει να πετάγεται μέσα από το μαγικό καπέλο, το… Περιστέρι! Δοξάστε Τον!


Ποιος είναι ο γέροντας, από πάνω; Ο Δίας, που γονιμοποίει την «Δανάη» - Παναγία, με την χρυσή βροχή του;


Τα μάθατε τα τελευταία εκκλησιαστικά νέα; Λοιπόν, κάποιος ιταλός παπικός καθηγητής ζεσταινόταν, και είπε να πάει στο άγιο όρος να δροσιστεί… Ήταν και να διοριστεί και σε μια μητρόπολη. Τον πιάνει λοιπόν εκεί ο προϊστάμενος του μητροπολίτης, και τον βαφτίζει επί τόπου και πλακατζίδικα – «ορθόδοξα», στο μοναστήρι της Παναγίας της Πορτιέρισσας. Το καψόνι ήταν, ότι κατούρησε μέσα στη μίτρα του ο Δεσπότης, λες και ήταν καθίκι, και περίελουσε με αυτό τον παπικό. Μετά, του φόρεσε μια κομπινεζόν και τον έστειλε στη θάλασσα, για να ξεπλυθεί! Του πούστη, ρε φίλε! Τέτοιο βάφτισμα, δεν ξανάγινε στο άγιο βουνό!


Σχολιάζω: Ναι, συμφωνώ πάτερ! Καλό είναι να βαπτίζοντα τα μωρά. Είναι μια ευκαιρία για ένα -χαβαλέ, παιδικό πάρτι. Ο ναός, γίνεται οίκος ένοχης ανοχής και οι σιμωνιακοί παπάδες του μαμωνά, βγάζουν πολλά χρήματα από όλην αυτήν την καρναβαλική παράσταση. Οι δε γυναίκες (νουνά, μαμά, καλεσμένες), παρευρίσκονται στο «μυστήριο», όλες μέσα στην τρελή χαρά… Έξω τα μπούτια, με τα σουπερ μίνι τους… Με έξω όλη την πλάτη -μέχρι και τον μισό πισινό… Και με τα τροφαντά βυζιά τους, σε κοινή θέα. Τι το πιο θεάρεστο, τι το πιο ευχάριστο;


Το facebook σήμερα –με μήνυμα του, μου υπενθυμίζει όλα τα σχόλια (και τα 38) που έκανα -στη σελίδα μου εκεί, πέρσι τέτοια μέρα (24/7).


Ρώτησα κάτι θεολογικό και κάτι λειτουργικό, χθες το απομεσήμερο στις 3:45 μ.μ. σχολιάζοντας μια εορταστική ανάρτηση του (έκοβε και την τούρτα του), τον ιερέα (έκανε παπάς, και, στο Νταρ ες Σαλααμ;) και χρήστη του facebook, τον «Fotios Chatziantoniou». Αλλά αυτής ο ίδιος -ο... "φίλος" μου, μέχρι απόψε το βράδυ (24/7/2017 8:45 μμ), δεν μου έχει ακόμα απαντήσει!


Ο Panagiotis Michalopoulos σχολίασε (πριν από 5 λεπτά) τη φωτογραφία του χρήστη «Αδογμάτιστα Κωλόπαιδα»… Και στη συνέχεια, έκανε αναφορά για τη σελίδα –στο facebook, και την μπλόκαρε κιόλας!


Φαίνεται ότι οι "Τρεις Ιεράρχες", είναι τελικά… τέσσερεις! Αυτό γίνεται, αν υπολογίσουμε ότι υπάρχουν δυο… Χρυσόστομοι. Αν δηλαδή, δίπλα στον μεγάλο Πατέρα της Εκκλησίας μας, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, βάλουμε και τον επίσης μεγάλο Πατέρα, έναν σύγχρονο μας, τον Αρχιμανδρίτη και Ιεροκήρυκα του μητροπολιτικού ναού της Αθήνας, τον όνομα και πράγμα "Χρυσόστομο", τον και με το όνομα και με την χάρη "Χρυσόστομο"… Τον σεβαστό μας π. Χρυσόστομο Παπαθανασίου!.. Άξιος!


«Καλή Ανάσταση», και… «κακή ανάσταση»!


Καλημέρα, καλό σαββατοκύριακο, κοπιάστε! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας -στο μπλογκ «χαίρετε», ήταν…)

Ρωτώ τον θεσσαλονικιό φίλο μου -στο facebook, τον ψάλτη κ. Στέλιο Ζαχαρίου: Ποιος και πότε ανακάλυψε την ψαλτική; Ποια η σκοπιμότητα της; Γιατί να τραγουδάμε τα κείμενα αντί να τα εκφωνούμε διαβάζοντας τα, απλά; Πώς ήταν οι ιερές ακολουθίες στην πρώτη Εκκλησία, στην αποστολική Εκκλησία, στην διωκόμενη Εκκλησία των κατακομβών; Υπήρχαν και τότε ψάλτες, και μάλιστα επαγγελματίες; Υπήρχαν και τότε ιερείς μισθοφόροι; Υπήρχαν κεριά, λιβάνια, και καντήλια, με λατρευτικό χαρακτήρα; Πλήρωναν οι πιστοί για τα μυστήρια;

Στέλιος Ζαχαρίου
https://www.facebook.com/s.zaxariou
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
Panagiotis Michalopoulos
Ρωτώ τον θεσσαλονικιό φίλο μου -στο facebook, τον ψάλτη κ. Στέλιο Ζαχαρίου: 

Ποιος και πότε ανακάλυψε την ψαλτική; Ποια η σκοπιμότητα της; 
Γιατί να τραγουδάμε τα κείμενα αντί να τα εκφωνούμε διαβάζοντας τα, απλά; Πώς ήταν οι ιερές ακολουθίες στην πρώτη Εκκλησία, στην αποστολική Εκκλησία, στην διωκόμενη Εκκλησία των κατακομβών; Υπήρχαν και τότε ψάλτες, και μάλιστα επαγγελματίες; 
Υπήρχαν και τότε ιερείς μισθοφόροι; Υπήρχαν κεριά, λιβάνια, και καντήλια, με λατρευτικό χαρακτήρα; Πλήρωναν οι πιστοί για τα μυστήρια;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212020836589324&set=a.4053042297519.156207.1625894565&type=3&theater

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ρωτώ τον θεσσαλονικιό φίλο μου -στο facebook, τον ψάλτη κ. Στέλιο Ζαχαρίου: Ποιος και πότε ανακάλυψε την ψαλτική; Ποια η σκοπιμότητα της; Γιατί να τραγουδάμε τα κείμενα αντί να τα εκφωνούμε διαβάζοντας τα, απλά; Πώς ήταν οι ιερές ακολουθίες στην πρώτη Εκκλησία, στην αποστολική Εκκλησία, στην διωκόμενη Εκκλησία των κατακομβών; Υπήρχαν και τότε ψάλτες, και μάλιστα επαγγελματίες; Υπήρχαν και τότε ιερείς μισθοφόροι; Υπήρχαν κεριά, λιβάνια, και καντήλια, με λατρευτικό χαρακτήρα; Πλήρωναν οι πιστοί για τα μυστήρια;
Στέλιος Ζαχαρίου 

Κύριε Μιχαλόπουλε μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα σας,μόνο στο πρώτο σκέλος που έχει σχέση με την Ιστορία της ψαλτικής τέχνης,την μουσική επένδυση όλων των ιερών κειμένων της Ορθόδοξης εκκλησίας μας,καθώς και για την λατρευτική σκοπιμότά της.Το δεύτερο σκέλος δυστηχώς δεν μπορώ να σας το απαντήσω γιτί δεν είμαι ειδικός και ουδέποτε ασχολήθηκα με μισθούς Ιερέων και συναδέλφων Ιεροψαλτών μέσα στον οίκο του Θεού.
Panagiotis Michalopoulos 

Κύριε Ζαχαρίου, σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την απάντηση σας, και περιμένω με ενδιαφέρον να μάθω από σας, έστω και αυτό… Δηλαδή, ποια είναι η λατρευτική σκοπιμότητα της ψαλτικής, και από ποτέ, από ποιους, και με ποιο σκεπτικό προέκυψε αυτή η σκοπιμότητα.
Σας ευχαριστώ και πάλι!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212020836589324&set=a.4053042297519.156207.1625894565&type=3&theater

Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017

Ο εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε... «Εάν επιμείνω να κατανοήσω τον λόγο που "διδάσκεται" ως δήθεν Ορθόδοξη πράξη ότι είναι "υποχρεωτική" πράξις ευσεβείας να ανάψεις κεράκι πριν να εισέλθεις στον Ναό για να εκκλησιαστείς, η μοναδική απάντηση που δίνω, είναι ... το παγκάρι! Θρησκεία που εξυπηρετεί το παγκάρι, τους τύπους, σε βάρος της υγιαίνουσας διδασκαλίας.»

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 

Οπαδός της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας (κεριά, λιβάνια, καντήλια, κλπ)… Αλλά και χρήστης του βουντού, ο άγιος Δημήτριος Θεσσαλονίκης; Εμφανίστηκε λέει επανειλημμένα στον καντηλανάφτη του ναού του, εκεί που είναι το λείψανο του, και του είπε -αγριεμένος, να μη σβήνει πρόωρα τα κεριά (αυτά τα βουδιστικά) αλλά να τα αφήνει να καίγονται μαζί με τις αμαρτίες αυτών που τα ανάβουν! Βουντού!


Ο εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε...
Πολυέλαιος (πολύ έλαιον) κι όχι πολυέλεος (πολύ έλεος).

Πριν από λίγες δεκαετίες οι Ναοί φωτιζόταν με πολυελαίους με κεριά ή με κανδήλια. Επίσης, ανάβοντας το κερί του στα μανουάλια, αλλά τότε εντός των Ναών, το εκκλησίασμα συμμετείχε στον φωτισμό του Ναού. Η αποστολή των κεριών και των λαμπάδων ήταν ο φωτισμός του ναού όπως οι λαμπάδες που φώτιζαν τις λατρευτικές συνάξεις των πιστών της πρώτης αυθεντικής Εκκλησίας, όπως διαβάζουμε στις Πράξεις, τότε με τον Εύτυχο (που πιθανώς ζαλίστηκε από το μονοξείδιο ή διοξείδιο του άνθρακα των λαμπάδων).

Εἀν, όταν καίγεται το κερί ή το λαδάκι στο καντηλάκι, καίγονταν οι αμαρτίες και εάν αυτό συμβολίζει το κερί και το καντήλι (πολύ έλεος) γιατί καταργήθηκαν τα "τόσο συμβολικά" κεριά και τα καντήλια με το ελαιόλαδο στους πολυελαίους των εκκλησιών και έχουν αντικατασταθεί με ηλεκτρικές λάμπες;

Και τίθεται το κρίσιμο ερώτημα:
Γιατί ενώ για λόγους πρακτικούς και υγείας (καρκινογόνες αναθυμιάσεις από την καύση παραφίνης, επιβάρυνση της ατμόσφαιρας και πιθανή δηλητηρίαση ("μαστούρα") από μονοξείδιο ή διοξείδιο του άνθρακα σε συνδυασμό με την ατελή καύση των κάρβουνων και τους καπνούς από το θυμίαμα, κίνδυνος πυρκαϊάς και πυρολατρικών εκτροπών) καταργήθηκαν τα κεριά και τα καντήλια στους πολυελαίους των ναών και πλέον οι ηλεκτρικές λάμπες στους πολυελαίους και σε κάποια μανουάλια φωτίζουν τους ναούς, γιατί άραγε, στα μανουάλια που ανάβει το εκκλησίασμα το κεράκι του, συνεχίζεται και διδάσκεται ως δήθεν υποχρεωτική πράξις ευλαβείας, να ανάβεται το "κεράκι" των πιστών και δη το κερί παραφίνης, το επιβλαβές, που ρυπαίνει την ατμόσφαιρα; 

Το ερώτημα εντείνεται διότι πλέον, τα μανουάλια είναι τοποθετημένα έξω από τους Ναούς (εκτοπίστηκαν στον πρόναο) συνεπώς καταργήθηκε ο αρχικός και μοναδικός ουσιαστικός σκοπός τους (να φωτίζουν τον Ναὀ με προσφορά των πιστών σε κεριά). 
Ούτε οι αμαρτίες καίγονται με το κερί, ούτε είναι αναγκαίο να ανάβουμε κάθε Κυριακή κερί διότι δήθεν... συμβολίζει το λιώσιμο των αμαρτιών μας. Στο κάτω κάτω για τον συμβολισμό δεν είναι απαραίτητο το επιβλαβές για την ατμόσφαιρα άναμμα κεριού, όλοι γνωρίζουμε πώς καίγεται. 
Ακατανόητον λοιπόν πνευματικώς. 
Εάν επιμείνω να κατανοήσω τον λόγο που "διδάσκεται" ως δήθεν Ορθόδοξη πράξη ότι είναι "υποχρεωτική" πράξις ευσεβείας να ανάψεις κεράκι πριν να εισέλθεις στον Ναό για να εκκλησιαστείς, η μοναδική απάντηση που δίνω, είναι ... το παγκάρι! 
Θρησκεία που εξυπηρετεί το παγκάρι, τους τύπους, σε βάρος της υγιαίνουσας διδασκαλίας. 
 Όχι ότι βλάπτει αυτό καθαυτό το άναμμα του κεριού με το κέρμα ή το χαρτονόμισμα στο παγκάρι, όπως δεν θα έβλαπτε να πραγματοποιείται και η περιτομή στους εθνικούς, αλλά ο Απ. Παύλος δεν την επέτρεψε και μάλιστα με αποφασιστικότητα διότι η μια υποχώρηση στην Πίστι φέρνει την άλλη και η ουσία αντικαθίσταται από τους τύπους. 
Αυταπατώμαστε ότι εκπληρώνουμε τα "θρησκευτικά μας καθήκοντα" ανάβοντας ένα κεράκι και πραγματοποιώντας μια λειψανοπροσκύνηση. 
Αντί Θεό θα καταντήσουμε να προσκυνήσουμε τα κάστανα και τα πασούμια και ο σκοπός "που θα αγιάζει τα μέσα" θα είναι τα έσοδα. 
Αν, υποθετικά, επιτρεπόταν μεν το άναμμα κεριού στον πρόναο ή ναό, αλλά με τον όρο ότι το κερί θα το έφερνε ο καθένας πιστός από το σπίτι του και θα καιγόταν μέχρι το τέλος του, δηλαδή εάν απαγορευόταν αυστηρά η πώληση κεριών από τους Ναούς, έχω τη διαίσθηση ότι σε μερικές εβδομάδες θα είχαν καταργηθεί τα κεριά στα μανουάλια ως ρυπογόνα και ανθυγιεινά, όπως καταργήθηκαν στους πολυελαίους, όπως καταργήθηκαν αυτονόητα, τα λυχνάρια και οι λάμπες πετρελαίου μετά τον ηλεκτροφωτισμό.
(26 Ιουλίου 2017 - 7:44 μ.μ.)

https://xairete.blogspot.gr/2017/07/blog-post_77.html

Οπαδός της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας (κεριά, λιβάνια, καντήλια, κλπ)… Αλλά και χρήστης του βουντού, ο άγιος Δημήτριος Θεσσαλονίκης; Εμφανίστηκε λέει επανειλημμένα στον καντηλανάφτη του ναού του, εκεί που είναι το λείψανο του, και του είπε -αγριεμένος, να μη σβήνει πρόωρα τα κεριά (αυτά τα βουδιστικά) αλλά να τα αφήνει να καίγονται μαζί με τις αμαρτίες αυτών που τα ανάβουν! Βουντού!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Askitikon.eu κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
22 Ιουλίου στις 9:11 μ.μ.
Γιατί δεν πρέπει να σβήνονται γρήγορα τα κεριά που ανάβουν στα μανουάλια οι Χριστιανοί στην Εκκλησία;

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ: 
«Μια νύκτα, φάνηκε στον ύπνο του ο Άγιος Δημήτριος, σε αυτόν  του καντηλανάφτη που είχε συνήθειο να σβήνει τα κεριά των εκκλησιαζομένων -στο μανουάλι, πριν αυτά λειώσουν εντελώς (όπως και όλοι οι συνάδελφοι του, άλλωστε), και του είπε άγρια
"Γνώριζε Ονησιφόρε, ότι αυτό που κάνεις δεν μου αρέσει. Γνώριζε επίσης ότι με αυτόν τον τρόπο και τον εαυτόν σου βλάπτεις, αλλά και εκείνους που φέρνουν τα κεριά και τις λαμπάδες. Γιατί, όσο περισσότερο καίγονται οι λαμπάδες μπροστά από τις Εικόνες, τόσο περισσότερο καίγονται οι αμαρτίες εκείνου που με πίστη τις φέρνει. Όταν όμως τις αφαιρούν, και εκείνος ο οποίος τις φέρνει, χάνει τον μισθό του, και εκείνος που τις αφαιρεί θα έχει κόλαση στην ψυχή του."»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΚΟΔΟΞΑ!
ΑΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

(23 Ιουλίου στις 4:51 μ.μ.)

Δημήτρης Γκιάτας
αν ψάξεις και διαβάσεις ολα στην εκκλησια εχουν καποιο συμβολισμο και τα κεριά αυτο ακριβως συμβολιζουν...
(πριν από 10 λεπτα)
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1456763717737460&id=965875616826275

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 

Ο εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε... «Εάν επιμείνω να κατανοήσω τον λόγο που "διδάσκεται" ως δήθεν Ορθόδοξη πράξη ότι είναι "υποχρεωτική" πράξις ευσεβείας να ανάψεις κεράκι πριν να εισέλθεις στον Ναό για να εκκλησιαστείς, η μοναδική απάντηση που δίνω, είναι ... το παγκάρι! Θρησκεία που εξυπηρετεί το παγκάρι, τους τύπους, σε βάρος της υγιαίνουσας διδασκαλίας.»

Η Μαρία, μοιάζει να λέει: «Όϊ -όϊ, μάναμ! Όϊ -όϊ, μάναμ!» (σ.σ.: Και βέβαια, δεν θα αναφέρεται σε καμιά τάχα «αγία Άννα», κάποιου απόκρυφου –ψευδεπίγραφου – πλαστού, απαράδεκτου για την Εκκλησία ευαγγελίου.)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ‎...

κοινοποίησε στη δημόσια ομάδα ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ
(29 Ιουνίου στις 2:46 μ.μ.)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1384724828247596&set=gm.1142910095852683&type=3&theater

Ποια Ρουβίτσα της εκκλησίας, και ποιος θεούσος γκέι, θα αντιστεκόταν, και δεν θα έσπευδε με τα τέσσερα να πιστέψει σε μια τέτοια θρησκεία τύπου… Conchita Wurst; Με έναν τέτοιον Αρχηγό –όπως μοστράρεται στις αγιογραφίες; Σαν αμφί δηλαδή, σαν θηλυπρεπής –γυναικωτός, αλλά και αργιο-Φλώρος μαζί… Σαν Αρχηγός, με τα όλα του… Με τα μακριά του τα χρυσά μαλλιά και τις μπούκλες του, με το γενάκι του το φορμαρισμένο –του κομμωτηρίου, με το διακριτικό του το κωλοδάχτυλο, και με το φόρεμα του αυτό το τόσο φαντεζί… Ε;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σελίδα Γεύση Αγάπης, κοινοποίησε...
13 Ιουλίου 
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ποια Ρουβίτσα της εκκλησίας, και ποιος θεούσος γκέι, θα αντιστεκόταν, και δεν θα έσπευδε με τα τέσσερα να πιστέψει σε μια τέτοια θρησκεία τύπου... Conchita Wurst; 
Με έναν τέτοιον Αρχηγό –όπως μοστράρεται στις αγιογραφίες; Σαν αμφί δηλαδή, σαν θηλυπρεπής –γυναικωτός, αλλά και αργιο-Φλώρος μαζί… 
Σαν Αρχηγός, με τα όλα του… Με τα μακριά του τα χρυσά μαλλιά και τις μπούκλες του, με το γενάκι του το φορμαρισμένο –του κομμωτηρίου, με το διακριτικό του το κωλοδάχτυλο, και με το φόρεμα του αυτό το τόσο φαντεζί… 
Ε;
https://www.facebook.com/Geusi.agapis.by.dionisia/photos/a.628094753972236.1073741827.628090853972626/1378651445583226/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ...
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΑΔΑ "Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ" 
Pepi Messini 
«Δεν είναι ούτε παραγωγικό ούτε σωστό να γελοιοποιούμε το πρόσωπο του Χριστού που για κάποιους είναι σεβαστό πρόσωπο.» 
Panagiotis Michalopoulos
Συμφωνώ! Ως πρόσωπο, ως ιστορία και διδασκαλία το πρόσωπο του Ιησού είναι και για μένα σεβαστό. Δεν μου είναι όμως σεβαστή η γελοιογραφία του, αυτή η τάχα αγιογραφία του και αυτήν γελοιοποιώ με τον τρόπο μου.
Pepi Messini 

«μην αναπαράγεις την παραπληροφόρηση που κάνουν τέτοια γελοία blogs» 
Panagiotis Michalopoulos
Εγώ απλά κοινοποίησα –έτσι για να γνωριστούμε, την πιο πρόσφατη ανάρτηση μου στο ιστολόγιο «χαίρετε», το προσωπικό μου ιστολόγιο (ένα από τα 23 που διαχειρίζομαι) με 23.000 αναρτήσεις, θρησκευτικού κυρίως περιεχομένου.
Pepi Messini 

«Η εικόνα που βλέπω είναι δυτικού τύπου επινόηση κάτι που δεν ισχύει για έναν άνθρωπο σημιτικής καταγωγής.»
Panagiotis Michalopoulos
Αυτό προσπαθώ να πω και εγώ. Εγώ που δεν είμαι δυτικός –παπικός ή προτεστάντης, για να παρουσιάζω τον Χριστό με τη φωτογραφία του βρετανού ηθοποιού Ρόμπερτ Πάουελ ή σαν κάποιου άλλου σουπερ-σταρ του Χόλυγουντ όπως συνηθίζουν αυτοί –οι δυτικοί, και αντιγράφουμε μαϊμουδίζοντας και εμείς. Εγώ είμαι ανατολικός, και ανήκω στην ορθόδοξη εκκλησια, και διαμαρτύρομαι με τον τρόπο αυτό, για να ταρακουνήσω κάπως τις μονίμως ευλογημένες –στα τέσσερα, Ρουβίτσες –με ράσα ή χωρίς ράσα της εκκλησίας μου!
Διαβάζω: 
Pepi Messini 
Αγαπητέ Panagiotis, συγνώμη αλλά όπως το ανάρτησες αυτό το έμεσμα δεν άφησες καθόλου περιθώρια να καταλάβω/ουμε αυτά που τώρα λες ή που θα ήθελες να πεις. Ούτε προσπάθησες να πεις τίποτα που να δίνει το στίγμα των "καλών σου προθέσεων" παρά έδωσες την εικόνα κάποιου που απαξιώνει την πίστη των άλλων με ειρωνικό τόνο και μάλιστα με τρόπο μη πειστικό.
Σχολιάζω:
 
Panagiotis Michalopoulos
Αγαπητή Πέπη…
Ήταν ένας τίτλος ανάρτησης, που για όσους με ξέρουν αυτά τα 15 χρόνια που σχολιάζω τα σχετικά με τη θρησκεία, δεν θα ήταν καθόλου παρεξηγήσιμος. Έχει άλλωστε χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά το μπλογκ μου, και είναι ανοιχτό σε όλα τα σχόλια των αναγνωστών μου, επώνυμα ή και ανώνυμα.
Εσείς, σήμερα μόλις με γνωρίσατε –και εγώ εσάς, και έτσι μας δόθηκε μια αφορμή για συζήτηση.
Αν προσέχατε δε καλύτερα, θα βλέπατε ότι δεν αναφέρομαι απαξιωτικά, ούτε σε ευσεβείς πιστούς, ούτε και σε σωστούς κληρικούς (λαϊκός -κληρικός άλλωστε, είμαι ΚΑΙ εγώ, ως Αναγνώστης και Κατηχητής), αλλά αναφέρθηκα σκωπτικά, σε θρησκευτικά παράσιτα, σε θρησκευτικές «Ρουβίτσες» και σε μαλακούς –γιουσουφάκια των παπάδων της εκκλησίας μας, για τους οποίους υπέθεσα ότι θα τους ταιριάζει γάντι μια τέτοια αγιογράφηση.

https://www.facebook.com/groups/471375083032104/permalink/808870369282572/ 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Antonios Forlidas 
Οταν εντεταλμένοι θεοταβερνιάρηδες τού ιερατείου ποτίζουν μέ χαλασμένο κρασί τούς πιστούς γιά νά τούς μεθύσουν γιά νά τούς κλέψουν τήν ψυχή τους καί τό πουγγί τους, ...
τότε όχι μόνον θά προσβάλεται ή Ορθοδοξία ...
αλλά θά συνεχίσουμε νά προσκυνάμε τά βρασμένα κάστανα τού Παίσιου καί τίς παντόφλες του.
https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/766699903532979/
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016 

Αίσχος! Ντροπή σας, να αγιογραφείτε έτσι –βλάσφημα, τον Χριστό… Με βαμμένα χείλια, με έκφραση θηλυπρεπή, με εμφάνιση μακρυμάλλη χίπη, και να ευλογεί σαν μητροπολίτης… με το κωλοδάχτυλο! Ουστ, ρε σεις!

Η αγιογράφηση, μιας «Ορθόδοξης» Τσιρκο-λο-κατάστασης: Προσέξτε πώς γίνεται το καταπληκτικό τρικ, και με ποια μυστική κίνηση δάχτυλων Του -ο Μεγάλος Μάγος, καταφέρνει να κάνει να πετάγεται μέσα από το μαγικό καπέλο, το… Περιστέρι! Δοξάστε Τον!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σελίδα Όρθοδοξία †, κοινοποίησε...
5 Ιουνίου
Το Πνεύμα το Άγιο κατοικεί στα βάθη της καρδιάς μας.

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ;
https://www.facebook.com/orthodoxias/photos/a.1454229847939269.1073741828.1416069201755334/1692001807495404/?type=3&theater

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Ποιος είναι ο γέροντας, από πάνω; Ο Δίας, που γονιμοποίει την «Δανάη» - Παναγία, με την χρυσή βροχή του;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ορθόδοξα Ωφελήματα
Αυτή η μορφή της Θεοτόκου είναι η μορφή τής Υπεραγίας Κόρης, που γέννησε "ασπόρως" τόν Κύριό μου και Θεό Ιησού Χριστό. "Ευλογημένη σύ έν γυναιξί", η μητέρα,που γέννησες "έν σαρκί" τό Θεό "και ευλογημένος ο καρπός τής κοιλίας σου"! (Λουκά 1,42).
" Μακαρία η κοιλία ή βαστάσασα" τόν Κύριο και Θεό μου " και μαστοί ούς εθήλασε"! (Λουκά 11,21).

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Ποιος είναι ο γέροντας, από πάνω; 
Ο Δίας, που γονιμοποίει την «Δανάη» - Παναγία, με την χρυσή βροχή του;
https://www.facebook.com/237411143317847/photos/a.237412023317759.1073741828.237411143317847/452543295137963/?type=3&theater